Przedstawiciel regionalny Bakavora twierdzi ze wykonal telefon do fabryki w sobote i w niedziele i menedzment twierdzil ze wszystko jest w porzadku i absolutnie zadnych problemow dlatego tez wczoraj byl bardzo poruszony. Prawdopodobnie nie wiedzial co sie stalo. Dowiedzial sie w dopiero w poniedzialek paradoksalnie jako jedna z ostatnich osob i zostal postawiony w narozniku ring bez szans na jakakolwiek reakcje. Jego zwierzchnicy domagaja sie wytlumaczenia a on zrobil awanture wsrod menedzerow ktorzy podczas telefonicznej kontroli w sobote i w niedziele zapewniali go ze wszystko jest w porzadku.
Tutaj dochodzimy do bardzo trudnej sytuacji gdzie obie strony nusza przestrzegac i prawa i procedur firmy.
Wobec pracownika odpowiedzialnego za podjecie decyzji wynikajacej z wyjatkowo blednej oceny sytuacji zostana wyciagniete konsekwencje sluzbowe zgodne z regulaminem.
NZostalismy poproszeni aby przekazac ze wszyscy swiadkowie, ktorzy widzieli pracownikow wyglaszajacych nieodpowiednie komentarze, ktorymi pracownicy mogli poczuc sie urazeni, proszenie sa o natychmiastowe skladanie skarg.
Na podstawie tych skarg podjeta zostanie akcja dyscyplinarna wobec takich osob.
Firma zgodnie z prawem nie moze ukarac pracownika bezpodstawnie - dlatego skargi na wygloszone komentarze beda uzasadnieniem do wszczecia postepowania dyscyplinarnego.
Prosze wszytkich o wstrzymanie wszytskich dzialan do godz 17 do momentu wydania oswiadczenia i do godziny 24 kiedy organizatorzy wydadza komentarz.
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein