MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Polski certyfikat rezydencji

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Don_kalaf

Post #1 Ocena: 0

2011-04-18 17:23:59 (14 lat temu)

Don_kalaf

Mężczyzna

Z nami od: 18-04-2011

Witam,

wlasnie rozpoczalem 3-miesieczny projekt naukowy na Uniwersytecie w Szkocji(nie jestem juz studentem i dopiero przyjechalem z Polski).
Mam ze soba certyfikat rezydencji z Polski. Gdzie powinienem zlozyc ten dokument aby uniknac podatku w Szkocji. Jestem zdesperowany bo pensje mam bardzo mala i jak pobiora mi jeszcze podatek to ciezko mi bedzie powiazac koniec z koncem(wiem ze podatek bede musial potem zaplacic w Polsce). W sekretariacie powiedziano mi tylko ze moze mi pobiora podatek a moze nie i nic wiecej nie wiedza.

EDIT: przepraszam za orta to byla literowka

[ Ostatnio edytowany przez: Don_kalaf 18-04-2011 21:02 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ajlowkunsil

Post #2 Ocena: 0

2011-04-18 19:38:30 (14 lat temu)

ajlowkunsil

Mężczyzna

Z nami od: 28-11-2010

Jaki certyfikat rezydencji z Polski i jak to sie ma do placenia jakis podatkow w Szkocji.
Jedyne co mi do lba przychodzi, to podatek od zarobkow. Skoro to jest trzymiesieczny projekt, to nie przekroczysz kwoty wolnej od podatku (sam piszesz o niskich dochodach). W roku podatkowym 2011/12 kwota ta wynosi 7475 funtow. Wszystko co zarobisz powyzej tej kwoty zostanie opodatkowane 20%.
Jak sie do tego beda mialy przepisy dotyczace podwojnego opodatkowania wg. polskiego US, to juz inna sprawa.
Wyimaginowane dolegliwości są nieuleczalne.

Do góry stronyOffline

Don_kalaf

Post #3 Ocena: 0

2011-04-18 20:14:22 (14 lat temu)

Don_kalaf

Mężczyzna

Certyfikat rezydencji podatkowej wystawiany w celu unikniecia podwojengo opodatkowania.