MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Szacunkowe ceny napraw auta

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 4 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Gerwazy22

Post #1 Ocena: 0

2009-11-26 20:47:28 (15 lat temu)

Gerwazy22

Mężczyzna

Z nami od: 26-11-2009

Szczęściarz z Ciebie to jest mój pierwszy samochód i nie mogę powiedzieć że się znam na budowie silnika niestety nie znam się i jestem zmuszony do korzystania z mechaników co wiąże się z kosztami a jest dużo rzeczy w aucie które można wymienić samemu no cóż może z biegiem czasu się to zmieni :D

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krunschwitz

Post #2 Ocena: 0

2009-11-26 20:51:11 (15 lat temu)

krunschwitz

Mężczyzna

Z nami od: 21-05-2006

Zrób porządne rozpoznanie terenu wokół siebie,żebyś nie trafił na jakiegoś oszusta lub partacza.W Londynie mógłbym pomóc ale tam gdaie mieszkasz niestety nie.
Życie jest krótkie. Praca jest dla tych, którzy nigdy życia nie zrozumieją. Bezczynność nie poniża człowieka. Kto umie patrzeć dobrze, ten ją odróżnia od lenistwa.

Do góry stronyOffline

Strona WWW

Gerwazy22

Post #3 Ocena: 0

2009-11-26 20:57:53 (15 lat temu)

Gerwazy22

Mężczyzna

Z nami od: 26-11-2009

Rozumiem tu w mojej okolicy jest jeden rodak mechanik ale jak u niego byłem na oględzinach i zobaczyłem przydomowy garaż który miał być niby proffesionalny a okazał sie składowiskiem kluczy z argosa i żadnych profesionalnych urządzeń w nim nie było nawet podnośników heeheh .To tak na boku:P. Narazie nie poznałem żadnego zaufanego mechanika któremu bez problemów poleciłbym jakąś naprawę silnika i niestety w moich okolicach ich nie ma lub sie pochowali:P i dlatego jestem skazany na te firmy tutejsze no nic może sie jeszcze takowy pojawi jak rycerz na białym koniu Pozdrawiam