MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 24

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

pawlik_78

Post #1 Ocena: 0

2008-12-18 13:49:38 (16 lat temu)

pawlik_78

Posty: 194

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2008

news
Po jakie ... wysylali pilota wiedzac ze nie ma uprawnien a pogoda w kazdej chwili moze zmienic sie.

Uwaga moderatora: Prosze sie wyrazac troszke bardziej kulturalnie!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Witia

Post #2 Ocena: 0

2008-12-18 14:07:21 (16 lat temu)

Witia

Posty: 64

Z nami od: 28-04-2007

W chwili startu pogoda była odpowiednia dla tego pilota. Gdyby zakładać, że pogoda może się zmienić w każdej chwili to wiele lotów byłoby odwołanych.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2008-12-18 14:27:20 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29549

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Faktycznie brzmi to paradoksalnie. Chyba nigdy bym juz nie poleciala linia, ktora by mi to zafundowala.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pawlik_78

Post #4 Ocena: 0

2008-12-18 16:11:03 (16 lat temu)

pawlik_78

Posty: 194

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2008

Witia
Po pierwsze: podczas lotu masz 2 pilotow i jeden mogl wyladowac.
Po drugie: po co daja prace pilotowi ktory nie ma licencji do ladowania przy zlej pogodzie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kik1976

Post #5 Ocena: 0

2008-12-18 16:47:26 (16 lat temu)

kik1976

Posty: 6561

Kobieta

Z nami od: 30-08-2006

Skąd: Neverland

pawlik, nie masz co robic? co chwila zakladasz jakis bzdurny temat., no moze jeden dziennie.8-)
Actus hominis non dignitas iudicentur ..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pawlik_78

Post #6 Ocena: 0

2008-12-18 17:09:33 (16 lat temu)

pawlik_78

Posty: 194

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2008

Cytat:

2008-12-18 16:47:26, kik1976 napisał(a):
pawlik, nie masz co robic? co chwila zakladasz jakis bzdurny temat., no moze jeden dziennie.8-)

Kik:
A co? nie mozna? ;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

_Arik_

Post #7 Ocena: 0

2008-12-18 17:33:40 (16 lat temu)

_Arik_

Posty: 476

Mężczyzna

Z nami od: 29-12-2007

Skąd: Kraina Podziemnej Pomaranczy

a ja nie mam nic do tej lini ani do pilota, nawet jak bym wtedy lecial? dobrze ze zawrocil bo po co mial ryzykowac? a co do pogody to roznie bywa :)

... Alfa Romeo ... ... ànimo ... ... caràttere ... I'd rather push my ALFA than drive a BMW!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

pawlik_78

Post #8 Ocena: 0

2008-12-18 17:42:31 (16 lat temu)

pawlik_78

Posty: 194

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2008

Arik:
Pieprzysz glupoty.
Lotniska i samoloty sa na tyle dobrze wyposazone w elektronike + inne ulatwienia ze samolot mozna posadzic w zlych warunkach pogodowych. Poza tym wiele linii lotniczych przyjmuje bylych wojskowych pilotow.
W takim razie powiedz jakim cudem pilot Ryanaira wyladowal w poniedzialek na Lotnisku Stansted skoro byla mgla?
A ten odmowil ladowania i zawrocil zmuszajac tym samym pracodawce do odszkodowania dla pasazerow?

Uwaga moderatora: Po raz drugi prosze o przestrzeganie regulaminu i kulture osobista

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2008-12-18 17:43:56 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29549

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Z punktu widzenia pilota nie mial innego wyboru. Ale dziwne jest to, ze drugi pilot rowniez nie mial odpowiednich kwalifikacji.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pawlik_78

Post #10 Ocena: 0

2008-12-18 17:46:51 (16 lat temu)

pawlik_78

Posty: 194

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2008

Cytat:

2008-12-18 17:43:56, Richmond napisał(a):
Z punktu widzenia pilota nie mial innego wyboru. Ale dziwne jest to, ze drugi pilot rowniez nie mial odpowiednich kwalifikacji.


Richmond: drugi angielski pilot zgodzil sie z kolega z lenistwa :P
Jak juz napisalem w poscie powyzej. Obsluga naziemna lotniska i/lub wieza kontroli lotow pomoglaby mu siasc na plycie lotniska przy zlej pogodzie mimo braku licencji.


Korzystaja wtedy z: pl.wikipedia.org/wiki/ILS

[ Ostatnio edytowany przez: pawlik_78 18-12-2008 17:50 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,