Dzwonie do obsługi klienta a tam mi mówią że nie mają żadnego śladu mojej rezerwacji


Na szczęście transakcja nie została potwierdzona przez wizzair i po dwóch dniach nerwów kochane pieniążki pojawiły się z powrotem na koncie
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
Chciałbym znów zarezerwować ten bilet ale boje się, że sytuacja się powtórzy.... a po którymś z kolei razie pieniądze mogą nie wrócić
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
Czy ktoś się spotkał z podobną sytuacją? Czy w momencie dokonywania płatności wam też wyskakują jakieś dodatkowe okienka z banku. Mnie sie zdarzyło to po raz pierwszy. Konto mam w NatWest i nie zdziwię się jeśli tylko 'mój' bank tak wydziwia....
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
[ Ostatnio edytowany przez: -misiek- 09-05-2009 12:54 ]