
Cos wiecej moge prosic?
Dzieki
Str 2 z 4 |
|
---|---|
karjo1 | Post #1 Ocena: 0 2021-03-20 15:16:51 (4 lata temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Nie, jak wspomnialam, nie jestem dobra w rozgrywki ebay
![]() Cos wiecej moge prosic? Dzieki |
violettaphotogr | Post #2 Ocena: 0 2021-03-20 15:21:31 (4 lata temu) |
Z nami od: 21-01-2014 Skąd: ... |
To nie rozgrywki, to normalna procedura w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z opisem.
#Violujemy
|
Blamestorm | Post #3 Ocena: 0 2021-03-20 15:24:29 (4 lata temu) |
Konto usunięte |
link do policyMozliwe ze jest juz za pozno, jest chyba jakis czas na return, Karjo kiedy kupilas?
Zobacz w linku czy jeszcze sie lapie [ Ostatnio edytowany przez: Blamestorm 20-03-2021 15:26 ] If you’re reading this, you’ve been in a coma for 10 years
We’re trying a new technique.
We don’t know where this message will end up in your dream, but we hope it works.
PLEASE WAKE UP,
We miss you.
|
karjo1 | Post #4 Ocena: 0 2021-03-20 15:25:16 (4 lata temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Cytat: 2021-03-20 15:21:31, violettaphotography napisał(a): To nie rozgrywki, to normalna procedura w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z opisem. Cos wiecej mozna, jak to sie robi? |
ZlotaPerla1 | Post #5 Ocena: 0 2021-03-20 15:36:01 (4 lata temu) |
Konto usunięte |
Jak wejdziesz w My Ebay i obok zdjęcia jest takie menu znajdź More Actions - trzeba to rozwinąć i kliknąć na Return this item, potem będziesz musiała dokonać wyboru powodu Return - koniecznie zaznacz "nie zgodne z opisem" jak wadliwe to wadliwe itp. nie zaznaczaj innych opcji. Wtedy sprzedawca nie ma wyboru, bo będzie miał zablokowane konto na PP i powinien ci dać return label - jak sprzedawca jest oporny, trzeba czekać na koniec czasu przez ebay na jego ruchy i wtedy ebay automatycznie daje ci return label zapłaconą z jego konta - nigdy nie płać za zwrot przesyłki. No i to prawie the end - drukujesz label, na pocztę i samo się już zrobi
![]() Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
|
|
karjo1 | Post #6 Ocena: 0 2021-03-20 15:37:21 (4 lata temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Ok, dzieki pieknie za instrukcje.
|
ZlotaPerla1 | Post #7 Ocena: 0 2021-03-20 15:48:16 (4 lata temu) |
Konto usunięte |
Spoko, daj znać jak gdzieś utkniesz, czy cuś. Niby wszystko takie proste dla ludzi
![]() ![]() Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
karjo1 | Post #8 Ocena: 0 2021-03-20 15:58:06 (4 lata temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Nie bralam pod uwage sciezki zwrotu, bo sprzedajacy nie chce towaru
![]() |
ZlotaPerla1 | Post #9 Ocena: 0 2021-03-20 16:02:09 (4 lata temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2021-03-20 15:58:06, karjo1 napisał(a): Nie bralam pod uwage sciezki zwrotu, bo sprzedajacy nie chce towaru ![]() Nie ma innej opcji na zwrot kaski. Wszystko ma się zgadzać w "systemie" mógł sam oddać, ale jak nie chce, to tylko przez RETURN. Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
tesstickle | Post #10 Ocena: 0 2021-03-20 16:19:40 (4 lata temu) |
Z nami od: 19-01-2020 Skąd: Dolna szuflada |
Nie to żeby zaraz tam nałogowo, ale kilka razy zwracałem towar.
Zawsze przed oficjalną drogą (return) wysyłałem do selera grzeczne info że coś jest nie halo. Kilka razy musiałem odesłać, kilka razy kazali sobie zostawić. A ostatnio napisałem że item chyba nie działa jak powinien a pół godziny później dostałem zwrot kasy. Widać mieli wcześniej sporo zwrotów ![]() - Jurandzie, powiedziałeś, żebym wydał wszystkie pieniądze, bo umrę w maju. A mamy wrzesień.
- Ale pieniądze wydałeś?
- Tak
- Czasem moje przepowiednie sprawdzają się tylko w połowie
|