MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Virgin Media - :-I

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

Postów: 53

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Bachusek

Post #1 Ocena: 0

2007-07-25 18:58 (17 lat temu)

Bachusek

Posty: 3

Z nami od: 25-07-2007

Mam z nimi ogromny problem. Otoz niedawno podpisalam z nimi umowe na rok na internet za 18 funtow. Wszystko byloby ok, ale ten gosciu od instalacji podpial nam takze telefon, za ktory nam teraz karza placic i zamiast placic 18 funtow to musimy 28. Dzwonilam juz do nich kilka razy (wnet strace fortune na telefony do nich bo caly czas tylko slysze ze ona mi niestety nie jest w stanie pomoc i mnie przelaczaja, co trwa kolejne 15 minut). Za kazdym razem ostatecznie ma byc wszystko w porzadku, a potem co?? Kolejny taki sam rachunek. I co z nimi zrobic?? Za 12 miesiecy umowy sie uzbiera 120 funtow. Co mi zrobia jak przestane placic?? Moge miec potem jakies problemy??

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2007-07-25 19:07 (17 lat temu)

Richmond

Posty: 28857

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Zaprzestanie platnosci to najgorsza rzecz jaka mozesz zrobic.
Napisz do nich list, powolaj sie na zamowienie, ktore zlozylas, napisz, ze nie zamawialas uslug telefonicznych, nie zyczysz sobie, nie bedziesz za nie placila i prosisz o zwrot poniesionych do tej pory oplat. List wyslij recorded delivery, zebys miala dowod, ze zostal dostarczony i nie mogli migac sie pozniej, ze nic nie dostali od Ciebie.

Ale najpierw sprawdz czy przypadkiem warunkiem skorzystania z internetu nie jest obowiazkowe podlaczenie telefonu czy cos w tym stylu.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ParaDox

Post #3 Ocena: 0

2007-07-25 19:20 (17 lat temu)

ParaDox

Posty: 1543

Mężczyzna

Z nami od: 18-03-2004

Skąd: Londyn

Richmond ma racje. :)

Sprawdzilem, mozna miec tylko broadband za £18.00 mies/12mcy.

UWAGA!! Nie musisz placic za telefony do Vergin bo masz ich serwis a to oznacza za nr. 150 zalatwi sprawe.

General enquiries

* If calling from a BT or other provider lines 0845 454 1111
* If calling from a Virgin Media landline (Cable customers only) 150 (free)
All truth passes through three stages: First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as self-evident

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kristoff

Post #4 Ocena: 0

2007-07-25 20:20 (17 lat temu)

kristoff

Posty: 26

Mężczyzna

Z nami od: 06-06-2007

Skąd: Chester

w sumie co za różnica płacić 10 funtów za telefon do virgin czy 11 do BT?
kristoff

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer MSN MessengerNumer gadu-gadu

koszmar

Post #5 Ocena: 0

2007-07-25 20:22 (17 lat temu)

koszmar

Posty: 9

Z nami od: 24-07-2007

Skąd: LONDYN

A czy wogóle posiadałaś linie telefoniczna BT co jest warunkiem podłączenie neta w UK.Bez lini tel. BT w domu żadnego neta nie podłączysz! Może dlatego właśnie koleś podłączył Ci także telefon abys mogła mieć neta.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

4rtur

Post #6 Ocena: 0

2007-07-25 22:08 (17 lat temu)

4rtur

Posty: 12

Z nami od: 18-06-2007

Skąd: Londyn

Cytat:

2007-07-25 20:22, koszmar napisał(a):
A czy wogóle posiadałaś linie telefoniczna BT co jest warunkiem podłączenie neta w UK.Bez lini tel. BT w domu żadnego neta nie podłączysz! Może dlatego właśnie koleś podłączył Ci także telefon abys mogła mieć neta.


Nie masz racji w Virgin nie trzeba mieś linii telefonicznej.
I dig my toes into the sand. The ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket. I lean against the wind, pretend that i am weightless and in this moment i am happy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

sziwona85

Post #7 Ocena: 0

2007-07-25 22:20 (17 lat temu)

sziwona85

Posty: 63

Z nami od: 19-08-2006

czesc, niestety z vergin nie tylko ty masz problemy:( Ja z chlopalkiem kiedy zalozylismy sobie neta, mielismy tyle problemow(w sumie juz 2 raz w przeciagu poltora roku zmienialismy adres, co oznaczalo oczywiscie przeniesienie tylko modemu, podpiecie neta i wydawalo by sie ze to takie proste:(, otoz nie!!Tyle ile stracilismy za kazdym razem na telefony, kiedy to za podlaczenie neta do nowego domu zabrali nam np. 2 razy depozyt, czego do tej pory nie odzyskalismy(a telefonow wyonalismy miliony), np. ktos bardzo madry z Vergin,otworzyl na naszym koncie 5 roznych kont, z ktorych mial byc pobierany abonament(na szczescie w miare szybko sie spostrzeglismy i je pozamykalismy). To jest okropne jak oni traktuja klientow. Nie wspomne o tym jak dlugo czekalismy za kazdym razem,w trakcie zmiany adresu, zeby ktos laskawie przyszedl i podpial nam neta za ktory caly czas placilismy za kazdym razem(raz trwalo to ok 6 tygodni). Juz szkoda nerwow na nich:):) pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Bachusek

Post #8 Ocena: 0

2007-08-05 20:08 (17 lat temu)

Bachusek

Posty: 3

Z nami od: 25-07-2007

Hej
a wlasnie jak to jest z tymi przenosinami?? Jak chce zmienic adres to to cos kosztuje?? Podpisuje z nimi nowy kontrakt, ktory znowu, od poczatku, musi trwac 12 miesiecy min?? Jak dlugo sie czeka?? Ma ktos w miare aktualne info??
Dzieki

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Vezyrek

Post #9 Ocena: 0

2007-08-05 22:22 (17 lat temu)

Vezyrek

Posty: 91

Mężczyzna

Z nami od: 01-08-2006

Skąd: Manchester

Witam, ja kiedys korzystalem z Virgin Media (wtedy to byl NTL) i poniewaz sie przeprowadzalem i nie mieli tam zasiegu zmienilem na BT i jestem baaardzo z tego zadowolony. Przy zmianie adresu nie podpisujesz umowy na kolejne 12 miesiecy, poprostu zadzwon i powiedz ze zmieniasz miejsce zamieszkania i prosisz o przeniesienie uslug(zawsze mozesz miec nadzieje ze tam nie maja zasiegu). Jezeli nie sa tam dostepni popros o rozwiazanie umowy itd. Mi sie udalo,ale dlugo trwalo zamkniecie konta i chcieli mnie obciazac za miesiace z ktorych nie korzystalem. Ale podzwonilem do nich i gadalem godzinami i w koncu udalo sie. Juz nic wiecej nie przysylaja i mam zamkniete konto. Dodam tylko iz jak w styczniu ich poinformowalem (dokladnie kolo 5 stycznia) ze sie wyprowadzam 25 stycznia to do kwietnia przysylali mi rachunki na stary adres pomimo iz podalem im nowy adres i prosilem o kazda korespondencje na nowy. Dzieki Bogu ze przejezdzalem kolo starego adresu. Bardzo sie ciesze ze juz nie mam nic wspolnego z Virgin Media i przestrzegam wszystkich przed ta firma. Ja mialem rowniez telefon i TV od nich. Oni kasuja za rozmowy ktorych sie nie wykonuje, obnizaja predkosc (sciemniajac ze to tymczasowe spadki) a i za abonament tv tez potrafia niezle przyciac.
Pozdrawiam i zycze wytrwalosci w walce z nimi

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

grzechucambs

Post #10 Ocena: 0

2007-08-05 22:26 (17 lat temu)

grzechucambs

Posty: 2

Z nami od: 05-08-2007

Witam ja tez mam problem z ta firma.Podlaczyli mi neta szybko.Dostalem plytke instalacyjna i zaczelem ja instalowac ale pod koniec instalacji wyskakuje nastepujacy blad :
Registration error
Unable to proceed with your registration due to a problem with your order
What you should do next:
Please call Broadband Technical Support who will be able to help you fix this problem quoting the error number 602.
The telephone number is in your Virgin Broadband Set-up guide.
Error number:602
The Broadband setup CD has found an error.
Please read the explanation of the error and then follow the instructions in the What you should do next section.
Should you need to contact Virgin Broadband Technical Support please refer to your Virgin Broadband Set-up guide for further details.
Error number: 602
Wszystko fajnie ale ja nie mowie po angielsku za bardzo, napisalem do nich maila o co chodzi to bym sobie naspokojnie przetlumaczyl,ale przyszedl automatyczny mail ze odpowiedza w ciagu 30 dni!!! Moze jest ktos w stanie mi pomoc ? moze ktos tez mial taki problem . I wie co tam trzeba wpisac zeby to cos zadzialo :)
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam rodakow :)
Grzegorz.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,