MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Konsulat w Manchester

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

24joanna

Post #1 Ocena: 0

2010-01-24 20:34:57 (5 lat temu)

24joanna

Posty: 134

Kobieta

Z nami od: 21-09-2009

Skąd: ruabon

aha, niewiecie czy musze miec polski odpis aktu urodzenia zeby wyrobic mu paszport tymczasowy? bo na stronie konsulatu w Manchester pisza ze tak a na stronie konsulatu w Londynie pisza ze nie i juz sama nie wiem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

pako1279

Post #2 Ocena: 0

2010-01-24 20:37:41 (5 lat temu)

pako1279

Posty: 206

Mężczyzna

Z nami od: 06-03-2008

Skąd: Whitchurch

angielski w zupelnosci wystarczy
tutaj masz szczegoly , a i z tego co widze to zapisy w dalszym ciagu obowiazuja

[ Ostatnio edytowany przez: pako1279 24-01-2010 20:40 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

24joanna

Post #3 Ocena: 0

2010-01-24 20:44:07 (5 lat temu)

24joanna

Posty: 134

Kobieta

Z nami od: 21-09-2009

Skąd: ruabon

dzieki, a z tymi zapisami to zobaczymy jutro, moze sie uda jakos dostac

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

konto usunięte

Post #4 Ocena: 0

2010-01-24 21:01:40 (5 lat temu)

konto usunięte

Posty: n/a

Konto usunięte

trzeba sie zapisywac ze wzgledu na to ze na dole maja liste interesantow na dany dzien i jak nie ma osoby na liscie to nei wpuszcza na gore
wiec podejrzewam ze nawet sie nie dostaniecie do konsulatu bo was warta zatrzyma. my mamy spotkanie 1 lutego i jak rozmawialismy z pania wlasnie taki powod zapisów podala.

zycze powodzenia
wiosna nadchodzi wiec duzo słonka dla wszystkich prosze :-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pako1279

Post #5 Ocena: 0

2010-01-24 21:09:00 (5 lat temu)

pako1279

Posty: 206

Mężczyzna

Z nami od: 06-03-2008

Skąd: Whitchurch

mozna obejsc "wartowniczke" na dole mowiac ze po odbior paszportu (tylko z dzieckiem bedzie to podejrzane lub wymyslec jakas inna sprawe niecierpiaca zwloki), na gorze sa juz otwarte drzwi (lub poczekac jak ktos bedzie wychodzil) i trzeba tylko liczyc na wyrozumialosc pan w okienkach ( najlepiej za pomoca uroczego dzieciaczka).... jak i tak jedziecie warto sprobowac

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

olcial89

Post #6 Ocena: 0

2011-02-07 16:03:13 (4 lata temu)

olcial89

Posty: 13

Kobieta

Z nami od: 31-01-2011

Skąd: Scunthorpe

Witam . Potrzebuje paszport dla dziecka ktore urodzilo sie niedawno w Uk .Czy trzeba najpierw pojechac do konsulatu do Manchesteru czy zadzwonic by sie umowic czy cos wypelnic Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

aneczkaz1

Post #7 Ocena: 0

2011-02-07 16:24:59 (4 lata temu)

aneczkaz1

Posty: 203

Kobieta

Z nami od: 14-12-2010

Skąd: manchester

Najpierw zadzwon i sie umow. Wszystko jest na ich stronie.
Jestem breastmate. :D

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

olcial89

Post #8 Ocena: 0

2011-02-07 17:22:29 (4 lata temu)

olcial89

Posty: 13

Kobieta

Z nami od: 31-01-2011

Skąd: Scunthorpe

Ok dzieki :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

konto usunięte

Post #9 Ocena: 0

2011-02-07 17:50:00 (4 lata temu)

konto usunięte

Posty: n/a

Konto usunięte

A ja mam pytanie z innej beczki.
Mial moze ktos taka sytuacje,ze wyrabial paszport w pl ,a odbieral np w manchester.Wyrobialm paszport w pl ,a teraz nie mam czasu po niego jechac.Moze macie jakies cenne rady.Bylabym wdzieczna.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

£15.95 za 31.5 kg Anglia-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Sami Swoi Przekazy Pieniężne

Pieniądze w 10 minut na polskim koncie! Wysyłaj z placówek, przez internet, mobilnie lub zadzwoń

  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 12 350 25 40 Polska,
  • Fax: +44 (0)845 331 3041