Z jakiej racji maja mi teraz naliczac oplaty za platnosc przelewem? 0o To teraz mam isc do banku zeby ich zablokowac bo moga nieupowaznieni pobierac srodki z mojego konta?
[ Ostatnio edytowany przez: NieCzarnyKot 01-10-2017 19:36 ]
Str 3 z 4 |
|
---|---|
NieCzarnyKot | Post #1 Ocena: 0 2017-10-01 19:32:16 (8 lat temu) |
Z nami od: 05-08-2013 Skąd: bucks |
Nie wiem, nigdy nie podali mi zadnego numeru stacjonarnego, mam tylko numer klienta.
Z jakiej racji maja mi teraz naliczac oplaty za platnosc przelewem? 0o To teraz mam isc do banku zeby ich zablokowac bo moga nieupowaznieni pobierac srodki z mojego konta? [ Ostatnio edytowany przez: NieCzarnyKot 01-10-2017 19:36 ] "Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."
|
queenOfChocolat | Post #2 Ocena: 0 2017-10-01 20:32:16 (8 lat temu) |
Z nami od: 23-02-2010 Skąd: male... |
Cytat: 2017-10-01 19:15:55, hants napisał(a): Mnie ciekawi, jak Tobie się udało podpisać kontrakt na kabelkowego neta bez konieczności brania obowiązkowego pakietu na stacjonarny. mozna oplacac linie telefoniczna, ale nie ma obowiazku podpinania pod nia telefonu i korzystania z niego. na twoim miejscu porozmawialabym z ombudsman by zobaczyc jakie masz prawa, zanim zlikwidujesz direct debit. Napewno bedziesz musiala wyslac oficjalny list / email mowiacy ze jezeli w ciagu 7 /14 dni problem nie zostanie rozwiazany bedziesz zmuszona do rozwiazania umowy, ktora oni lamia poprzez nie zapewnienie internetu jak w umowie. dopiero po tym okresie czasu zlikwiduj direct debit. rowniez policz ile na dzien kosztuje cie net, i zazadaj zwrotu za dni kiedy neta nie bylo. ale jak juz wspomnialam, warto zaciagnac porady prawnej, w umowie mozesz miec drobny druczek, ktory zezwala im na przerwe w dostawie internetu przez kilka minut / godzin / dni / tygodni itd... juz na pewno oni sa jakos zabezpieczeni przed 'usterkami nie do naprawienia', ale i ty prawa tez jakies masz. |
NieCzarnyKot | Post #3 Ocena: 0 2017-10-01 21:31:00 (8 lat temu) |
Z nami od: 05-08-2013 Skąd: bucks |
"Troche" sie zirytowalam i juz direct debit rozwiazalam, przed faktem poinformowalam ich jakiegos tam faults manager i innego typka na sluchawce plus napisalam oficjalnego maila do nich, ze dopoki internet nie wroci dopoty nie bede za niego placic, i jesli chca moga rozwiazac umowe lub naprawic usterke. Generalnie pobieraja go raz w miesiacu a ostatnia oplate pobrali 5 dni temu wiec nie bedzie to tak ze im zalegam z oplatami.
Ale serio jestem gotowa isc z nimi na noze i wydac tysiace na small courts claim nzi zaplacic te 100 funtow, ktore jestem im winna do rozwiazania umowy, tak bardzo mnie wq!@#$li. "Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."
|
hants | Post #4 Ocena: 0 2017-10-01 21:38:42 (8 lat temu) |
Z nami od: 28-03-2006 Skąd: Solent |
No to popełniłaś błąd. Oni mają czas, pieniądze i doświadczenie w wyciąganiu kasy od klientów.
Chcieć to znaczy móc!
|
NieCzarnyKot | Post #5 Ocena: 0 2017-10-01 22:00:54 (8 lat temu) |
Z nami od: 05-08-2013 Skąd: bucks |
Co moga zrobic, wysla mi rachunek poczta po prostu, tak to rozumiem przynajmniej. Co da mi wiecej czasu na jakies kroki prawne
"Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."
|
|
|
krakn | Post #6 Ocena: 0 2017-10-02 03:06:33 (8 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Internet idzie po kiepskich kablach BT i to BT gra w...
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Melanija | Post #7 Ocena: 0 2017-10-02 09:07:53 (8 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2017-10-01 19:15:55, hants napisał(a): Mnie ciekawi, jak Tobie się udało podpisać kontrakt na kabelkowego neta bez konieczności brania obowiązkowego pakietu na stacjonarny. To są pakiety ze stacjonarnym, ale większość ludzi po prostu nie korzysta z tel. stacjonarnego, ja też nie mam podpiętego, wcale nie mam. Najbardziej mnie wkurza, jak trzeba podawać koniecznie numer stacjonarny w jakiś formularzach i bez tego dalej nie przejdzie ![]() Po zalogowaniu na stronie TT, powinien widnieć numer telefonu. Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.
|
NieCzarnyKot | Post #8 Ocena: 0 2017-10-02 11:12:14 (8 lat temu) |
Z nami od: 05-08-2013 Skąd: bucks |
Chetnie bym sie wlasnie dowiedziala jaki mam ten numer stacjonarny bo nie moge sie przez te ich infolinie przedostac nigdy bez tego
![]() Poprzedni lokator nie mial problemow z internetem, byl w BT. Mysle ze to jednak talktalk zawala, czytalam na ich forum mnostwo historii tego typu, teraz tylko kwestia jak sie z nich wyplatac, niby 8 tygodni usterki nienaprawionej, mam juz 6 na koncie... Takze zobaczymy. "Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."
|
Melanija | Post #9 Ocena: 0 2017-10-02 11:23:56 (8 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2017-10-02 11:12:14, NieCzarnyKot napisał(a): Chetnie bym sie wlasnie dowiedziala jaki mam ten numer stacjonarny bo nie moge sie przez te ich infolinie przedostac nigdy bez tego ![]() No właśnie musisz się zalogować na stronie TT, jak tego nigdy wcześniej nie robiłaś, to normalnie najpierw zarejestruj się. Tam jest taka pomoc techniczna, można sprawdzić na bieżąco jakie są parametry internetu, robisz screen shot i na czat ![]() Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.
|
krakn | Post #10 Ocena: 0 2017-10-02 15:49:56 (8 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Poprzedni lokator nie miał problemów z BT bo właśnie BT gra w gumy. mIałem to samo z O2.
Tak inżyniery z BT krosowali kable i tak kombinowali że dwie wizyty inżynierów I D. I problem jest znany. TO samo mają inni operatorzy jak dostarczają internet po kablach BT. Po prostu BT w ten sposób "zmusza" ludzi by skorzystali z ich usług wtedy technik przyjedzie i zrobi i działa... A tak czeka się na technika tygodniami i ludzie nadają że np virgin jest kiepski że serwis do kitu. A tak nie jest, u mnie za każdym razem technicy zjawiali się na drugi-4 roboczy dzień. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|