MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Virgin Media - :-I

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

Str 2 z 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Joan01

Post #1 Ocena: 0

2007-08-05 23:07 (17 lat temu)

Joan01

Posty: 109

Z nami od: 09-02-2006

Skąd: Anglia

Virgin Media to masakra!!! Miałam z nimi podpisaną umowę na rok. Płaciłam 23F/miesc. Po roku rozwiązałam umowę, gdyż wracałam do Polski.... Ale Virgin Media nie rezygnuje z klientów tak łatwo. Dzwonili do mnie codziennie!!! Ale najlepsze jest to, że po rozwiązaniu umowy nadal przysyłali na stary adres rachunki :-]
Hmmm spoko, ale czemu klient ma płacić skoro rozwiązał umowę (teoretycznie to skończyła się umowa), nie korzysta z netu itp.
To po prostu są złodzieje!!!!!!!!:-Y

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kasionek35

Post #2 Ocena: 0

2007-08-06 07:25 (17 lat temu)

kasionek35

Posty: 255

Kobieta

Z nami od: 11-06-2007

Skąd: Londyn

Witaj.ja rowniez mam neta z Virgin.Jezeli chodzi o instalacje plytki,to ja tez mialam ogromny problem.Po okolo godzinie gdy nijak nie szlo zainstalowac,to zadzwonilam do pana,ktory podlaczyl mi kompa do modemu.Numer telefonu byl na druku,potwierdzajacym,ze on byl i podlaczyl.Pan przyjechal i zrobil to w pol godziny.Moze tez sprobuj.Zycze powodzenia i pozdrawiam.
Witaj W Mojej Bajce...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer SkypeNumer gadu-gadu

grzechucambs

Post #3 Ocena: 0

2007-08-06 17:26 (17 lat temu)

grzechucambs

Posty: 2

Z nami od: 05-08-2007

u mnie kiepisko z angielskim, pozatym ten pan co u mnie montowal nie wygladal zbyt inteligentnie ;). Doczytalem sie w necie ze ten blad 602 znaczy :port juz jest otwarty ( the port is already open) i badz tu madry ;)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

malamo

Post #4 Ocena: 0

2007-08-17 07:31 (17 lat temu)

malamo

Posty: 63

Kobieta

Z nami od: 14-08-2007

Skąd: londyn

Witam,pierwszy mielismy SKY,pozniej pojawila oferta Ntl(Virgin)mialo byc troche taniej wiec sie zdecydowalismy niestety zapomnieli nas poinformowac ze sygnal jest kiepski w tej okolicy wiec telewizje i i internet mielismy okazjonalnie,5 razy wymieniano nam box.Po dziesiatkach rozmow okazalo sie ze mozemy upomniec sie o piniadze za okres w ktorym nie mielismy telewizji i neta.Co nie zalatwialo sprawy i nadal mielismy wszystko okazjonalnie.Uwaga mimo obietnic ze rachunki beda nizsze okazalo sie ze placimy wjecej niz za SKY.Zrezygnowalismy 3 mies. temu zabrali grzecznie boxy.I co dalej dostajemy rachunki.Mimo tysiecy telefonow nie idzie sie z nimi dogadac.Co wiecej tydzien temu dostalismy pismo ze przyjda nam podlaczyc boxy i ciesza sie ze do nich wrocilismy!!!!!Na szczescie w tym wypadku wystarczylo okolo 5 telefonow i zrozumieli ze niechcemy miec z nimi nic wspolnego.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2007-08-17 08:33 (17 lat temu)

Richmond

Posty: 28857

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Lepiej pisac i wysylac listy za potwierdzeniem odbioru. Masz wtedy dowod, ze zrezygnowales z ich uslug. W przypadku zgloszenia tego telefonicznie nie masz zadnego potwierzenia.
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

malamo

Post #6 Ocena: 0

2007-08-17 09:02 (17 lat temu)

malamo

Posty: 63

Kobieta

Z nami od: 14-08-2007

Skąd: londyn

Zgoda ale mam potwierdzenie odbioru boxow.To chyba powinno wystarczyc bo skoro sami je zabrali to chyba jasne ze nie ogladam ich telewizji.A rachunki dalej dostaje.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

4rtur

Post #7 Ocena: 0

2007-08-17 10:10 (17 lat temu)

4rtur

Posty: 12

Z nami od: 18-06-2007

Skąd: Londyn

To nie to, masz pewnie polskiego Windowsa. Musisz aktywować usługę przez Internet, mają specjalny adres pod którym się to robi. Zadzwoń do nich i pomogą ja niestety nie pamiętam tego adresu.
I dig my toes into the sand. The ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket. I lean against the wind, pretend that i am weightless and in this moment i am happy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

vitek

Post #8 Ocena: 0

2007-08-17 10:22 (17 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Cytat:

2007-07-25 19:20, ParaDox napisał(a):UWAGA!! Nie musisz placic za telefony do Vergin bo masz ich serwis a to oznacza za nr. 150 zalatwi sprawe.

General enquiries

* If calling from a BT or other provider lines 0845 454 1111
* If calling from a Virgin Media landline (Cable customers only) 150 (free)

I to właśnie jest mały Paradox ;-) bo po wykręceniu 150 słyszysz że calls are charged at local rate :-|
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Nenna1

Post #9 Ocena: 0

2007-08-17 15:02 (17 lat temu)

Nenna1

Posty: 9590

Kobieta

Konto zablokowane

Z nami od: 22-05-2007

Skąd: London - Harrow

Ja tez mam dosyc Virgin medii...Rok temu a dokladnie 06.09.2006 podpisalismy z nimi umowe a wlasciwie nie z nimi a wtedy jeszcze z Telewest no wlasnie -jak tylko zmienili nazwe na Virgin media to zaczal sie istny "kabaret"- a to neta nie mielismy przez 3-4 dni a to telefon byl zupelnie "gluchy" a juz o dodzwonieniu sie do nas mogli nasi krewni z Polski jedynie pomarzyc.Tak wiec jakis miesiac temu zadzwonilismy do nich aby wraz ze zblizajacym sie terminem wygasniecia umowy,zrezygnowac z ich uslug.Wtedy zaczely sie schody...po pierwsze to nie prawda,ze jak umowa dobiegnie konca to poprostu znaczy koniec..o nie. Powiedzieli,ze jezeli do 17.08 nie zlozymy pisemnej/list lub e-mail/rezygnacji to umowa przedluzy sie /automatycznie/ na rok nastepny.Po drugie w oswiadczeniu napisac przyczyne rezygnacji /?/ i wypisac wszystkie mozliwe hasla,pin-y, passwordy i Bog jeden wie co jeszcze.Nie czekajac na nic - napisalismy do nich/jak kazano-ze stronki Virgin media email/.Oczywiscie po paru minutach dostalismy odpowiedz/od automatu / ze zgloszenie zostalo przyjete i ...prosze czekac...Tak sobie czekalismy do ...dzisiejszego ranka, kiedy to sprawdzajac skrzynke zauwazylam,ze w koncu jest odpowiedz .Jakiez bylo moje zdumienie kiedy przeczytalam,ze niestety ale nie moga przyjac tej rezygnacji bo ...nie podalam im wszystkich danych a konkretnie CVP.Szukalam we wszystkich mozliwych papierach co to jest te ch...ne CVP.Niestety nie doszukalam sie, wiec czym predzej za telefon i po okolo godzinnej rozmowie dowiedzialam sie,ze to _PRAWDOPODOBNIE!!!_ jest security password z druczku umowy z Telewest.Jako,ze dzis 17.08/ostateczny termin wypowiedzenia umowy/napisalam kolejny raz prosbe o rozwiazanie umowy , podajac znowu wszystkie dostepne haselka itp..oraz oczywiscie ow nieszczesny CVP.Bede teraz czekac ale "rozowo"tego nie widze.Na koniec powiem jedno- TYLKO NIE VIRGIN MEDIA!!!-Szukajcie innych operatorow!
P.S.
Na dodatek - wcale nie sa tani!Ja placilam 38 pounds-na miesiac,za net i telefon!
Pozdrawiam Nenna
...Jak latwo zapomniec,przekreslic swoj czas.. Jak latwo - w milczeniu pochylic twarz.. "

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

moricone

Post #10 Ocena: 0

2007-09-29 06:35 (17 lat temu)

moricone

Posty: 104

Kobieta

Z nami od: 14-08-2007

Skąd: Torquay

Witam, ja niestety korzystam z usług Virgin Media, i mam z nimi problem, który mi juz spac po nocach nie daje :(
Załozyli nam internet i tv w kwietniu, miał byc do tego tez telefon, ale ci co zakładali, powiedzieli, że założenie telefonu jest niemożliwe u nas, że tylko net i tv.
Się zgodzilismy, tymczasem przyznali nam nr tel., za który każa płacić, do tej pory to było ok. 7 Ł miesiecznie, więc wyjasniając sprawę poprzez telefony i poczte, płaciliśmy.
Ale za sierpień przyszedł rachunek na 95 Ł nawet z bilingiem!!!
Zadzwonilliśmy, przysłali swojego człowieka, który sie nie mógł nadziwić, że nie mamy telefonu, obiecał, że anuluja rachunek...
Tymczasem dostaliśmy upomnienie za ten poprzedni i aż boje sie pomysleć, jaki bedzie za wrzesień...:( Ręce mi opadają :(
Dzwonimy do nich raz w tygodniu, wysyłaliśmy już pisma, ale nic, zadnej odpowiedzi,a wysyłałam za potwierdzeniem...
Mamy dzis zadzwonić na jakis nr, żeby zamknęli konto czy jakos tak, więc będziemy próbować, ale ostrzegam wszystkich: WYSTRZEGAJCIE SIĘ VIRGIN MEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam.:-?
Z pamiętnika Syzyzfa: "o,teraz powinno pójść z górki..."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer SkypeNumer gadu-gadu

Strona 2 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,