MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Brak moich danych w Hmrc. Zwrot podatku!

 

Postów: 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

patryk110999

Post #1 Ocena: 0

2019-05-19 03:48:57 (5 lat temu)

patryk110999

Posty: 5

Mężczyzna

Z nami od: 19-05-2019

Skąd: Newcastle upon Tyne

Witam. Przyjechałem do UK 25 września 2018 roku. 28 września zacząłem pracować dla agencji GIGROUP. Do końca roku podatkowego zarobiłem około 8 tysięcy. Mój kod podatkowy to 1185L WK1. Zabrano mi 400£ podatku. Założyłem sobie konto na gov.uk lecz niestety miałem problem z weryfikacją mojej tożsamości. Chciałem rozliczyć się sam gdyż słyszałem że zwrot podatku dostane w szybszym czasie. Ludzie w pracy mówią że pracodawca u którego jestem zatrudniony sam rozlicza pracownika (agencja). Pomimo tego postanowiłem zadzwonić do hmrc i dowiedzieć się czemu mam problem z weryfikacją mojej tożsamości (dodam że moja dziewczyna pracuje w tej samej agencji ze mną i że u niej nie było żadnego problemu z założeniem konta a tymbardziej z weryfikacja ) Po kilku godzinach prób skontaktowania się z hmrc, odebrał telefon Pan którego już na samym wstępie poprosiłem o polskiego tłumacza gdyż nie jestem na tyle pewny znajomości języka angielskiego. Wolałem być pewny że wszystko zrozumiem. Podałem swoje dane. Imię, nazwisko, NINO oraz adres zamieszkania. Pani która to sprawdzała stwierdzila że nie ma moich danych w rejestrze. Kazała mi wejść w P60, które oczywiście dostałem na maila od agencji i podać dane które są zawarte w tym dokumencie. Znowu powiedziała że nie ma moich danych u nich w Hmrc. Powiedziała że to jest wina agencji i że muszę skierowac się z tym problemem do nich. Dopytywalem się kilku znajomych którzy pracują w tej samej firmie już po kilka lat. Każdy mówił że mam się nie martwić, że nasza agencja rozlicza pracowników sama. I teraz pytanie. Czy dostanę ten zwrot podatku skoro hmrc nie może zweryfikować mojej tożsamości? Jeżeli dostanę to w jaki sposób? Słyszałem że mogę dostac w czeku (zmienilem miejsce zamieszkanie, lecz od razu dałem mój nowy adres agencji). Czy naprawdę jest to możliwe że agencja sama może rozliczyć pracownika? Na chwilę obecną pracuje już bezpośrednio dla firmy. Dostałem niedawno kontrakt. Dokładnie 2 maja. W podatkach i tych sprawach jestem zielony. Bardzo proszę o pomoc. Boję się że mogę nie odzyskać tego podatku o ile wgl mi się należy. Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2019-05-19 17:25:09 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 28852

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Agencja nie bedzie robic rozliczenia, to nie jest ich zadanie. Ja bym sie zainteresowala, ktore dane nie zgadzaja sie i dlaczego HMRC nie moze Cie znalezc. Jaki dokladnie jest problem z weryfikacja na stronie, co sie nie zgadza?

Obstawiam jakis blad biurowy i zapewne czeka Cie kontakt z agencją i wymaganie, zeby sprawdzili wszystkie dane.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Emeryt56

Post #3 Ocena: 0

2019-05-19 19:46:45 (5 lat temu)

Emeryt56

Posty: 1660

Mężczyzna

Z nami od: 15-01-2018

Skąd: Montreal (Bristol)

Cytat:

2019-05-19 03:48:57, patryk110999 napisał(a):
Założyłem sobie konto na gov.uk lecz niestety miałem problem z weryfikacją mojej tożsamości. postanowiłem zadzwonić do hmrc i dowiedzieć się czemu mam problem z weryfikacją mojej tożsamości . Podałem swoje dane. Imię, nazwisko, NINO oraz adres zamieszkania. Pani która to sprawdzała stwierdzila że nie ma moich danych w rejestrze. Kazała mi wejść w P60, i podać dane które są zawarte w tym dokumencie. Znowu powiedziała że nie ma moich danych u nich w Hmrc. Powiedziała że to jest wina agencji i że muszę skierowac się z tym problemem do nich.
Bardzo proszę o pomoc. Boję się że mogę nie odzyskać tego podatku o ile wgl mi się należy. Pozdrawiam

Na pierwszy rzut oka to twoje dane identyfikacyjne się nie pokrywają.
Może przy składaniu wniosku o NIN wkradł się błąd? i jak teraz podajesz prawdziwe dane to Cię "nie widzi" ?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

PannaZMokraGlow

Post #4 Ocena: 0

2019-05-22 20:08:27 (5 lat temu)

PannaZMokraGlowa

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2019-05-19 19:46:45, Emeryt56 napisał(a):
Cytat:

2019-05-19 03:48:57, patryk110999 napisał(a):
Założyłem sobie konto na gov.uk lecz niestety miałem problem z weryfikacją mojej tożsamości. postanowiłem zadzwonić do hmrc i dowiedzieć się czemu mam problem z weryfikacją mojej tożsamości . Podałem swoje dane. Imię, nazwisko, NINO oraz adres zamieszkania. Pani która to sprawdzała stwierdzila że nie ma moich danych w rejestrze. Kazała mi wejść w P60, i podać dane które są zawarte w tym dokumencie. Znowu powiedziała że nie ma moich danych u nich w Hmrc. Powiedziała że to jest wina agencji i że muszę skierowac się z tym problemem do nich.
Bardzo proszę o pomoc. Boję się że mogę nie odzyskać tego podatku o ile wgl mi się należy. Pozdrawiam

Na pierwszy rzut oka to twoje dane identyfikacyjne się nie pokrywają.
Może przy składaniu wniosku o NIN wkradł się błąd? i jak teraz podajesz prawdziwe dane to Cię "nie widzi" ?


Ja mam blad w danych NIN ale HMRC mnie rozpoznaje. Patryk a czy zakladajac konto internetowe na stronie HMRC nie potrzebujesz najpierw dostac listu do domu? Wydaje mi sie ze kiedys tak bylo. Gdzie jest konkretnie problem, kiedy jest informacja ze nie mozna zweryfikowac?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ZlotaPerla1

Post #5 Ocena: 0

2020-03-10 14:04:27 (4 lata temu)

ZlotaPerla1

Posty: n/a

Konto usunięte

Podpinam ;-)

Właśnie sobie przypomniałam, w styczniu zapłaciłam do HMRC podwójny podatek, raz ze złym numerem ref. to zapłaciłam drugi raz z poprawnym.
Myślałam, że oni to automatycznie odeślą, ale już marzec i nic nie ma - co teraz?
Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

PannaZMokraGlow

Post #6 Ocena: 0

2020-03-11 18:30:38 (4 lata temu)

PannaZMokraGlowa

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2020-03-10 14:04:27, ZlotaPerla1 napisał(a):
Podpinam ;-)

Właśnie sobie przypomniałam, w styczniu zapłaciłam do HMRC podwójny podatek, raz ze złym numerem ref. to zapłaciłam drugi raz z poprawnym.
Myślałam, że oni to automatycznie odeślą, ale już marzec i nic nie ma - co teraz?


Czesc Perla a ta wplata ze zlym numerem ref, to oni rozpoznaja ze Twoja? Ja bym zadzwonila do nich sie upewnic.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ZlotaPerla1

Post #7 Ocena: 0

2020-03-11 18:37:08 (4 lata temu)

ZlotaPerla1

Posty: n/a

Konto usunięte

No mają numer konta nadawcy, to gdzieś to poszło i siedzi.
Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

PannaZMokraGlow

Post #8 Ocena: 0

2020-03-11 19:03:03 (4 lata temu)

PannaZMokraGlowa

Posty: n/a

Konto usunięte

Ale tam nie ma osoby analizujacej z jakiego konta bankowego przyszla wplata. Zadzwon albo sprawdz w internecie czy masz tamta wplate na swoim koncie podatkowym.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,