|
|
---|---|
Iwan89 | Post #1 Ocena: 0 2017-03-12 21:38:15 (8 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2016 Skąd: BRAK |
Witam,
jestem nowy w UK i do konca lutego pracowalem w polsce. Takze ten rok podatkowy mam przemieszany. Czy ja musze cos robic w zwiazku z tym? Np. zglaszac gdzie chce sie rozliczac? Bo cos slyszalem, ze podatki moge odprowadzac w polsce, ale nie bardzo wiem o co chodzi? |
Richmond | Post #2 Ocena: +1 2017-03-13 06:03:32 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
W Polsce wypelnij ZAP3 i zglos zmiane adresu na UK. W ten sposob beda wiedzieli, ze nie jestes juz rezydentem podatkowym w PL. Bedziesz musial rozliczyc te dochody za 2 miesiace w PL i uzyc zarobkow z UK do wyznaczenia progu. Ale to dopiero w przyszlym roku.
W UK powinienes dac P46 jak to Twoja pierwsza paca, zeby dali Ci wlasciwy kod podatkowy. Do 5 kwietnia jest to 1100L. Od 6 kwietnia bedzie nowy kod. Do 5 kwietnia juz pewnie nie zalapiesz sie na podatek w UK, chyba ze zarobisz wiecej niz 11tys funtow. Jesli masz zly kod podatkowy i naliczaja Ci podatek bez kwoty wolnej od podatku (tych 11tys), to dostaniesz potem zwrot. Carpe diem.
|
Iwan89 | Post #3 Ocena: 0 2017-03-13 18:41:28 (8 lat temu) |