MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Wszystko o Nottigham

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 2 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Anonim

Post #1 Ocena: 0

2005-06-03 13:18 (20 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

hej a jak jest z szukaniem pracy w nottingham.Znam jezyk mam zapewnione mieszkanie i od poniedzialku bede szukal pracy.Mam pytanie jak szukac pracy zeby znalezc cos dobrego.Jestem studentem 1 roku i mam jakies papiery np zaswiadzcenie ze jestem studentem ksiazeczke sanepidu .Czy to moze mi pomoc w znalezieniu lepiej platnej pracy.Czy mam sie zglosoc do job center czy moze sam mam szukac i dzwonic????Moj email to hj16@poczta.onet.pl">mhj16@poczta.onet.pl

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Anonim

Post #2 Ocena: 0

2005-06-10 18:25 (20 lat temu)

Anonim

witam .jestem mieszkam w londynie juz jakis czas i kieruje grupa ludzi pracujacych w tutejszej budowlance(czy ci anngole to znaja sie wogole na budownictwie? ;-) )Mam pytanie czy istnieja tam jakies agecje zlecajace jakies budowy ,remonty czy cos w tym stylu ?a moze znasz kogos co moglby wyszukiwac nam takich prac ?oczywiscie nikt zadarmo nic nie robi (zaplacvimy prowizje minimum 10%od wartosci zleceni)wiec proponuje wspolprace .Londynu ja juz mam dosyc za duzy tu smog wisi nad miastem .a referecje i fotki z naszych prac tez mamy w razie potrzeby:)Pozdrawiam inzynier budownictwa z politechniki lubelskiej (jezyk znamy w stopniu komunikatywnym ale mamy tlumaczke)

Do góry stronyOffline

Anonim

Post #3 Ocena: 0

2005-06-10 18:28 (20 lat temu)

Anonim

zapomnialem podac adres kontaktowy w razie potrzeby E.B.C@interia.pl

Do góry stronyOffline

ThorgaLL

Post #4 Ocena: 0

2005-06-11 03:53 (20 lat temu)

ThorgaLL

Z nami od: 27-05-2005