MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Internet w TalkTalk

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 3 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

NieCzarnyKot

Post #1 Ocena: 0

2017-10-01 19:32:16 (7 lat temu)

NieCzarnyKot

Posty: 430

Kobieta

Z nami od: 05-08-2013

Skąd: bucks

Nie wiem, nigdy nie podali mi zadnego numeru stacjonarnego, mam tylko numer klienta.

Z jakiej racji maja mi teraz naliczac oplaty za platnosc przelewem? 0o To teraz mam isc do banku zeby ich zablokowac bo moga nieupowaznieni pobierac srodki z mojego konta?

[ Ostatnio edytowany przez: NieCzarnyKot 01-10-2017 19:36 ]

"Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

queenOfChocolat

Post #2 Ocena: 0

2017-10-01 20:32:16 (7 lat temu)

queenOfChocolate

Posty: 459

Kobieta

Z nami od: 23-02-2010

Skąd: male...

Cytat:

2017-10-01 19:15:55, hants napisał(a):
Mnie ciekawi, jak Tobie się udało podpisać kontrakt na kabelkowego neta bez konieczności brania obowiązkowego pakietu na stacjonarny.


mozna oplacac linie telefoniczna, ale nie ma obowiazku podpinania pod nia telefonu i korzystania z niego.

na twoim miejscu porozmawialabym z ombudsman by zobaczyc jakie masz prawa, zanim zlikwidujesz direct debit.
Napewno bedziesz musiala wyslac oficjalny list / email mowiacy ze jezeli w ciagu 7 /14 dni problem nie zostanie rozwiazany bedziesz zmuszona do rozwiazania umowy, ktora oni lamia poprzez nie zapewnienie internetu jak w umowie. dopiero po tym okresie czasu zlikwiduj direct debit. rowniez policz ile na dzien kosztuje cie net, i zazadaj zwrotu za dni kiedy neta nie bylo.
ale jak juz wspomnialam, warto zaciagnac porady prawnej, w umowie mozesz miec drobny druczek, ktory zezwala im na przerwe w dostawie internetu przez kilka minut / godzin / dni / tygodni itd... juz na pewno oni sa jakos zabezpieczeni przed 'usterkami nie do naprawienia', ale i ty prawa tez jakies masz.


Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

NieCzarnyKot

Post #3 Ocena: 0

2017-10-01 21:31:00 (7 lat temu)

NieCzarnyKot

Posty: 430

Kobieta

Z nami od: 05-08-2013

Skąd: bucks

"Troche" sie zirytowalam i juz direct debit rozwiazalam, przed faktem poinformowalam ich jakiegos tam faults manager i innego typka na sluchawce plus napisalam oficjalnego maila do nich, ze dopoki internet nie wroci dopoty nie bede za niego placic, i jesli chca moga rozwiazac umowe lub naprawic usterke. Generalnie pobieraja go raz w miesiacu a ostatnia oplate pobrali 5 dni temu wiec nie bedzie to tak ze im zalegam z oplatami.

Ale serio jestem gotowa isc z nimi na noze i wydac tysiace na small courts claim nzi zaplacic te 100 funtow, ktore jestem im winna do rozwiazania umowy, tak bardzo mnie wq!@#$li.
"Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

hants

Post #4 Ocena: 0

2017-10-01 21:38:42 (7 lat temu)

hants

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Solent

No to popełniłaś błąd. Oni mają czas, pieniądze i doświadczenie w wyciąganiu kasy od klientów.
Chcieć to znaczy móc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

NieCzarnyKot

Post #5 Ocena: 0

2017-10-01 22:00:54 (7 lat temu)

NieCzarnyKot

Posty: 430

Kobieta

Z nami od: 05-08-2013

Skąd: bucks

Co moga zrobic, wysla mi rachunek poczta po prostu, tak to rozumiem przynajmniej. Co da mi wiecej czasu na jakies kroki prawne
"Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #6 Ocena: 0

2017-10-02 03:06:33 (7 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Internet idzie po kiepskich kablach BT i to BT gra w...
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Melanija

Post #7 Ocena: 0

2017-10-02 09:07:53 (7 lat temu)

Melanija

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2017-10-01 19:15:55, hants napisał(a):
Mnie ciekawi, jak Tobie się udało podpisać kontrakt na kabelkowego neta bez konieczności brania obowiązkowego pakietu na stacjonarny.




To są pakiety ze stacjonarnym, ale większość ludzi po prostu nie korzysta z tel. stacjonarnego, ja też nie mam podpiętego, wcale nie mam. Najbardziej mnie wkurza, jak trzeba podawać koniecznie numer stacjonarny w jakiś formularzach i bez tego dalej nie przejdzie ;-)

Po zalogowaniu na stronie TT, powinien widnieć numer telefonu.
Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

NieCzarnyKot

Post #8 Ocena: 0

2017-10-02 11:12:14 (7 lat temu)

NieCzarnyKot

Posty: 430

Kobieta

Z nami od: 05-08-2013

Skąd: bucks

Chetnie bym sie wlasnie dowiedziala jaki mam ten numer stacjonarny bo nie moge sie przez te ich infolinie przedostac nigdy bez tego :)

Poprzedni lokator nie mial problemow z internetem, byl w BT. Mysle ze to jednak talktalk zawala, czytalam na ich forum mnostwo historii tego typu, teraz tylko kwestia jak sie z nich wyplatac, niby 8 tygodni usterki nienaprawionej, mam juz 6 na koncie... Takze zobaczymy.
"Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Melanija

Post #9 Ocena: 0

2017-10-02 11:23:56 (7 lat temu)

Melanija

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2017-10-02 11:12:14, NieCzarnyKot napisał(a):
Chetnie bym sie wlasnie dowiedziala jaki mam ten numer stacjonarny bo nie moge sie przez te ich infolinie przedostac nigdy bez tego :)



No właśnie musisz się zalogować na stronie TT, jak tego nigdy wcześniej nie robiłaś, to normalnie najpierw zarejestruj się.

Tam jest taka pomoc techniczna, można sprawdzić na bieżąco jakie są parametry internetu, robisz screen shot i na czat ;-)
Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #10 Ocena: 0

2017-10-02 15:49:56 (7 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Poprzedni lokator nie miał problemów z BT bo właśnie BT gra w gumy. mIałem to samo z O2.

Tak inżyniery z BT krosowali kable i tak kombinowali że dwie wizyty inżynierów I D.

I problem jest znany. TO samo mają inni operatorzy jak dostarczają internet po kablach BT.
Po prostu BT w ten sposób "zmusza" ludzi by skorzystali z ich usług wtedy technik przyjedzie i zrobi i działa...
A tak czeka się na technika tygodniami i ludzie nadają że np virgin jest kiepski że serwis do kitu. A tak nie jest, u mnie za każdym razem technicy zjawiali się na drugi-4 roboczy dzień.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,