MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Internet Sky

 

Postów: 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Wojtass

Post #1 Ocena: 0

2017-10-26 22:22:50 (7 lat temu)

Wojtass

Posty: 4

Mężczyzna

Z nami od: 26-10-2017

Skąd: Peebles

Witam,
Mam taki problem a mianowicie chodzi mi o umowę z Internetem sky która została zawarta przez znajomego moich kolegów po których wynajelem mieszkanie z narzeczoną i problem jest taki że właścicielem umowy jest ten chłopak z którym nie mamy żadnego kontaktu a płaci za Internet moja narzeczona, dodam że umowa jest ważna do 04.02.2018. Niestety wracamy do Polski za miesiąc i musimy znaleźć jakieś rozwiązanie żeby nam nie pobierali pieniędzy za coś z czego nie korzystamy .
Proszę o pomoc ponieważ nie wiem już co robić.
Czy jest jakaś opcja zakończenia tego bez właściciela i żadnych informacji o nim?
Czy zamknięcie konta w banku bądź anulowanie Directdebit cos da bez zadnych problemów pozniej ?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2017-10-26 22:31:02 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wojtass

Post #3 Ocena: 0

2017-10-26 22:34:39 (7 lat temu)

Wojtass

Posty: 4

Mężczyzna

Z nami od: 26-10-2017

Skąd: Peebles

Tym że mają dane mojej narzeczonej i czy później na pewno nie będzie problemów bo będziemy już w Polsce.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wojtass

Post #4 Ocena: 0

2017-10-26 22:41:10 (7 lat temu)

Wojtass

Posty: 4

Mężczyzna

Z nami od: 26-10-2017

Skąd: Peebles

Na dodatek narzeczona czytała na stronie sky że mają jej dane i nr konta jako płatnika i że będą pobierać nadal z konta. A problem jest taki że jak nikt tego nie wycofa to automatycznie przedłuża umowę i dalej bada pobierac.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #5 Ocena: 0

2017-10-26 23:55:48 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wojtass

Post #6 Ocena: 0

2017-10-27 07:58:15 (7 lat temu)

Wojtass

Posty: 4

Mężczyzna

Z nami od: 26-10-2017

Skąd: Peebles

Dzięki za odpowiedź mam nadzieję że masz rację i że wszystko będzie ok. Dziś anulujemy Directdebit i mamy jeszcze miesiąc w uk żeby sprawdzić czy wszystko będzie bezproblemowo.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,