Postów: 24 |
|
---|---|
pawlik_78 | Post #1 Ocena: 0 2008-12-18 13:49:38 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 01-12-2008 |
news
Po jakie ... wysylali pilota wiedzac ze nie ma uprawnien a pogoda w kazdej chwili moze zmienic sie. |
Witia | Post #2 Ocena: 0 2008-12-18 14:07:21 (16 lat temu) |
Z nami od: 28-04-2007 |
W chwili startu pogoda była odpowiednia dla tego pilota. Gdyby zakładać, że pogoda może się zmienić w każdej chwili to wiele lotów byłoby odwołanych.
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2008-12-18 14:27:20 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Faktycznie brzmi to paradoksalnie. Chyba nigdy bym juz nie poleciala linia, ktora by mi to zafundowala.
Carpe diem.
|
pawlik_78 | Post #4 Ocena: 0 2008-12-18 16:11:03 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 01-12-2008 |
Witia
Po pierwsze: podczas lotu masz 2 pilotow i jeden mogl wyladowac. Po drugie: po co daja prace pilotowi ktory nie ma licencji do ladowania przy zlej pogodzie. |
kik1976 | Post #5 Ocena: 0 2008-12-18 16:47:26 (16 lat temu) |
Z nami od: 30-08-2006 Skąd: Neverland |
pawlik, nie masz co robic? co chwila zakladasz jakis bzdurny temat., no moze jeden dziennie.
![]() Actus hominis non dignitas iudicentur ..
|
|
|
pawlik_78 | Post #6 Ocena: 0 2008-12-18 17:09:33 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 01-12-2008 |
Cytat: 2008-12-18 16:47:26, kik1976 napisał(a): pawlik, nie masz co robic? co chwila zakladasz jakis bzdurny temat., no moze jeden dziennie. ![]() Kik: A co? nie mozna? ![]() |
_Arik_ | Post #7 Ocena: 0 2008-12-18 17:33:40 (16 lat temu) |
Z nami od: 29-12-2007 Skąd: Kraina Podziemnej Pomaranczy |
a ja nie mam nic do tej lini ani do pilota, nawet jak bym wtedy lecial? dobrze ze zawrocil bo po co mial ryzykowac? a co do pogody to roznie bywa
![]() ... Alfa Romeo ...
... ànimo ...
... caràttere ...
I'd rather push my ALFA than drive a BMW!!
|
pawlik_78 | Post #8 Ocena: 0 2008-12-18 17:42:31 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 01-12-2008 |
Arik:
Pieprzysz glupoty. Lotniska i samoloty sa na tyle dobrze wyposazone w elektronike + inne ulatwienia ze samolot mozna posadzic w zlych warunkach pogodowych. Poza tym wiele linii lotniczych przyjmuje bylych wojskowych pilotow. W takim razie powiedz jakim cudem pilot Ryanaira wyladowal w poniedzialek na Lotnisku Stansted skoro byla mgla? A ten odmowil ladowania i zawrocil zmuszajac tym samym pracodawce do odszkodowania dla pasazerow? |
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2008-12-18 17:43:56 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Z punktu widzenia pilota nie mial innego wyboru. Ale dziwne jest to, ze drugi pilot rowniez nie mial odpowiednich kwalifikacji.
Carpe diem.
|
pawlik_78 | Post #10 Ocena: 0 2008-12-18 17:46:51 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 01-12-2008 |
Cytat: 2008-12-18 17:43:56, Richmond napisał(a): Z punktu widzenia pilota nie mial innego wyboru. Ale dziwne jest to, ze drugi pilot rowniez nie mial odpowiednich kwalifikacji. Richmond: drugi angielski pilot zgodzil sie z kolega z lenistwa ![]() Jak juz napisalem w poscie powyzej. Obsluga naziemna lotniska i/lub wieza kontroli lotow pomoglaby mu siasc na plycie lotniska przy zlej pogodzie mimo braku licencji. Korzystaja wtedy z: pl.wikipedia.org/wiki/ILS [ Ostatnio edytowany przez: pawlik_78 18-12-2008 17:50 ] |