Str 6 z 6 |
|
---|---|
maciej1983 | Post #1 Ocena: 0 2019-06-10 20:09:32 (6 lat temu) |
Z nami od: 10-06-2019 Skąd: telford |
kontrakt 12mc dawno sie skonczyl jestem na automatycznie przedlozonym okresie przez vergin bez umowy
|
ZlotaPerla1 | Post #2 Ocena: 0 2019-06-10 22:45:19 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
A to dobrze, masz miesiąc wypowiedzenia.
A nie będziesz zmieniał dostawcy internetu? bo sami by to załatwili, nie trzeba dzwonić czy pisać. Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
Wielim | Post #3 Ocena: 0 2019-06-10 23:25:12 (6 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Jak kontrakt dawno się skończył to dzwoń i mów , że chcesz zrezygnować z ich usług . Ja dziś zrezygnowałem z internetu z Post Office , pierwsze 12 miesięcy płaciłem 18 funtów później 30 funtów . Gdy dzwoniłem do nich dziś próbowali mnie zatrzymać zachęcając nową stawką 15.99 za miesiąc . Ale właśnie dziś podliczyli mi światłowody 24 funty na miesiąc za szybkość 150mb/s . Z post office miałem zwykły internet który zazwyczaj miał "szybkość " 16-17mb/s a często poniżej 10. Korzystam z telewizji internetowej w swoim TV więc można się domyślać jak strasznie zacinało a i obraz nieszczególny . Teraz wszystko śmiga full HD I nic nie tnie . Z post office dalej mam sygnał do 16 czerwca , wtedy też wyślą finalny rachunek .
Z tym że nowy dostawcą załatwi wszystko z poprzednim to radził bym uważać . Post office mial mi załatwić z talk talk jak przenosiłem 2 lata temu i ... nic nie załatwili , z nikim się nie kontaktowali i miałem miesięczny rachunek w plecy . Zadzwoń do virgin i sam wszystko załatw |
maciej1983 | Post #4 Ocena: 0 2019-06-11 06:33:44 (6 lat temu) |
Z nami od: 10-06-2019 Skąd: telford |
dzięki za pomoc
|