Postów: 10 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2007-10-02 21:07 (18 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2007-10-02 22:09 (18 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Mysle, ze trzeba zaczac od przeanalizowania umowy, ktora podpisales. Musza byc tam jakies zapisy o tym jakie sa ich obowiazki (swiadczenie uslug), jakie sa mozliwosci rozwiazania umowy itp.
Druga sprawa - wszystkie reklamacje wysylaj do nich listownie i wysylaj recorder delivery. Nastepnym krokiem moze byc kontakt z Ofcom - http://www.ofcom.org.uk/complain/internet/isp/cancelled/formal/ Pisales juz do nich jakies reklamacje? Carpe diem.
|
Post #3 Ocena: 0 2007-10-02 22:33 (18 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
vitek | Post #4 Ocena: 0 2007-10-03 00:20 (18 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Cytat: 2007-10-02 21:07, leon99 napisał(a): jak rozwiazac z nimi umowe i zmusic do zwrotu pieniedzy. zwrotu jakich pieniędzy? Zapominij. A co do rozwiązania kontraktu to napisz list że rozwiązujesz kontrakt ze skutkiem natychmiastowym z powodu nie wypełniania warunków umowy przez drugą stronę. Ponieważ i tak się tym nie przejmą, zadzwoń do banku i zlikwiduj direct debit (jeśli jest) a jeśli płacisz faktury to po prostu przestań. The Mythbuster
|
Post #5 Ocena: 0 2007-10-03 08:53 (18 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Richmond | Post #6 Ocena: 0 2007-10-03 09:13 (18 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jak przestaniesz placic to zaczna Cie po prostu scigac za to, nie beda wnikac w to, ze zglaszales im usterki itp. Zacznij od tego listu.
Carpe diem.
|
vitek | Post #7 Ocena: 0 2007-10-03 11:59 (18 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Przecież napisałem że NAJPIERW ma rozwiązać kontrakt a POTEM przestać płacić
The Mythbuster
|
kik1976 | Post #8 Ocena: 0 2007-10-03 12:21 (18 lat temu) |
Z nami od: 30-08-2006 Skąd: Neverland |
moja siostra zrobila tak: telefon, bla bla bla, ze sa bani itp i po klopocie. tez miala z nimi problem jesli jest to z ich winy, to nie powinno byc problemow. tylko ze ona b. dobrze mowi po angielsku i nie pozwolila sobie w kasze dmuchac
![]() Actus hominis non dignitas iudicentur ..
|
Post #9 Ocena: 0 2007-10-03 13:53 (18 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
bercia | Post #10 Ocena: 0 2007-10-03 14:26 (18 lat temu) |
Z nami od: 22-08-2007 Skąd: Szkocja |
My tez mamy Talk Talk i jestesmy zadowoleni... nie bylo zadnych problemow - musiala byc aktywna skrzynka z BT tzn. jak masz problem z BT to radze zadzwonic do Talk Talk i przejsc na ich uslugi... my placimy £40 (o ile dobrze pamietam), mamy neta i polaczenia do 30 krajow swiata z domowego za darmo ( w tym Polski). Powodzenia zycze.
Bez neta jak bez reki ![]() |