MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Internet w TalkTalk

« poprzednia strona

Strona 4 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 4 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ernestoo

Post #1 Ocena: 0

2017-10-05 19:20:25 (7 lat temu)

ernestoo

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 14-09-2014

Skąd: londyn

Zmuszony jestem i napisac moj 1 post...
Jestem z TT z 9 lat.Mam pakiet essential. Kiedys nie bylo zle z 6-8mb caly czas.

Od kilku miesiecy przerywa co wieczor non stop.
Predkosc non stop ok 2mb.,upload .2mb

1.Zadzwonilem pare dni temu do TT zrobili jakis test sieci i powiedzieli ze to wina kabla.
2.przyszedl "inzynier" niedotknal nic nzadzwonil do TT cos z nimi pogadal i powiedzial ze musi wezwac drugiego "inzyniera" z open reach bo to na 100% kabel w domu lub na zewnatrz...
3.Na drugi dzien przyszedl i 2gi nzynier z open reach z urzadzeniem. Zrobil test lacza i mowi ze kabel z rutera do gniazdka zly...
Wymienil caly kabel(telefoniczny) od rutera do gniazdka i od gniazdka do zlaczki na zewnatrz domu.(co do slupa na ulicy idzie)
Zrobil test lacza i mowi ze juz jest ok i powinno byc 18mb/s.Ale w tej chwili jest wolniej bo talktalk musi zrestartowac broadband... kazal mi zadzwonic do TT i poprosic o broadband reset...czy cos takiego... :)
4.Dzwonie do TT mowie ze byl "inz" i zmienil kabel i powinno byc ok.A ona mowi ze ok 48h trzeba poczekac..... ok czekam po 2 dniach bez zmian jak bylo tak jest...
5. Wczoraj dzwonie i mowie ze mialo byc ok po 48h... i mi mowia ze nic na to nieporadza i ze moze to zajac do 10dni.....takie jaja :)
Oczywiscie infolinia w pakistanie czy gdzies tam ;)
Wynosze sie z tego g. jak najszybciej..


[ Ostatnio edytowany przez: ernestoo 05-10-2017 19:23 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

hants

Post #2 Ocena: 0

2017-10-05 20:20:07 (7 lat temu)

hants

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Solent

Cytat:

2017-10-02 15:49:56, krakn napisał(a):

Tak inżyniery z BT krosowali kable i tak kombinowali że dwie wizyty inżynierów I D.




Ja miałem jeszcze lepiej. Jakiś złamas po prostu odłączył mnie w skrzynce i przepiął fiberka dla sąsiada. Nie miałem neta przez kilka dni.

Komentarz pana serwisanta z BT: "Za dużo idiotów ma klucze do skrzynek"
Chcieć to znaczy móc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

Marta2509

Post #3 Ocena: 0

2017-10-06 10:30:35 (7 lat temu)

Marta2509

Posty: 1769

Kobieta

Z nami od: 06-04-2016

Skąd: Kent

Ja mam TT juz 5 lat.
Co chwile nie mam internetu, musze resetowac router co najmniej 2 razy dziennie, a jak juz mam internet to jest mega wolny. Jak instalowali mi internet w nowym domu to inzynier z BT sie zalapal za glowe jak uslyszal ile place za to dziadostwo. To nawet nie jest fibre.
I co chwile tylko podnosza oplaty, co kilka miesiecy dostaje maila ze niestety musza podniesc oplate ale jesli mi sie to nie podoba to jak chce to moge zrezygnowac z ich uslug.
Trzymam sie ich dalej tylko dlatego bo za £5 miesiecznie maja nie limitowane polaczenia do Polski.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Melanija

Post #4 Ocena: 0

2017-10-06 12:19:35 (7 lat temu)

Melanija

Posty: n/a

Konto usunięte

Marta, sprawdzałaś obecne taryfy? mnie nic nie podnoszą, tylko obniżyli, a i ta jest teraz dobra:

www.talktalk.co.uk/shop/broadband/mk/
No jest tanio, to i chyba na tym to polega, raz jest a raz gorzej jest. U mnie na razie gra, ale przychodzi moment że jest tylko wk....
Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Marta2509

Post #5 Ocena: 0

2017-10-06 13:35:59 (7 lat temu)

Marta2509

Posty: 1769

Kobieta

Z nami od: 06-04-2016

Skąd: Kent

Sprawdze, dzieki.

Ja place £37/miesiac, w tym te dodatkowe £5 za polaczenia do Polski to powiedzmy ze podstawowy pakiet mam za £32 ktory jest o kant dupy rozbic.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

NieCzarnyKot

Post #6 Ocena: 0

2017-10-06 13:47:38 (7 lat temu)

NieCzarnyKot

Posty: 430

Kobieta

Z nami od: 05-08-2013

Skąd: bucks

Ją mam ten tani pakiet na szczęście, już w ogóle by mnie szlag trafił gdybym zamiast 20 musiała 30+ za ten szajs płacić. Był inżynier BT i mówi że nie ma problemu z linią i to wina talk talk. Także the saga continues :-] serio wie ktoś jak ich spławic? Bo uczepili się moich 20 koła miesięcznie kurczowo i zasypuja mnie przeróżnym spamem ale nie zareagowali na propozycje rozwiązania kontraktu
"Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 4 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,