Code: |

[ Ostatnio edytowany przez: KWG1994 14-12-2017 10:49 ]
|
Postów: 4 |
||||
---|---|---|---|---|
KWG1994 | Post #1 Ocena: 0 2017-12-14 10:46:16 (7 lat temu) |
|||
Z nami od: 14-12-2017 Skąd: WELLINGBOROUGH |
![]() [ Ostatnio edytowany przez: KWG1994 14-12-2017 10:49 ] |
|||
zealot | Post #2 Ocena: 0 2017-12-14 13:21:22 (7 lat temu) |
|||
Z nami od: 18-06-2011 Skąd: Wigan |
Dzwoń do źródła, czyli do revenue. Tutaj na pewno nikt nie będzie wiedział co się stało i dlaczego ci cofneli przelew. Co ci powiedzieli przez telefon? Może księgowa cię ściemnia?
|
|||
KWG1994 | Post #3 Ocena: 0 2017-12-14 13:31:18 (7 lat temu) |
|||
Z nami od: 14-12-2017 Skąd: WELLINGBOROUGH |
Przez telefon powiedzieli, że z niewiadomych przyczyn ich system cofa przelew do mnie.Już nie mam siły z tym walczyć ale z drugiej strony 711£ drogą nie chodzi.Tam mi też powiedzieli, że przelew wysyłają w ciągu 5 dni roboczych
|
|||
terefereqq | Post #4 Ocena: 0 2017-12-14 14:02:24 (7 lat temu) |
|||
Z nami od: 27-11-2012 Skąd: Bedford |
A ja bym Ci poradziła skontaktować się z Twoim bankiem nawet na chacie może napisać( chyba każdy bank ma to). Mi kiedyś cofnięto wypłatę z niewiadomych przyczyn
![]() ![]() ![]() |
|||
KWG1994 | Post #5 Ocena: 0 2017-12-14 19:01:59 (7 lat temu) |
|||
Z nami od: 14-12-2017 Skąd: WELLINGBOROUGH |
Z bankiem wszystko okej problem musi leżeć po stronie HMRC no nic trzeba się uzbroić w cierpliwość i nerwy i dzwonić domagać się. Dziękuje za chęci odpowiedzi
|
|||
|