MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z Ebay zabrali 78 funtów i od 2 miesięcy nie chca zwrócić

 

Postów: 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

DAAVIDF2

Post #1 Ocena: 0

2017-11-24 11:32:02 (6 lat temu)

DAAVIDF2

Posty: 265

Mężczyzna

Z nami od: 11-04-2015

Skąd: Birmingham

Witam mam problem z tym gó...Sprzedałem przedmiot został anulowwana transakcja nawet nie zapłacił kupujący. Problem jest taki że mimo iż wystapiłem od zwrot prowizji pobrali mi te 10% 78 funtów bo mieli techniczne problemy. Problem jest taki że od 2 miesięcy jestem spławiany. Czy jest jakaś inna mozliwość odzyskania tych pieniędzy niż tylko rozmowy telefoniczne i chat z tą ich śmieszną obsługą !!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

gosian

Post #2 Ocena: 0

2017-11-24 11:45:38 (6 lat temu)

gosian

Posty: 9827

Kobieta

Z nami od: 06-09-2007

Skąd: z domku....

Miałam kiedyś podobnie. Coś sprzedałam, ale klient nie zapłacił. EBay pobrał kasę mimo zgłoszenia. Weszłam na chat i chwilę później było wszystko wyjaśnione. Kopię chatu wysłali na email. Spróbuj może jeszcze raz w ten sposób rozwiązać problem.

[ Ostatnio edytowany przez: gosian 24-11-2017 11:46 ]

Dożyliśmy takich czasów, w których ucisza się mądrych ludzi, żeby to co mówią nie obraziło głupców.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

DAAVIDF2

Post #3 Ocena: 0

2017-11-24 11:57:05 (6 lat temu)

DAAVIDF2

Posty: 265

Mężczyzna

Z nami od: 11-04-2015

Skąd: Birmingham

6 razy już tak próbowałem dalej nic co mi z tej kopii czatu jak kasy nie ma dalej

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ajekhal

Post #4 Ocena: 0

2017-11-24 23:01:42 (6 lat temu)

ajekhal

Posty: 117

Mężczyzna

Z nami od: 27-09-2012

Skąd: Manchester

Cytat:

2017-11-24 11:32:02, DAAVIDF2 napisał(a):
Witam mam problem z tym gó...Sprzedałem przedmiot został anulowwana transakcja nawet nie zapłacił kupujący. Problem jest taki że mimo iż wystapiłem od zwrot prowizji pobrali mi te 10% 78 funtów bo mieli techniczne problemy. Problem jest taki że od 2 miesięcy jestem spławiany. Czy jest jakaś inna mozliwość odzyskania tych pieniędzy niż tylko rozmowy telefoniczne i chat z tą ich śmieszną obsługą !!!


Jeśli nie została transakcja anulowana przez ciebie i/lub klienta to niewiele wskórasz. Jedynie potwierdzenie anulowania transakcji przez obie strony powoduje zwrot prowizji w innym wypadku masz problem. Niestety to jest ryzyko sprzedawcy i faktycznie mają to tam gdzie mój pies się często liże ...:-o . Ich przepisy są ich a klient na E... ma zawsze rację. Wiem coś o tym bo od wielu lat działam z własnym e-sklepem na tej platformie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

gosian

Post #5 Ocena: 0

2017-11-24 23:58:14 (6 lat temu)

gosian

Posty: 9827

Kobieta

Z nami od: 06-09-2007

Skąd: z domku....

U mnie klient nie anulowal transakcji. Kontaktowałam się z klientem w sprawie zapłaty. Potem dałam czas na zapłatę, dopiero po tym czasie kontaktowałam sie z eBay. Nie było najmniejszego problemu. Zdarzyło mi się tak 2 razy
Dożyliśmy takich czasów, w których ucisza się mądrych ludzi, żeby to co mówią nie obraziło głupców.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

DADAM1986

Post #6 Ocena: 0

2017-11-25 00:47:38 (6 lat temu)

DADAM1986

Posty: 403

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 26-09-2017

Skąd: Waterlooville

DAAVIDF2 akurat jak rozmawiasz przez tlefon i masz chociaz w miare komunikatywny angielski to nie ma prawa byc problemu.
Rozmawiaj przez tel i patrz co sie dzieje na Twoim koncie. Nie koncz rozmowy dopoki nie zobaczysz co zrobil admin w Twoim imieniu.
Oni nie maj tutaj swoich humorkow i jak musza to staja po prostu po Twojej stronie i masz kase od razu.
Probuj dalej.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

DAAVIDF2

Post #7 Ocena: 0

2017-11-25 23:26:45 (6 lat temu)

DAAVIDF2

Posty: 265

Mężczyzna

Z nami od: 11-04-2015

Skąd: Birmingham

słuchajcie transakcja została anulowana, przez ich błąd systemu do czego się sami przyznali pobrali opłatę, miedzy mną a klientem zostało wszytsko wyjasnione, tu nie leży problem, chodzi o awarię techniczą Ebaya i omyłkowo pobrane pieniądze

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,