Postów: 15 |
|
---|---|
kardam | Post #1 Ocena: 0 2016-04-07 15:57:18 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
Chciałabym porady, bo sobie nie radzę w znalezieniu informacji na eBay.
Sprzedawałam kilka rzeczy po moich dziewczynach i trafił mi się kupiec na wózek, kupił go, po czym zauważył na zdjęciu edfekt i twierdzi że nie zapłaci za niego. Doszliśmy do porozumienia (doba ostrej wymiany zdań do niczego nie doprowadziła) i chcemy anulować sprzedaż. Pytanie - jak? Jak ja próbuję anulować, to dostaję informację, że zostanie naliczona opłata za sprzedaż. Druga opcja to założyć 'case' ale w sumie to my się dogadaliśmy. Czy kupiec może anulować swój zakup? I jeśli tak, to jak? Rozmawiałam z nim i jest otwardy zrobić 'cancel', ale też nie wie jak i chce dokładnej instrukcji. Kupiec anglojęzyczny |
gotman25 | Post #2 Ocena: 0 2016-04-07 16:27:02 (8 lat temu) |
Z nami od: 28-03-2006 Skąd: Mansfield |
Kupiec moze anulowac sprzedaz.
Musi ci wyslac request. Kupiec zawsze ma prawo anulowac,zwrocic rzecz ma na to ustawowo 14 dni zazwyczaj, chyba ze inaczej ustawisz i masz inne warunki. Z mojego doswiadczenia duzo kupujacych ma problem ze znalezieniem tego albo nie chca znalesc. Powiedz mu ze tam gdzie widzial ze kupil i zaplacil, ma rozwijana liste i tam moze wybrac to. Ty tez mozesz wyslac request ze chcesz anulowac. Kupiec musi sie zgodzic z warunkami bo jak sie nie zgodzi to niestety zaplacisz prowizje za sprzedaz |
kardam | Post #3 Ocena: 0 2016-04-11 23:35:21 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
Dziekuję za odpowiedź. W końcu ja wysłałam request. Niestety nie mam szczęścia do sprzedaży tego przedmiotu, po raz trzeci na eBay i po raz trzeci ktoś złożył Best offer po czym jak ją zaakceptowałam, to albo milczenie i nie odpowiadanie na wiadomości (jeden przypadek) albo wykręty - a nie zauważyłem, że na zdjęciu x plama jest itd
A ja tylko kilka używek po córkach sprzedaję, bo na gumtree jak publikuję, to do czasu aż zniknie moje ogłoszenie, to po kilka scamów wydzwania mi dziennie |
krakn | Post #4 Ocena: 0 2016-04-12 01:55:36 (8 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
wyjedz z nim na carboot w sobote / niedziele
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
kik1976 | Post #5 Ocena: 0 2016-04-12 07:01:21 (8 lat temu) |
Z nami od: 30-08-2006 Skąd: Neverland |
tam w zakladce jak widzisz sprzedaz przy chyba nazwie towaru jest strzaleczka, nacisnij i jest opcja chyba delete...dalej wg instrukcji...najpierw nalicza oplate, ale jak kupujacy zaakceptuje to, to zwracaja..niedawno cos takiego robilam
rubryka sold, przy nazwie towaru sa mozliwosci wybroru - cancel order i dalej wg instrukcji.. trzeba troche poczekac na akceptacje drugiej strony.. [ Ostatnio edytowany przez: kik1976 12-04-2016 07:04 ] Actus hominis non dignitas iudicentur ..
|
|
|
gotman25 | Post #6 Ocena: 0 2016-04-12 07:30:04 (8 lat temu) |
Z nami od: 28-03-2006 Skąd: Mansfield |
No czasami tak jest.
szczegolnie poczatki sa ciezkie. Ja sprzedalem na ta chwile okolo 6 tys rzeczy/transakcji. Feedback na poziomie 25-30% otrzymanych ze wszystkich transakcji bo zazwyczaj nie wystawiaja. NA ta chwile 100% ale od czasu do czasu zawsze sie ktos znajdzie i obojetnie co zrobisz czy nie i tak bedzie niezadowolony. Czesto nic nie powie tylko negatyw Nie wiem kto ci kupowal czy 0 czy z malym iloscia komentarzy. Jak tacy to mozesz ustawic minimum od jakiego pozwalasz kupowac od Ciebie. Z czasem sie uspokoilo i nie ma wiekszych przebojow. [ Ostatnio edytowany przez: gotman25 12-04-2016 07:34 ] |
kardam | Post #7 Ocena: 0 2016-04-13 13:21:00 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
Chyba zrobiłam coś nie tak. Zajrzałam do Resolution Centre i tam są 2 case'y zamknięte, ale tylko dla jednego (pierwszego) mam fee cerdit, dla drugiego nie (a tego anulację zgłaszałam przez aplikacje na Android). Wchodzę w ten case bez fee Credit i tam są tylko informacje na jego temat bez możliwości aplikowania o fee Credit. Nie wiem co robić, bo okolo £10 piechotą nie chodzi i wcale nie chcę płacić za sprzedaż do której nie doszło
[ Ostatnio edytowany przez: kardam 13-04-2016 13:23 ] |
Post #8 Ocena: 0 2016-04-13 13:36:53 (8 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
kardam | Post #9 Ocena: 0 2016-04-13 14:00:30 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
W sumie jest trzy, tą trzecią też niestety składałam przez aplikację, ale już drugą dobę kupiec nie raczy odpowiadać na nią.
Podsumowując mam: 1 case otwarty 2 case'y zamknięte w tym 1 z fee Credit i 1 bez. [ Ostatnio edytowany przez: kardam 13-04-2016 14:01 ] |
Post #10 Ocena: 0 2016-04-13 14:27:31 (8 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|