MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zwrot podatku 2017/2018 Bardzo Prosze o pomoc

 

Postów: 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

PolakoPL

Post #1 Ocena: 0

2018-07-26 23:57:35 (6 lat temu)

PolakoPL

Posty: 8

Mężczyzna

Z nami od: 03-03-2018

Skąd: Londyn

Witam serdecznie wszystkich, mam nadzieje, że znajdzie się ktoś komu będzie się chciało wyedukować mnie w następującym temacie.(nie jestem ignorantem przewałkowałem już podobne tematy, ale po nich mam jeszcze więcej wątpliwości i pytań). Zacząłem prace w Angli w drugim kwartale ubiegłego roku, moje wynagrodzenie nie przekroczyło kwoty wolnej od podatku, posiadam dokument p60. Chciałbym się dowiedzieć jak mam odzyskać podatek który zapłaciłem wdłg kalkulatora jest to wkota 1140F z groszami. Jestem totalnie zielony, jeśli chodzi o podatki itp, ponieważ pierwsza moja praca w życiu została podjęta właśnie tu w Angli :) Mój angielski nie jest najgorszy, ale nie jest tez na pewno tak dobry, aby dogadać się w urzędzie, zwłaszcza bez technicznej wiedzy jak należy wgl ubiegać się o zwrot. Ciekawi mnie też ile należy czekać na pieniądze, bo bardzo zależy mi na czasie, ale do tego przejdę w drugim pytaniu. Opuszczam Anglię za półtorej miesiąca i z moich wyliczeń również nie udało mi się przekroczyć kwoty wolnej, wiem już, że o wcześniejsze ubieganie się o zwrot trzeba wypełnić formularz p85 tylko mam pytanie jakie dokumenty sa potrzebne i kiedy go wysłać czy już gdy opuszczę wyspy ?następne pytanie tak jak w pierwszym przypadku ile czeka się na zwrot, bo niestety życie niemiło mnie zaskoczyło i bardzo zależy mi na szybkim zgromadzeniu pewnej sumy. Bardzo proszę o pomoc, bo od paru dni siedze na szpilkach i mysle tylko o jak najszybszym załatwieniu tych spraw.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Emeryt56

Post #2 Ocena: 0

2018-07-27 13:25:21 (6 lat temu)

Emeryt56

Posty: 1660