MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Self-employed - co mogę odliczyć - ogólne porady

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 13 z 14 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 12 | 13 | 14 ] - Skocz do strony

Str 13 z 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Turefu

Post #1 Ocena: 0

2017-02-09 19:48:50 (7 lat temu)

Turefu

Posty: 4026

Kobieta

Z nami od: 26-05-2013

Skąd: York

Mozna. Jesli adres domu to jednoczesnie adres firmy, to tak, ale nie wszystko.
https://www.gov.uk/simpler-income-tax-simplified-expenses/working-from-home

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

ie2ox4-2b

Post #2 Ocena: 0

2017-02-09 22:31:13 (7 lat temu)

ie2ox4-2b

Posty: 909

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 22-08-2016

Skąd: Oxford

Nie jest to cała prawda... musi być jeszcze na to umowa i chyba Counsil coś tam podnosi...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Turefu

Post #3 Ocena: 0

2017-02-10 09:10:00 (7 lat temu)

Turefu

Posty: 4026

Kobieta

Z nami od: 26-05-2013

Skąd: York

Ja zadnej umowy nie mialam. Poinformowalam council I tyle. Odliczalam bodajze 10 funtow tygodniowo.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

jacek2233

Post #4 Ocena: 0

2017-04-13 12:25:26 (7 lat temu)

jacek2233

Posty: 3

Mężczyzna

Z nami od: 09-04-2013

Skąd: Londyn

Witam, mam krótkie pytanie co do odliczenia kosztów firmy na self emplyed.
Moja praca to sektor budowlany CIS, budowa w Londynie, moj roczny dochód to ponad 30 tys funtow rocznie i mam pytanie - czy przy takich dochodach będzie ok włączenie około 4500-6000 tys funtow w koszta firmy? Moze ktoś z Was wie to z własnego doświadczenia? Dodam że niestety nie zbierałem rachunków, mam tylko kilka.
Czy w razie kontroli, braku udowodnienia z mojej strony części wydatków grożą mi jakieś kary? czy będę musiał po prostu uregulować tego czego nie mogłem udowodnić jako kosztów firmy?

[ Ostatnio edytowany przez: jacek2233 13-04-2017 12:27 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #5 Ocena: 0

2017-07-29 22:08:20 (7 lat temu)

Posty: n/a

Mężczyzna

Konto usunięte

Jacek2233, trzeba zbierac rachunki. Jesli nie posiadasz to mozesz dopisac koszt szacowany=estimated ale jesli kontrola uzna ze nie zaplaciles dostatecznej wielkosci podatku moga naliczyc Ci kare oraz odsetki.
Jeżeli zależy Ci na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju atmosfery a także niezapomnianym doświadczeniu dla Ciebie a, także Twoich gości, zobacz stronę internetową l. muzyka na wese

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2017-07-29 22:15:05 (7 lat temu)

Posty: n/a

Mężczyzna

Konto usunięte

A ja wygrzebalam ten temat bo drazy mnie temat odpisywania kosztow mieszkania. W tym tygodniu pilam kawe z pewnym ksiegowym z centrum Londynu ktory przekonywal mnie do samozatrudnienia. W pewnym momencie stwierdzil ze przeciez odliczylabym polowe kredytu mieszkaniowego i tak dalej. Poniewaz to byla rozmowa o prace ktorej nie chcialam zaprzepascic, nie dopytywalam juz na ten temat. Ale widze ze mozna obliczyc stosunek czasu spedzanego w miezkaniu pracujac do pozostalego czasu, i tak obliczyc wielkosc czynszu/kredytu do odliczenia. Czy rzeczywiscie wyszloby to ok polowy? A jesli nie mieszkam sama? Widze ze niektore osoby placily kwoty uproszczone, a czy ktos oblicza?
Jeżeli zależy Ci na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju atmosfery a także niezapomnianym doświadczeniu dla Ciebie a, także Twoich gości, zobacz stronę internetową l. muzyka na wese

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #7 Ocena: 0

2017-07-29 23:19:23 (7 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Było gdzieś na stronie HMRC, jak masz dom z 4 sypialniami i w jednym masz biuro to możesz kwalifikować 1/4 czynszu jako koszt biura ;)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Olidanpa

Post #8 Ocena: 0

2019-01-08 21:45:02 (5 lat temu)

Olidanpa

Posty: 4

Kobieta

Z nami od: 08-01-2019

Skąd: Chrsterfield

Witam , czy ktoś może potwierdzić jak wyglada sytuacja z samochodem wziętym w leasing. Czy jako SE mogę to odliczyć + Milage

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Turefu

Post #9 Ocena: 0

2019-01-08 22:19:22 (5 lat temu)

Turefu

Posty: 4026

Kobieta

Z nami od: 26-05-2013

Skąd: York

Mozna i mileage tez, ale to troche skomplikowana sprawa. Lepiej zdac sie na profesjonalnego ksiegowego.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Olidanpa

Post #10 Ocena: 0

2019-01-11 11:33:45 (5 lat temu)

Olidanpa

Posty: 4

Kobieta

Z nami od: 08-01-2019

Skąd: Chrsterfield

A tak z doświadczenia , czy branie samochodu w leasing dla se jest opłacalne ?
Nie mam jakiejś dużej wczujki na auta , bardziej podchodzę ze strony wygody ( wiadomo nowe auto to i żadnych problemów nie powinno być ) i opłacalności.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 13 z 14 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 12 | 13 | 14 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,