MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Czy moge anulowac umowe z Virgin bez kary?

 

Postów: 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

DADAM1986

Post #1 Ocena: 0

2017-11-23 23:32:02 (6 lat temu)

DADAM1986

Posty: 403

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 26-09-2017

Skąd: Waterlooville

Witam,
mam pytanie i prosze o rzeczowa odpowiedz konkretnie do mojego przypadku.
Z Virgin ponad 3 lata. 6 miesiecy temu telefonicznie wzialem kontrakt na 12 miesiecy po £60 funtow za neta + tv.
Po 3 miesiacach dostalem list z Virgin ze oplaty wzrastaja o £3.99 i jesli chce sie anulowac to prosze zadzwonic pod numer i bla bla bla.

Zadzwonilem pod podany numer i chcialem anulowac, ale wtedy osoba z Virgin zapewnila mnie na 100% ze podwyzka od listopada obejmuje tylko osoby bez kontraktu fixed (u mnie mialo byc fixed £60/miesiac na 12 miesiecy).
No to spokojnie uzywalem dalej. Minely kolejne 2-3 miesiace i ostatnio patrze a z DD sciagnelo mi £63.99 zamiast £60 jak wczesniej, pomimo ich zapewnien.

A wiec: Czy moge zerwac umowe z ich winy z racji : oszustwa/nierzetelnosci/przeklamania/sciagania nieprawdilowej oplaty itp itd?
Po prostu byloby mi bardzo na reke za miesiac sie z nimi pozegnac jesli moglbym, bez kar...Natomiast przeczytalem na angielskich forach ze cwaniaki wkrecaja ze niby 30 dni od listu bylo na anulowanie. Wiecie, takie tanie zagrywki operatora. Jesli bedzie potrzeba polece od razu do sadu bo ostatnio przynosi mi to profity nie gorsze niz praca zarobkowa wiec...
Jak to jest?

[ Ostatnio edytowany przez: DADAM1986 23-11-2017 23:34 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

tomaszzet

Post #2 Ocena: 0

2017-11-24 07:30:54 (6 lat temu)

tomaszzet

Posty: 7966

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Skąd: South Yorkshire

Mysle, zero tajemnica tkwi w definicji sformulowania "fixed".
Pomijajac ten wyraz...
Nie zmiesciles sie w czasie z wypowiedzeniem, a to co mowli przez telefon...
Raczej malo prawfopodobne, by sie przyznali do 'bledu'.
Polityczny inaczej

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kusiniak

Post #3 Ocena: 0

2017-11-24 10:25:45 (6 lat temu)

Kusiniak

Posty: 71

Mężczyzna

Z nami od: 11-08-2014

Skąd: Chichester

Kazda rozmowa jest nagrywana. Wiec przypomnij sobie kiedy rozmawiales I smialo skladaj reklamacje.
Mialem podobny problem z EE. Okazalo sie, ze nie moga znalezc nagrania z naszej rozmowy I reklamacja zostala uznana.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

DADAM1986

Post #4 Ocena: 0

2017-11-24 15:09:15 (6 lat temu)

DADAM1986

Posty: 403

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 26-09-2017

Skąd: Waterlooville

Zadzwoniłem, spędziłem godzinkę na telefonie.
Z ich strony standardowa gadka i śmieci typu „affecting credit score” itp
Ogólnie z ich managerem niestety rozmowa musiała wyglądać w ten sposób, ze kilka razy musiałem gościa sprowadzić do parteru, używając mocnych słów. Powodem było to, ze oni gadają jak wyszkolone małpy często nie trzymając się w ogóle tematu.

Wersja jes taka, ze to oni zerwali kontrakt, nr ufam im jako firmie, oszukali itp. Wszystko napisałem tez ładnie w liście który poszedł jako potwierdzenie słów przez telefon.

Poinformuje Was na bieżąco jak sprawy się potoczą, gdyż w przypadku kiedy Virgin choćby spróbuje zasypywać mnie papierem toaletowym z debts collecting agencies to od razu wyładujemy na wokandzie.

Jeśli ja nie wygram w moim konkretnym przypadku to przynajmniej będziecie wiedzieli, ze przy sprawach typu przeprowadzka, sprzedaż domu, zerwanie kontraktu z innych powodów itp raczej na pewno nie wygracie:)
A to dlatego, ze ja doprowadzam wszystkie takie sprawy do końca.
Do usłyszenia zatem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Cezar99

Post #5 Ocena: 0

2017-11-25 14:20:43 (6 lat temu)

Cezar99

Posty: 458

Mężczyzna

Z nami od: 14-09-2013

Skąd: out and about

Sugerowalbym zalatwiac wszystkie wazne finansowo sprawy nie przez telefon (jak firma sobie czesto zyczy- najpierw trzeba sie dodzwonic , potem czekac potem tlumaczyc i w koncu trudno o dowod rozmowy) a listownie. List z potwierdzeniem nadania a kopia do Twego segregatora. W razie czego masz dowod ,ze wypowiedziales legalnie umowe.
Ostatnio zrobilem to z talktalk (internet i komorka ). Przyslali me FINAL DEMAND i moja odpowiedz:

THIS IS THE FINAL ANSWER

Dear Zoe,
Thank you for your letter dated 11 October 2017 (Ref FDD/06099581 ) .

The facts are:
I really ordered online three SIM cards 07799920903 07799921088 07799948717
I decided not to activate them and cancelled mobile service as they arrived ( I had this right to do during cooling-off period ).
On the other hand nearly the same day I ordered them your charges raised so it was the second legal reason to cancel your service
I never used them nor activated them or even put into my mobile phone.
I did cancellation during the chat with customer service (chat with Joel 06 August 2017 ).
As a head of credit risk, collection and fraud I expect you to look deeper into the matter before sending off threatening letters or one day you may be replaced by computer system which does exactly the same but it is cheaper.
Regards

Today is the oldest you have ever been and the youngest you will ever be so enjoy the day as best as you can

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,