MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Internet w TalkTalk

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 2 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Mustafa1975

Post #1 Ocena: 0

2017-08-29 09:21:55 (7 lat temu)

Mustafa1975

Posty: 754

Mężczyzna

Z nami od: 30-01-2010

Skąd: Birmingham

No latwo ja mam Tp-link archer200 masz tam opcje szybka konfiguracja. Wybierasz z listy dostawcow twojego prov. Nastepne to nazwa uztykownika i haslo dalej to nazwa sieci i haslo wifi i na koniec robi test polaczenia i tyle. Do tego menu mozna wybrac jezyk jaki sie chce.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

NieCzarnyKot

Post #2 Ocena: 0

2017-10-01 09:55:38 (7 lat temu)

NieCzarnyKot

Posty: 430

Kobieta

Z nami od: 05-08-2013

Skąd: bucks

Hej nie chce nowego routera, nie am czasu na takie zabawy, chce internet ktory dziala ;)

Ktos ma pomysl jak sie wyplatac z kontraktu z talktalk po dwoch miesiacach? Internetu praktycznie nie mam, za to spedzam godziny na telefonie z ich tech support, ktory wcale nie pomaga. Za tydzien przyjdzie inzynier z BT sprawdzic kabel (a sprawdzal go juz przy instalacji gniazdka, wiec nowych problemow sie nie spodziewam) , Po tym kroku chcialabym pozegnac sie z talk talkiem ;)

Small claims court, ofcom i ich online serwis rozjemczy? Czy jakies inne argumenty?
"Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kanonier30

Post #3 Ocena: 0

2017-10-01 12:24:30 (7 lat temu)

Kanonier30

Posty: n/a

Konto usunięte

Tez mam Talk Talk. Wczesniej byl Virgin, ale "oddali" moja okolice do Talk Talk. Zatem router I cale podlaczenie pozostalo na razie po Virgin. Jakies dwa lata juz bedzie.

Podsumowujac nie narzekam. Nie ma problemu z siecia i szybkoscia lacza. Na routerze w mieszkaniu mam dwa laptopy i jeden stacjonarny PC. Nie napisze, ze wszystkie urzadzenia zawsze razem pracuja na tym laczu, ale problemow nie bylo.

Tyle jesli chodzi o moje doswiadczenia z Talk Talk. Ma dzialac i dziala. Tyle oczekuje od dostawcy, aby sie nie przejmowac dostepem do sieci. Oczywiscie nie bylo nigdy zadnych wylaczen za sprawa opoznionej platnosc za rachunek itd. Pobieraja sobie przez DD.

PS. Dlatego nawet nie specjalnie sprawdzam szybkosc np. czy zwalnia czy nie, bo nie ma to przelozenia na prace laptopow i PC.

*THUMBS UP*

[ Ostatnio edytowany przez: Kanonier30 01-10-2017 12:31 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

NieCzarnyKot

Post #4 Ocena: 0

2017-10-01 12:47:14 (7 lat temu)

NieCzarnyKot

Posty: 430

Kobieta

Z nami od: 05-08-2013

Skąd: bucks

Moze masz swiatlowody z nimi, ja mam ten tanszy pakiet bo nie potrzebuje szybkiego internetu, chcialam tyko taki ktory nie przerywa co 2 minuty lol
"Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

queenOfChocolat

Post #5 Ocena: 0

2017-10-01 14:10:22 (7 lat temu)

queenOfChocolate

Posty: 459

Kobieta

Z nami od: 23-02-2010

Skąd: male...

kiedys mialam talk talk, udreka straszna. niestety bylam na nich skazana z niezaleznych ode mnie przyczyn.w ciagu dwoch lat chyba z 6 razy byli sprawdzac usterke, niby naprawiali, ale dzialalo tylko na kilka tygodni. zawsze dzwonilam, i mowilam ze nie wywiazuja sie z umowy, bo ja place, a internet jest wolny / wcale go nie ma/ przerywa. i albo mialam miesiac za darmo, albo ze znizka. choc wolalabym w ogole z nimi nie miec doczynienia, placic normalnie za internet i moc z niego korzystac bez usterek. mysle ze jakbys powiedziala ze chcesz zerwac umowe bo sie z niej nie wywiazuja to powinno podzialac, rowniez z ombudsman bym pogadala jakby robili jakies problemy.
warto rowniez zbadac przyczyne dlaczego przerywa, moze router jest zagluszany przez sprzety domowe itp? albo problem istnieje w laptopie?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kanonier30

Post #6 Ocena: 0

2017-10-01 14:17:12 (7 lat temu)

Kanonier30

Posty: n/a

Konto usunięte

Nie wiem, bo co osoba - to opinia. Nie wiem nawet dokladnie jakie mam lacze...ech. Pamietalem, jak byl Virgin - wczesniej byly rozne wylaczenia w dostepie do sieci - a zatem sie interesowalem. W tej chwili, to wlasciwie nie zajmuje sie tym, bo wszystko chodzi "ok".

Ale kazdy sam decyduje, jakiego chce dostawce, router czy pakiet. Talk Talk zostal niejako narzucony przez rezygnujacy ze swiadczenia uslug w moim rejonie - Virgin. Mialem duze obawy o jakosc polaczen, szybkosc. Jednak - odpukac - nie ma zadnych problemow z dostepem do sieci, z laczem.

Takze nie wiem czy problem jest z samym Talk Talk, bo moze sie okazac ze zmienisz na powiedzmy BT i beda dokladnie takie same klopoty. A jednak nowy dostawca, nowa umowa, teksty zapisane "drobnym druczkiem" i mozna sie wpakowac z deszczu pod rynne. Ale oczywiscie nie bronie Talk Talk, bo moze w Twoim rejonie taki maja nedzny serwis.

Dostawca odpowiada za to co dzieje sie do routera (z routrerem wlacznie, jesli masz umowe - nie router kupowany na ebayu etc) Co dalej, a wiec - zabezpieczenie sieci (typu nie uzywa tez sasiad zza sciany), sprawne urzadzenia (laptopy, PC) to juz "dzialka" uzytkownika. Masz inne urzadzenia, na ktorych mozna sprawdzic co dzieje sie z laczem? Mozesz wejsc on-line w router I sprawdzic czy nie masz "niechcianych" wspoluzytkownikow Internetu? Laczacych sie przez Twoj router?

Tam moze tkwic wyjasnienie wolnego lacza lub braku polaczenia z siecia. Moze tez faktycznie zawala Talk Talk I nie swiadczy uslugi, za ktora placisz. Jednak wspolczesnie to lacza z dobra przepustowoscia sa standardem - zatem nie trzeba miec swiadlowodow, a siec powinna elegancko chodzic - przy domowym korzystaniu.

*DONT_KNOW*

[ Ostatnio edytowany przez: Kanonier30 01-10-2017 14:34 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Melanija

Post #7 Ocena: 0

2017-10-01 15:04:42 (7 lat temu)

Melanija

Posty: n/a

Konto usunięte

... Po mojej interwencji ... miałam mieć sprawdzanie przez tel, powiedziałam że nie mam stacjonarnego tel. więc zostało umówione ogólnie na dzień i godzinę ... po czym na drugi dzień po tym umówionym, dostałam wiadomość SMS i voice mail - że sorry ale nie mogliśmy się do ciebie dodzwonić na stacjonarny i jak mam potrzebę, to żeby oddzwonić ...
Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

hants

Post #8 Ocena: 0

2017-10-01 16:35:12 (7 lat temu)

hants

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Solent

Mają niezły chat online. Korzystam z fibre i darmwego sima. Zero problemów od 6 miesięcy
Chcieć to znaczy móc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

NieCzarnyKot

Post #9 Ocena: 0

2017-10-01 19:00:56 (7 lat temu)

NieCzarnyKot

Posty: 430

Kobieta

Z nami od: 05-08-2013

Skąd: bucks

Po kolejnym telefonie i godzinie na sluchawce powiedzialam im ze anuluje direct debit do czasu kiedy oni mi dostarcza stabilny internet. Najchetniej bym sie ich calkiem pozbyla tbh i przeszla na rolling internet mobilny (za niecaly rok sie stad wyprowadzam i tak). Nic nie zaglusza, nie mam tu za wielu sprzetow, a problem jest zarowno z laptopem jak i komorka.

Autentyk z dzisiejszej rozmowy z talktalk customer service:
-Czy jesli dzwoni ktos do Pani na telefon stacjonarny to przerywa internet?
-Nie mam telefonu stacjonarnego
-Aha rozumiem. Czyli gdyby ktos do Pani zadzwonil na telefon stacjonarny, ktorego Pani nie ma, to by przerwalo internet?

Nie wymyslilabym sobie tego :)

[ Ostatnio edytowany przez: NieCzarnyKot 01-10-2017 19:02 ]

"Niech na Ziemi będzie przyjemnie, niech to się zacznie ode mnie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

hants

Post #10 Ocena: 0

2017-10-01 19:15:55 (7 lat temu)

hants

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Solent

Mnie ciekawi, jak Tobie się udało podpisać kontrakt na kabelkowego neta bez konieczności brania obowiązkowego pakietu na stacjonarny.

Jesli skasujesz DD to będą Ci naliczać ekstra opłaty za płatności przelewem/kartą..
Chcieć to znaczy móc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

Strona 2 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,