MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 15

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

malke

Post #1 Ocena: 0

2009-01-22 11:50:50 (16 lat temu)

malke

Posty: 1371

Kobieta

Z nami od: 26-06-2007

Skąd: Mansfield

Jakieś 3 miesiące temu po przeprowadzce do nowego domu zadzwoniłam do Virgin z prośbą o podłączenie internetu.
Miły pan poinformował mnie że mam szczęście bo akurat mają promocje i za sam internet(bez tel.stacionarnego i tv)zapłacę przez 12 miesięcy tylko 17funtów a następnie po 25f.
Ucieszyłam się i zawarliśmy umowę.Po czym przez te 3 miesiące sciągali po 17f tak jak w umowie.
Wczoraj dostałam list że mamy jakąś nie dopłate.Zadzwoniłam do nich i zostałam poinformowana iż ich pracownik niestety się pomylił i ponieważ mamy tylko inetrne(bez tv czy tel.)nie należynam się ta promocja i musimy nadpłacić zaległości i dalej płacic po 25f.
Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem ale nic to nir dało a na tłumaczenie że to ich wina a właściwie zle poinformowanego pracownika a nie moja oczywiście bardzo przepraszaja ale muszeę płacic.
Powiedziałam że chcę zaerwać kątrakt a oni że nie moge bo mam na 12 miesięcy.
Jestem wściekła za takie traktowanie.I juz nawet nie chodzi o te dodatkowe kilka funtów ale o sam fakt.Przecież równie dobrze mogli by zadzwonić o w ten sam sposób poionformować mnie że mam im oddać 200f albo i więcej.
Co byście zrobili ma moim miejscu?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

yacoob

Post #2 Ocena: 0

2009-01-22 11:58:26 (16 lat temu)

yacoob

Posty: 320

Mężczyzna

Z nami od: 16-10-2008

Skąd: dorset

Najpierw to bym przeczytał dokładnie co jest napisane w umowie

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2009-01-22 12:06:24 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29549

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Dokladnie, przeczytaj to co podpisalas, a to co ktos powiedzial jest malo wazne w tej chwili.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #4 Ocena: 0

2009-01-22 12:18:57 (16 lat temu)

andyopole

Posty: 13543

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Rozmowy z call center sa zazwyczaj nagrywane, zazadaj (na pismie) ich przesluchania i zabezpieczenia.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Post #5 Ocena: 0

2009-01-22 12:48:52 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2009-01-22 13:03:28 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

malke

Post #7 Ocena: 0

2009-01-22 13:17:38 (16 lat temu)

malke

Posty: 1371

Kobieta

Z nami od: 26-06-2007

Skąd: Mansfield

Niestety na umowie nie ma słowa o tej promocji wiec w sumie racja jest po ich stronie a dla mnie sprawa przegrana ale i tak jestem zła za złe informacje podane przez pracownika.Moga tak nabierac wielu ludzi.Zdobywać klijętów kusząc ich promocja a następnie twierdzić że to pomyłka pracownika.:-Y

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stanislawski

Post #8 Ocena: 0

2009-01-22 13:17:55 (16 lat temu)

stanislawski

Posty: 7978

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2008

Skąd: Narnia

Zadzwon do Trading Standards.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

anna69

Post #9 Ocena: 0

2009-01-22 13:22:05 (16 lat temu)

anna69

Posty: 6324

Kobieta

Z nami od: 06-08-2008

Skąd: W Yorkshire

Cytat:

2009-01-22 13:17:38, malke napisał(a):
Niestety na umowie nie ma słowa o tej promocji wiec w sumie racja jest po ich stronie a dla mnie sprawa przegrana ale i tak jestem zła za złe informacje podane przez pracownika.Moga tak nabierac wielu ludzi.Zdobywać klijętów kusząc ich promocja a następnie twierdzić że to pomyłka pracownika.:-Y


ja takze jakies 3 miesiace temu podpisalm umowe i tylko nainternet, i mam na pewo ze przez pierwsze 6 miesiecy 17+vat a pozniej 24+vat przez nastepne 12 miesiecy...i jakos nie mialam jescze z nimi problemu (odpukac)......

takze obowiazuje coi to co w umowie i skoro masz napisane ze masz palcic 24 to tyle masz placic nie wazne co ci powiedzial facet w infolini,.,...z tym nie wygrasz i nic nie wskorasz...tak jak podpislas tak cie zobowiazuje...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

emilka_

Post #10 Ocena: 0

2009-01-22 13:43:19 (16 lat temu)

emilka_

Posty: 16

Kobieta

Z nami od: 19-01-2009

jezeli zostalas zle poiunformowana przez ich pracownika masz prawo zerwac umowe,dokladnie taka sama sytuacje mialam wlasnie z nimi.zadzwonilam powiedzialam ze zle mnie poinformowanao,wprowadzono w blad i ze gdybym wiedziala o tym to napewno nie podpisalabym kontraktu i ze chce zrezygnowac.po tej rozmowie za pare dni przyslano mi moj koncowy rachunek bez zadnych kar za zerwanie umowy.to samo mialam kiedys w sprawie telefonu komorkowego i tez mimo ze podpisalam kontrakt na 12 miesiecy to mi go zlikwidowano.jesli tylko chca to niema problemu.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,