|
Postów: 4 |
|
---|---|
patrycja84 | Post #1 Ocena: 0 2016-08-09 08:39:03 (9 lat temu) |
Z nami od: 18-07-2016 Skąd: SWINDON |
Witam kupiłam na Amazonie produkt spożywczy który po otrzymaniu okazał się przeterminowany.Co w takiej sytuacji najkorzystniej zrobić?
|
Post #2 Ocena: 0 2016-08-09 08:49:30 (9 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Krystof06 | Post #3 Ocena: 0 2016-08-09 16:44:13 (9 lat temu) |
Konto usunięte |
Najkorzystniej skontaktowac sie z Amazonem i zwrocic lub zamienic produkt.
|
krakn | Post #4 Ocena: 0 2016-08-09 18:23:20 (9 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=201149770
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
greta | Post #5 Ocena: 0 2016-08-09 23:39:21 (9 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2007 Skąd: liverpool |
http://forumprawne.org/wielka-brytania/697023-witam.html
z powodu przeterminowanego slodzika bedziesz afere robila? napisz do sprzedawcy,wyslij zdjecie produktu i dostaniesz nowy albo zwrot kasy ps,niektorym to sie nudzi w zyciu |
|