Str 2 z 2 |
|
---|---|
kardam | Post #1 Ocena: 0 2016-04-13 14:57:39 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
No to pięknie, nie dość że trafiają mi się jacyś dziwni ludzie, to jeszcze jestem w plecy £20
|
Post #2 Ocena: 0 2016-04-13 15:05:38 (8 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
kardam | Post #3 Ocena: 0 2016-04-13 15:14:33 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
Przepraszam za zamieszanie. Nie jestem profesjonalnym sprzedawcą i w sumie miesiąc temu zaczęłam wysprzedawać ciuszki, wózki, nosidełka itp po córkach, żeby mieć dodatkowe pieniądze na nowe zabawki i ciuszki
Znalazłam na moim koncie Account activity i jednak tam widać Credit na oba case'y. Ale mi ulżyło. Trzeci czeka na odpowiedź od kupcy, bo mam niby umówioną kolejną osobę na zakup. A właśnie - czy jak czekam na odpowiedź od kupującego, że potwierdza anulowanie zakupu, to mogę wystawić przedmiot jeszcze ponownie? Czy muszę czekać, aż obecny kupujący zgodzi się na anulowanie? Nie chcę znów pomieszać w opłatach |
Post #4 Ocena: 0 2016-04-13 15:27:02 (8 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
kardam | Post #5 Ocena: 0 2016-04-13 15:32:42 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
Ja nie wystawiam na aukcji nic tylko za stałą cenę z opcją Best Offer i właśnie to BO robi chyba tyle 'problemu'. Mam wrażenie że ludzie nie są świadomi, że jak wyślą mi ofertę a ja ją zaakceptuję, to właśnie nabyli przedmiot, chyba myślą że mogą się jeszcze zastanowić i ewentualnie nie kupić.
A to fakt, że mam nieziemskie szczęście. Sprzedałam już dwa wózki itp bez żadnych problemów a ten wózek mi się nie chce sprzedać [ Ostatnio edytowany przez: kardam 13-04-2016 15:33 ] |
|
|
Post #6 Ocena: 0 2016-04-13 15:37:39 (8 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|