Postów: 15 |
|
---|---|
malke | Post #1 Ocena: 0 2009-01-22 11:50:50 (16 lat temu) |
Z nami od: 26-06-2007 Skąd: Mansfield |
Jakieś 3 miesiące temu po przeprowadzce do nowego domu zadzwoniłam do Virgin z prośbą o podłączenie internetu.
Miły pan poinformował mnie że mam szczęście bo akurat mają promocje i za sam internet(bez tel.stacionarnego i tv)zapłacę przez 12 miesięcy tylko 17funtów a następnie po 25f. Ucieszyłam się i zawarliśmy umowę.Po czym przez te 3 miesiące sciągali po 17f tak jak w umowie. Wczoraj dostałam list że mamy jakąś nie dopłate.Zadzwoniłam do nich i zostałam poinformowana iż ich pracownik niestety się pomylił i ponieważ mamy tylko inetrne(bez tv czy tel.)nie należynam się ta promocja i musimy nadpłacić zaległości i dalej płacic po 25f. Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem ale nic to nir dało a na tłumaczenie że to ich wina a właściwie zle poinformowanego pracownika a nie moja oczywiście bardzo przepraszaja ale muszeę płacic. Powiedziałam że chcę zaerwać kątrakt a oni że nie moge bo mam na 12 miesięcy. Jestem wściekła za takie traktowanie.I juz nawet nie chodzi o te dodatkowe kilka funtów ale o sam fakt.Przecież równie dobrze mogli by zadzwonić o w ten sam sposób poionformować mnie że mam im oddać 200f albo i więcej. Co byście zrobili ma moim miejscu? |
yacoob | Post #2 Ocena: 0 2009-01-22 11:58:26 (16 lat temu) |
Z nami od: 16-10-2008 Skąd: dorset |
Najpierw to bym przeczytał dokładnie co jest napisane w umowie
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2009-01-22 12:06:24 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Dokladnie, przeczytaj to co podpisalas, a to co ktos powiedzial jest malo wazne w tej chwili.
Carpe diem.
|
andyopole | Post #4 Ocena: 0 2009-01-22 12:18:57 (16 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Rozmowy z call center sa zazwyczaj nagrywane, zazadaj (na pismie) ich przesluchania i zabezpieczenia.
|
Post #5 Ocena: 0 2009-01-22 12:48:52 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2009-01-22 13:03:28 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
malke | Post #7 Ocena: 0 2009-01-22 13:17:38 (16 lat temu) |
Z nami od: 26-06-2007 Skąd: Mansfield |
Niestety na umowie nie ma słowa o tej promocji wiec w sumie racja jest po ich stronie a dla mnie sprawa przegrana ale i tak jestem zła za złe informacje podane przez pracownika.Moga tak nabierac wielu ludzi.Zdobywać klijętów kusząc ich promocja a następnie twierdzić że to pomyłka pracownika.:-Y
|
stanislawski | Post #8 Ocena: 0 2009-01-22 13:17:55 (16 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Zadzwon do Trading Standards.
|
anna69 | Post #9 Ocena: 0 2009-01-22 13:22:05 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-08-2008 Skąd: W Yorkshire |
Cytat: 2009-01-22 13:17:38, malke napisał(a): Niestety na umowie nie ma słowa o tej promocji wiec w sumie racja jest po ich stronie a dla mnie sprawa przegrana ale i tak jestem zła za złe informacje podane przez pracownika.Moga tak nabierac wielu ludzi.Zdobywać klijętów kusząc ich promocja a następnie twierdzić że to pomyłka pracownika.:-Y ja takze jakies 3 miesiace temu podpisalm umowe i tylko nainternet, i mam na pewo ze przez pierwsze 6 miesiecy 17+vat a pozniej 24+vat przez nastepne 12 miesiecy...i jakos nie mialam jescze z nimi problemu (odpukac)...... takze obowiazuje coi to co w umowie i skoro masz napisane ze masz palcic 24 to tyle masz placic nie wazne co ci powiedzial facet w infolini,.,...z tym nie wygrasz i nic nie wskorasz...tak jak podpislas tak cie zobowiazuje... |
emilka_ | Post #10 Ocena: 0 2009-01-22 13:43:19 (16 lat temu) |
Z nami od: 19-01-2009 |
jezeli zostalas zle poiunformowana przez ich pracownika masz prawo zerwac umowe,dokladnie taka sama sytuacje mialam wlasnie z nimi.zadzwonilam powiedzialam ze zle mnie poinformowanao,wprowadzono w blad i ze gdybym wiedziala o tym to napewno nie podpisalabym kontraktu i ze chce zrezygnowac.po tej rozmowie za pare dni przyslano mi moj koncowy rachunek bez zadnych kar za zerwanie umowy.to samo mialam kiedys w sprawie telefonu komorkowego i tez mimo ze podpisalam kontrakt na 12 miesiecy to mi go zlikwidowano.jesli tylko chca to niema problemu.
|