|
Postów: 6 |
|
---|---|
DAAVIDF2 | Post #1 Ocena: 0 2017-11-24 11:32:02 (7 lat temu) |
Z nami od: 11-04-2015 Skąd: Birmingham |
Witam mam problem z tym gó...Sprzedałem przedmiot został anulowwana transakcja nawet nie zapłacił kupujący. Problem jest taki że mimo iż wystapiłem od zwrot prowizji pobrali mi te 10% 78 funtów bo mieli techniczne problemy. Problem jest taki że od 2 miesięcy jestem spławiany. Czy jest jakaś inna mozliwość odzyskania tych pieniędzy niż tylko rozmowy telefoniczne i chat z tą ich śmieszną obsługą !!!
|
gosian | Post #2 Ocena: 0 2017-11-24 11:45:38 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-09-2007 Skąd: z domku.... |
Miałam kiedyś podobnie. Coś sprzedałam, ale klient nie zapłacił. EBay pobrał kasę mimo zgłoszenia. Weszłam na chat i chwilę później było wszystko wyjaśnione. Kopię chatu wysłali na email. Spróbuj może jeszcze raz w ten sposób rozwiązać problem.
[ Ostatnio edytowany przez: gosian 24-11-2017 11:46 ] Dożyliśmy takich czasów, w których ucisza się mądrych ludzi, żeby to co mówią nie obraziło głupców.
|
DAAVIDF2 | Post #3 Ocena: 0 2017-11-24 11:57:05 (7 lat temu) |
Z nami od: 11-04-2015 Skąd: Birmingham |
6 razy już tak próbowałem dalej nic co mi z tej kopii czatu jak kasy nie ma dalej
|
ajekhal | Post #4 Ocena: 0 2017-11-24 23:01:42 (7 lat temu) |
Z nami od: 27-09-2012 Skąd: Manchester |
Cytat: 2017-11-24 11:32:02, DAAVIDF2 napisał(a): Witam mam problem z tym gó...Sprzedałem przedmiot został anulowwana transakcja nawet nie zapłacił kupujący. Problem jest taki że mimo iż wystapiłem od zwrot prowizji pobrali mi te 10% 78 funtów bo mieli techniczne problemy. Problem jest taki że od 2 miesięcy jestem spławiany. Czy jest jakaś inna mozliwość odzyskania tych pieniędzy niż tylko rozmowy telefoniczne i chat z tą ich śmieszną obsługą !!! Jeśli nie została transakcja anulowana przez ciebie i/lub klienta to niewiele wskórasz. Jedynie potwierdzenie anulowania transakcji przez obie strony powoduje zwrot prowizji w innym wypadku masz problem. Niestety to jest ryzyko sprzedawcy i faktycznie mają to tam gdzie mój pies się często liże ... ![]() |
gosian | Post #5 Ocena: 0 2017-11-24 23:58:14 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-09-2007 Skąd: z domku.... |
U mnie klient nie anulowal transakcji. Kontaktowałam się z klientem w sprawie zapłaty. Potem dałam czas na zapłatę, dopiero po tym czasie kontaktowałam sie z eBay. Nie było najmniejszego problemu. Zdarzyło mi się tak 2 razy
Dożyliśmy takich czasów, w których ucisza się mądrych ludzi, żeby to co mówią nie obraziło głupców.
|
|
|
DADAM1986 | Post #6 Ocena: 0 2017-11-25 00:47:38 (7 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 26-09-2017 Skąd: Waterlooville |
DAAVIDF2 akurat jak rozmawiasz przez tlefon i masz chociaz w miare komunikatywny angielski to nie ma prawa byc problemu.
Rozmawiaj przez tel i patrz co sie dzieje na Twoim koncie. Nie koncz rozmowy dopoki nie zobaczysz co zrobil admin w Twoim imieniu. Oni nie maj tutaj swoich humorkow i jak musza to staja po prostu po Twojej stronie i masz kase od razu. Probuj dalej. |
DAAVIDF2 | Post #7 Ocena: 0 2017-11-25 23:26:45 (7 lat temu) |
Z nami od: 11-04-2015 Skąd: Birmingham |
słuchajcie transakcja została anulowana, przez ich błąd systemu do czego się sami przyznali pobrali opłatę, miedzy mną a klientem zostało wszytsko wyjasnione, tu nie leży problem, chodzi o awarię techniczą Ebaya i omyłkowo pobrane pieniądze
|
|