Str 2 z 6 |
|
---|---|
Joan01 | Post #1 Ocena: 0 2007-08-05 23:07 (17 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2006 Skąd: Anglia |
Virgin Media to masakra!!! Miałam z nimi podpisaną umowę na rok. Płaciłam 23F/miesc. Po roku rozwiązałam umowę, gdyż wracałam do Polski.... Ale Virgin Media nie rezygnuje z klientów tak łatwo. Dzwonili do mnie codziennie!!! Ale najlepsze jest to, że po rozwiązaniu umowy nadal przysyłali na stary adres rachunki
Hmmm spoko, ale czemu klient ma płacić skoro rozwiązał umowę (teoretycznie to skończyła się umowa), nie korzysta z netu itp. To po prostu są złodzieje!!!!!!!!:-Y |
kasionek35 | Post #2 Ocena: 0 2007-08-06 07:25 (17 lat temu) |
Z nami od: 11-06-2007 Skąd: Londyn |
Witaj.ja rowniez mam neta z Virgin.Jezeli chodzi o instalacje plytki,to ja tez mialam ogromny problem.Po okolo godzinie gdy nijak nie szlo zainstalowac,to zadzwonilam do pana,ktory podlaczyl mi kompa do modemu.Numer telefonu byl na druku,potwierdzajacym,ze on byl i podlaczyl.Pan przyjechal i zrobil to w pol godziny.Moze tez sprobuj.Zycze powodzenia i pozdrawiam.
Witaj W Mojej Bajce...
|
grzechucambs | Post #3 Ocena: 0 2007-08-06 17:26 (17 lat temu) |
Z nami od: 05-08-2007 |
u mnie kiepisko z angielskim, pozatym ten pan co u mnie montowal nie wygladal zbyt inteligentnie . Doczytalem sie w necie ze ten blad 602 znaczy ort juz jest otwarty ( the port is already open) i badz tu madry
|
malamo | Post #4 Ocena: 0 2007-08-17 07:31 (17 lat temu) |
Z nami od: 14-08-2007 Skąd: londyn |
Witam,pierwszy mielismy SKY,pozniej pojawila oferta Ntl(Virgin)mialo byc troche taniej wiec sie zdecydowalismy niestety zapomnieli nas poinformowac ze sygnal jest kiepski w tej okolicy wiec telewizje i i internet mielismy okazjonalnie,5 razy wymieniano nam box.Po dziesiatkach rozmow okazalo sie ze mozemy upomniec sie o piniadze za okres w ktorym nie mielismy telewizji i neta.Co nie zalatwialo sprawy i nadal mielismy wszystko okazjonalnie.Uwaga mimo obietnic ze rachunki beda nizsze okazalo sie ze placimy wjecej niz za SKY.Zrezygnowalismy 3 mies. temu zabrali grzecznie boxy.I co dalej dostajemy rachunki.Mimo tysiecy telefonow nie idzie sie z nimi dogadac.Co wiecej tydzien temu dostalismy pismo ze przyjda nam podlaczyc boxy i ciesza sie ze do nich wrocilismy!!!!!Na szczescie w tym wypadku wystarczylo okolo 5 telefonow i zrozumieli ze niechcemy miec z nimi nic wspolnego.
|
Richmond | Post #5 Ocena: 0 2007-08-17 08:33 (17 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Lepiej pisac i wysylac listy za potwierdzeniem odbioru. Masz wtedy dowod, ze zrezygnowales z ich uslug. W przypadku zgloszenia tego telefonicznie nie masz zadnego potwierzenia.
Carpe diem.
|
|
|
malamo | Post #6 Ocena: 0 2007-08-17 09:02 (17 lat temu) |
Z nami od: 14-08-2007 Skąd: londyn |
Zgoda ale mam potwierdzenie odbioru boxow.To chyba powinno wystarczyc bo skoro sami je zabrali to chyba jasne ze nie ogladam ich telewizji.A rachunki dalej dostaje.
|
4rtur | Post #7 Ocena: 0 2007-08-17 10:10 (17 lat temu) |
Z nami od: 18-06-2007 Skąd: Londyn |
To nie to, masz pewnie polskiego Windowsa. Musisz aktywować usługę przez Internet, mają specjalny adres pod którym się to robi. Zadzwoń do nich i pomogą ja niestety nie pamiętam tego adresu.
I dig my toes into the sand.
The ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that i am weightless and in this moment i am happy.
|
vitek | Post #8 Ocena: 0 2007-08-17 10:22 (17 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Cytat: 2007-07-25 19:20, ParaDox napisał(a):UWAGA!! Nie musisz placic za telefony do Vergin bo masz ich serwis a to oznacza za nr. 150 zalatwi sprawe. General enquiries * If calling from a BT or other provider lines 0845 454 1111 * If calling from a Virgin Media landline (Cable customers only) 150 (free) I to właśnie jest mały Paradox bo po wykręceniu 150 słyszysz że calls are charged at local rate The Mythbuster
|
Nenna1 | Post #9 Ocena: 0 2007-08-17 15:02 (17 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 22-05-2007 Skąd: London - Harrow |
Ja tez mam dosyc Virgin medii...Rok temu a dokladnie 06.09.2006 podpisalismy z nimi umowe a wlasciwie nie z nimi a wtedy jeszcze z Telewest no wlasnie -jak tylko zmienili nazwe na Virgin media to zaczal sie istny "kabaret"- a to neta nie mielismy przez 3-4 dni a to telefon byl zupelnie "gluchy" a juz o dodzwonieniu sie do nas mogli nasi krewni z Polski jedynie pomarzyc.Tak wiec jakis miesiac temu zadzwonilismy do nich aby wraz ze zblizajacym sie terminem wygasniecia umowy,zrezygnowac z ich uslug.Wtedy zaczely sie schody...po pierwsze to nie prawda,ze jak umowa dobiegnie konca to poprostu znaczy koniec..o nie. Powiedzieli,ze jezeli do 17.08 nie zlozymy pisemnej/list lub e-mail/rezygnacji to umowa przedluzy sie /automatycznie/ na rok nastepny.Po drugie w oswiadczeniu napisac przyczyne rezygnacji /?/ i wypisac wszystkie mozliwe hasla,pin-y, passwordy i Bog jeden wie co jeszcze.Nie czekajac na nic - napisalismy do nich/jak kazano-ze stronki Virgin media email/.Oczywiscie po paru minutach dostalismy odpowiedz/od automatu / ze zgloszenie zostalo przyjete i ...prosze czekac...Tak sobie czekalismy do ...dzisiejszego ranka, kiedy to sprawdzajac skrzynke zauwazylam,ze w koncu jest odpowiedz .Jakiez bylo moje zdumienie kiedy przeczytalam,ze niestety ale nie moga przyjac tej rezygnacji bo ...nie podalam im wszystkich danych a konkretnie CVP.Szukalam we wszystkich mozliwych papierach co to jest te ch...ne CVP.Niestety nie doszukalam sie, wiec czym predzej za telefon i po okolo godzinnej rozmowie dowiedzialam sie,ze to _PRAWDOPODOBNIE!!!_ jest security password z druczku umowy z Telewest.Jako,ze dzis 17.08/ostateczny termin wypowiedzenia umowy/napisalam kolejny raz prosbe o rozwiazanie umowy , podajac znowu wszystkie dostepne haselka itp..oraz oczywiscie ow nieszczesny CVP.Bede teraz czekac ale "rozowo"tego nie widze.Na koniec powiem jedno- TYLKO NIE VIRGIN MEDIA!!!-Szukajcie innych operatorow!
P.S. Na dodatek - wcale nie sa tani!Ja placilam 38 pounds-na miesiac,za net i telefon! Pozdrawiam Nenna ...Jak latwo zapomniec,przekreslic swoj czas..
Jak latwo - w milczeniu pochylic twarz.. "
|
moricone | Post #10 Ocena: 0 2007-09-29 06:35 (17 lat temu) |
Z nami od: 14-08-2007 Skąd: Torquay |
Witam, ja niestety korzystam z usług Virgin Media, i mam z nimi problem, który mi juz spac po nocach nie daje
Załozyli nam internet i tv w kwietniu, miał byc do tego tez telefon, ale ci co zakładali, powiedzieli, że założenie telefonu jest niemożliwe u nas, że tylko net i tv. Się zgodzilismy, tymczasem przyznali nam nr tel., za który każa płacić, do tej pory to było ok. 7 Ł miesiecznie, więc wyjasniając sprawę poprzez telefony i poczte, płaciliśmy. Ale za sierpień przyszedł rachunek na 95 Ł nawet z bilingiem!!! Zadzwonilliśmy, przysłali swojego człowieka, który sie nie mógł nadziwić, że nie mamy telefonu, obiecał, że anuluja rachunek... Tymczasem dostaliśmy upomnienie za ten poprzedni i aż boje sie pomysleć, jaki bedzie za wrzesień... Ręce mi opadają Dzwonimy do nich raz w tygodniu, wysyłaliśmy już pisma, ale nic, zadnej odpowiedzi,a wysyłałam za potwierdzeniem... Mamy dzis zadzwonić na jakis nr, żeby zamknęli konto czy jakos tak, więc będziemy próbować, ale ostrzegam wszystkich: WYSTRZEGAJCIE SIĘ VIRGIN MEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam. Z pamiętnika Syzyzfa: "o,teraz powinno pójść z górki..."
|