mam pytanie i prosze o rzeczowa odpowiedz konkretnie do mojego przypadku.
Z Virgin ponad 3 lata. 6 miesiecy temu telefonicznie wzialem kontrakt na 12 miesiecy po £60 funtow za neta + tv.
Po 3 miesiacach dostalem list z Virgin ze oplaty wzrastaja o £3.99 i jesli chce sie anulowac to prosze zadzwonic pod numer i bla bla bla.
Zadzwonilem pod podany numer i chcialem anulowac, ale wtedy osoba z Virgin zapewnila mnie na 100% ze podwyzka od listopada obejmuje tylko osoby bez kontraktu fixed (u mnie mialo byc fixed £60/miesiac na 12 miesiecy).
No to spokojnie uzywalem dalej. Minely kolejne 2-3 miesiace i ostatnio patrze a z DD sciagnelo mi £63.99 zamiast £60 jak wczesniej, pomimo ich zapewnien.
A wiec: Czy moge zerwac umowe z ich winy z racji : oszustwa/nierzetelnosci/przeklamania/sciagania nieprawdilowej oplaty itp itd?
Po prostu byloby mi bardzo na reke za miesiac sie z nimi pozegnac jesli moglbym, bez kar...Natomiast przeczytalem na angielskich forach ze cwaniaki wkrecaja ze niby 30 dni od listu bylo na anulowanie. Wiecie, takie tanie zagrywki operatora. Jesli bedzie potrzeba polece od razu do sadu bo ostatnio przynosi mi to profity nie gorsze niz praca zarobkowa wiec...
Jak to jest?
[ Ostatnio edytowany przez: DADAM1986 23-11-2017 23:34 ]