MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Nowy w Newark

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

abrzosto

Post #1 Ocena: 0

2007-06-01 12:07 (18 lat temu)

abrzosto

Z nami od: 01-06-2007

Witam wszystkich:)
Jestem calkiem nowy w Newark, tzn. jestem tu juz od miesiaca ale miedzy samymi anglikami i juz mi sie troszke zprzykrzylo. Do spedzenia w Newark mam kolejne dwa miesiace i chetnie zasiegnalbym jezyka na kilka tematow. A mianowicie:
1. czy jest jakas mozliwosc taniego telefonowania do polski jezeli nie mam telefonu stacjonarnego ani angielskiej komorki,
2. czy mozna w Newark napic sie polskiego piwa w sensownej cenie i ew. pogadac po polsku.
3. Ceny wynajmu pokoi w samym Newark bo mam watpliwosci czy umieszczenie mnie przez firme w Winthorpe bylo ekonomicznie uzasadnione:/
4. Jakie miejsca w okolicy sa warte zwiedzenia (bo przyznam ze na razie widzialem tylko major oak'a).
Jezeli ktos bylby uprzejmy udzielic jakichs pomocnych informacji na forum lub na maila (abrzosto@poczta.onet.pl)to z gory bardzo dziekuje:)
Pozdrawiam,
Andrzej.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

marcinb

Post #2 Ocena: 0

2007-06-11 00:13 (18 lat temu)

marcinb

Mężczyzna

Z nami od: 20-05-2006

sie ma,

1.skype albo voip discount ew karta telefoniczna i dzwonisz ze stacjonarnego z biura
2.wetherspoon a pogadac to chyba wszedzie ;-)
3.200 - 300 zalezy gdzie, z kim, samodzielny czy dzielony itp
4.jest pare, zalezy co lubisz

pozdro,
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein

Do góry stronyOffline

Numer SkypeNumer gadu-gadu

julia7

Post #3 Ocena: 0

2007-07-29 08:47 (18 lat temu)

julia7

Z nami od: 28-07-2007

Pilnie poszukuje pokoju w Newark lub najblizszej okolicy.moj numer 07983488105 Mirek.

Do góry stronyOffline

Staropramen

Post #4 Ocena: 0

2007-07-29 15:00 (18 lat temu)

Staropramen

Mężczyzna