Str 13 z 14 |
|
---|---|
Turefu | Post #1 Ocena: 0 2017-02-09 19:48:50 (7 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2013 Skąd: York |
Mozna. Jesli adres domu to jednoczesnie adres firmy, to tak, ale nie wszystko.
https://www.gov.uk/simpler-income-tax-simplified-expenses/working-from-home |
ie2ox4-2b | Post #2 Ocena: 0 2017-02-09 22:31:13 (7 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 22-08-2016 Skąd: Oxford |
Nie jest to cała prawda... musi być jeszcze na to umowa i chyba Counsil coś tam podnosi...
|
Turefu | Post #3 Ocena: 0 2017-02-10 09:10:00 (7 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2013 Skąd: York |
Ja zadnej umowy nie mialam. Poinformowalam council I tyle. Odliczalam bodajze 10 funtow tygodniowo.
|
jacek2233 | Post #4 Ocena: 0 2017-04-13 12:25:26 (7 lat temu) |
Z nami od: 09-04-2013 Skąd: Londyn |
Witam, mam krótkie pytanie co do odliczenia kosztów firmy na self emplyed.
Moja praca to sektor budowlany CIS, budowa w Londynie, moj roczny dochód to ponad 30 tys funtow rocznie i mam pytanie - czy przy takich dochodach będzie ok włączenie około 4500-6000 tys funtow w koszta firmy? Moze ktoś z Was wie to z własnego doświadczenia? Dodam że niestety nie zbierałem rachunków, mam tylko kilka. Czy w razie kontroli, braku udowodnienia z mojej strony części wydatków grożą mi jakieś kary? czy będę musiał po prostu uregulować tego czego nie mogłem udowodnić jako kosztów firmy? [ Ostatnio edytowany przez: jacek2233 13-04-2017 12:27 ] |
Post #5 Ocena: 0 2017-07-29 22:08:20 (7 lat temu) |
|
Konto usunięte |
Jacek2233, trzeba zbierac rachunki. Jesli nie posiadasz to mozesz dopisac koszt szacowany=estimated ale jesli kontrola uzna ze nie zaplaciles dostatecznej wielkosci podatku moga naliczyc Ci kare oraz odsetki.
Jeżeli zależy Ci na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju atmosfery a także niezapomnianym doświadczeniu dla Ciebie a, także Twoich gości, zobacz stronę internetową l. muzyka na wese
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2017-07-29 22:15:05 (7 lat temu) |
|
Konto usunięte |
A ja wygrzebalam ten temat bo drazy mnie temat odpisywania kosztow mieszkania. W tym tygodniu pilam kawe z pewnym ksiegowym z centrum Londynu ktory przekonywal mnie do samozatrudnienia. W pewnym momencie stwierdzil ze przeciez odliczylabym polowe kredytu mieszkaniowego i tak dalej. Poniewaz to byla rozmowa o prace ktorej nie chcialam zaprzepascic, nie dopytywalam juz na ten temat. Ale widze ze mozna obliczyc stosunek czasu spedzanego w miezkaniu pracujac do pozostalego czasu, i tak obliczyc wielkosc czynszu/kredytu do odliczenia. Czy rzeczywiscie wyszloby to ok polowy? A jesli nie mieszkam sama? Widze ze niektore osoby placily kwoty uproszczone, a czy ktos oblicza?
Jeżeli zależy Ci na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju atmosfery a także niezapomnianym doświadczeniu dla Ciebie a, także Twoich gości, zobacz stronę internetową l. muzyka na wese
|
AgentOrange | Post #7 Ocena: 0 2017-07-29 23:19:23 (7 lat temu) |
Z nami od: 17-05-2015 Skąd: Twickenham |
Było gdzieś na stronie HMRC, jak masz dom z 4 sypialniami i w jednym masz biuro to możesz kwalifikować 1/4 czynszu jako koszt biura
|
Olidanpa | Post #8 Ocena: 0 2019-01-08 21:45:02 (5 lat temu) |
Z nami od: 08-01-2019 Skąd: Chrsterfield |
Witam , czy ktoś może potwierdzić jak wyglada sytuacja z samochodem wziętym w leasing. Czy jako SE mogę to odliczyć + Milage
|
Turefu | Post #9 Ocena: 0 2019-01-08 22:19:22 (5 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2013 Skąd: York |
Mozna i mileage tez, ale to troche skomplikowana sprawa. Lepiej zdac sie na profesjonalnego ksiegowego.
|
Olidanpa | Post #10 Ocena: 0 2019-01-11 11:33:45 (5 lat temu) |
Z nami od: 08-01-2019 Skąd: Chrsterfield |
A tak z doświadczenia , czy branie samochodu w leasing dla se jest opłacalne ?
Nie mam jakiejś dużej wczujki na auta , bardziej podchodzę ze strony wygody ( wiadomo nowe auto to i żadnych problemów nie powinno być ) i opłacalności. |