MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Praca wakacyjna a zwrot podatku

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

michciooo

Post #1 Ocena: 0

2011-08-12 23:42:42 (14 lat temu)

michciooo

Mężczyzna

Z nami od: 12-08-2011

Witam,
jest to mój pierwszy post tutaj, więc cześć wszystkim :)
pracuję jako Kitchen Porter od 3 tygodni, dzisiaj dostałem pierwszą wypłatę za przepracowane pierwsze dwa tygodnie, naliczono mi potężny podatek 0T i przyznano tymczasowy NIN (następna wypłata ma być z normalnym NINem i podobno mniejszym podatkiem), no ale mniejsza o to. Moim głównym pytaniem jest - co dokładnie mam zrobić aby odzyskać podatek, ponieważ 31 sierpnia wracam do Polski. Z tego co wiem, to jeśli w ciągu roku rozliczeniowego nie zarobi się ponad 7000 funtów to przysługuje mi całkowity zwrot podatku ale nie wiem jak to zrobić :/ mógłby ktoś wytłumaczyć mi co i jak?

Pozdrawiam,
Michał :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

elemelek

Post #2 Ocena: 0

2011-08-13 01:16:40 (14 lat temu)

elemelek

Mężczyzna

Z nami od: 30-09-2010

jezeli przyjedziesz za rok, poprostu skocz do revenue, z kwitkiem p60, jezeli nie masz juz zamiaru przyjezdzac, jest mnostwo firm ktore zajmuja sie rozliczaniem pracujacych za granica, ostatnio kolega korzystal i bardzo zadowlony

Do góry stronyOffline

stokesay

Post #3 Ocena: 0

2011-08-13 13:35:58 (14 lat temu)

stokesay

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Po skończeniu okresu pracy otrzymasz od pracodawcy P45, który wraz z P85 możesz wysłać do Inland Revenue, jeśli nie zamierzasz powrócić do końca angielskiego roku podatkowego. IR rozpatrzy Twoją sprawę i jeśli należy Ci się zwrot nadpłaconego podatku to przeleje kwotę na wskazane przez Ciebie konto
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

Dodaj ogłoszenie