MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

BBC o Polakach- bez komentarza ....

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ulcia211

Post #1 Ocena: 0

2008-11-29 19:58:01 (16 lat temu)

ulcia211

Kobieta

Z nami od: 17-09-2007

http://infolinia.org/poradnik/news/2439/
PS. Przepraszam ale nie mam doświadczenia w wklejaniu linków, więc wybaczcie jak będzie coś nie tak..
Pozdrowienia z Notts.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ewamik

Post #2 Ocena: 0

2008-11-29 20:01:03 (16 lat temu)

ewamik

Kobieta

Z nami od: 30-10-2007

powtórka :-)

Pomogłam,co by łatwiej było;-)

Do góry stronyOffline

vitek

Post #3 Ocena: 0

2008-11-29 23:45:47 (16 lat temu)

vitek

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Jak wynika słowa o Polakach padły nie w wiadomościach a podczas programu Chrisa Moylesa, który to program w znacznym stopniu polega właśnie na tym że prowadzący nabija sie ze wszystkich i wszystkiego. Więc proponuję nie dajmy się zwariować
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Strona WWW

Adacymru

Post #4 Ocena: 0

2008-11-30 00:06:28 (16 lat temu)

Adacymru

Konto usunięte

Ja na tym portalu jeszcze gorsze opinie widzialam w postach i komentarzach, i to nie przec Anglika, a przez samych Polakow.

Moze Chris pomyslal, ze Polacy lubia jak sie ich blotem obrzuca, i sie dolaczyl.

A tak na serio, to kto go bierze za autorytet?
Ada

Do góry stronyOffline

SiwyZmc

Post #5 Ocena: 0

2008-11-30 09:00:40 (16 lat temu)

SiwyZmc

Mężczyzna

Z nami od: 06-02-2008

moglabys sie zdziwic kto bierze go za autorytet. Ten program w radiu jest kultowy dla wieluuuu angoli.....coz... kolejny ktory na Polakow leje cieplym moczem! Miejmy nadzieje ze skarga odniesie skutek!

Do góry stronyOffline

vitek

Post #6 Ocena: 0

2008-11-30 11:08:48 (16 lat temu)

vitek

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Cytat: