MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Grzejniki elektryczne - problem?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Postów: 30

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Wuwunio

Post #1 Ocena: 0

2010-03-07 12:05:00 (10 lat temu)

Wuwunio

Posty: 166

Mężczyzna

Z nami od: 26-03-2009

Skąd: Elsecar

Mianowicie mamy elektryczne grzejniki i tak czasem sie z nimi dzieje ze jak sie np wlaczy na 27 st pochodza pare h . Potem sie je wylacza a z nich przed nawet 2 dni wychodzi cieplo i to takie ze grzejniki prawie parza . Wylaczalem korki od grzejnikow itd .

ktos wie o co chodzi ??

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2010-03-07 12:23:24 (10 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Grzejniki akumulacyjne? ...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

midian25

Post #3 Ocena: 0

2010-03-07 12:24:56 (10 lat temu)

midian25

Posty: n/a

Konto usunięte

Chodzą parę godzin-grzeją kilka dni...
Gdzie tu problem?
Sama się za takim rozejrzę:-]
"Gotta move out! Keep him at bay kurrrde"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wuwunio

Post #4 Ocena: 0

2010-03-07 13:02:02 (10 lat temu)

Wuwunio

Posty: 166

Mężczyzna

Z nami od: 26-03-2009

Skąd: Elsecar

no generalnie trzeba okna otwoierac bo sie sauna robi :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

midian25

Post #5 Ocena: 0

2010-03-07 13:03:16 (10 lat temu)

midian25

Posty: n/a

Konto usunięte

Czemu dopiero teraz piszesz,jak juz się zima kończy:-(
"Gotta move out! Keep him at bay kurrrde"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wuwunio

Post #6 Ocena: 0

2010-03-07 13:29:06 (10 lat temu)

Wuwunio

Posty: 166

Mężczyzna

Z nami od: 26-03-2009

Skąd: Elsecar

bo to tak nie zawsze funkcjonuje raz na miesiac tak na oko , w sumie nie ma reguly

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

michu-pl

Post #7 Ocena: 0

2010-03-07 16:41:04 (10 lat temu)

michu-pl

Posty: 86

Mężczyzna

Z nami od: 24-12-2009

Skąd: OXFORD

super :) ja widzialem ostatnio telefon - dzwonisz - kasuje cie za 5 minut, a pozniej rozmawiasz ile chcesz na caly swiat i nic nie placisz :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

andyopole

Post #8 Ocena: 0

2010-03-07 16:53:20 (10 lat temu)

andyopole

Posty: 10425

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

w 2004 roku bylo tak z O2 (pre paid) i TalkTalk. Byly darmowe rozmowy od chyba 19.30 wieczorem do 7.30 rano. Wystarczylo uzyskac polaczenie w tych godzinach i potem mozna bylo gadac do woli z calym swiatem chocby do wieczora. Nie mozna bylo tylko rozlaczyc polaczenia z TalkTalk. Gadalismy tak az do listopada az w O2 ktos sie chyba zorientowal i "przelozyl wajche". Wtedy w jeden wieczor z zdumieniem stwierdzilismy ze zjadlo nam wszystkie nagromadzone na kontach funty poniewaz byl dodatkowy warunek z co miesiac trzeba bylo doladowac za 30 GBP no i nazbieralo sie tego tak jak u mnie ok. 150,-.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

BOGNA35

Post #9 Ocena: 0

2010-03-07 18:16:44 (10 lat temu)

BOGNA35

Posty: 665

Kobieta

Z nami od: 12-02-2010

Skąd: POOLE

sprawdz w jakich godzinach grzeja bo my tez takie mamy i sa ustawione na taryfe nocna .na poczatku jak sie wprowadzilismy chcielismy je sprawdzic czy grzeja ale właczalismy w dzien i nie działały -maz nawet je rozmontowal-chciał zobaczyc czemu nie działaja -okazało sie ze grzeja tylko od 23-7rano sa z szamotem w srodku dlatego bardzo dlugo sa gorace nawet 2dni.koszt takiego grzania jest o wiele mniejszy bo taryfa nocna to chyba 30procent :-)taryfy dziennej .

[ Ostatnio edytowany przez: BOGNA35 07-03-2010 18:18 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

kaskaaa

Post #10 Ocena: 0

2010-10-17 11:54:56 (9 lat temu)

kaskaaa

Posty: 1014

Kobieta

Z nami od: 05-09-2010

Skąd: London

Wlasnie nie dawno sie wprowadzilismy na nowe mieszkanie i tez mam grzejniki elektryczne problem ze w ogole nie wiem nic o tych taryfach nocnych dzwonilam do landlorda to stwierdzil ze za bardzo sie nie zna na tym:-|dziwne jego dom i nie zna sie na grzejnikach wczoraj wlaczylam tak na nie cale 2, godz to mi wciaglo kupe kasy...mam dwa gniazdka ktore sa podlaczone do tego grzejnika i jest tylko na nich zaznaczone "E"i"N" to chodzi moze o taryfe economiczna i normalna sama nie wiem juz moze ktos ma podobnie...
...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,