Postów: 35 |
|
---|---|
Junior2015 | Post #1 Ocena: 0 2015-06-26 19:36:27 (10 lat temu) |
Z nami od: 26-06-2015 Skąd: Plymouth |
Witam 3 tyg .temu kupilem przedmiot na ebay ale go nie otrzymalem,za przedmiot zaplacilem karta kredytowa poprzez paypal i teraz jak chcialem zalozyc spor to nie moge poniewaz odrazu przekierowuje mnie na paypal a tam w histori nie ma tej oplaty tylko jest w histori banku.Czyli nie zaloze sporu???
|
ie2ox4-b | Post #2 Ocena: 0 2015-06-26 20:48:52 (10 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 27-05-2014 Skąd: Oxford |
Junior, lepiej sprawdź swój przelew. Coś taki skory do sporów?
|
Post #3 Ocena: 0 2015-06-26 20:57:28 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Junior2015 | Post #4 Ocena: 0 2015-06-27 20:03:10 (10 lat temu) |
Z nami od: 26-06-2015 Skąd: Plymouth |
Mam w histori bankowej ze zaplacone pisalem do niego wielokrotnie ale zero odezwu.Teraz gdy weszlem na jego komentarze ma duzo pozytywow ale tez i negatywow wlasnie o nie wyslaniu przesylek.
|
tomaszzet | Post #5 Ocena: 0 2015-06-27 20:06:11 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-05-2010 Skąd: South Yorkshire |
Cytat: 2015-06-27 20:03:10, Junior2015 napisał(a): Mam w histori bankowej ze zaplacone pisalem do niego wielokrotnie ale zero odezwu.Teraz gdy weszlem na jego komentarze ma duzo pozytywow ale tez i negatywow wlasnie o nie wyslaniu przesylek. Nie doczytałem, ebay miał kiedys chat'a. Zagadaj do nich. W opcjach masz: "I didn't receive it", kliknij tam. Wybierasz produkt, który kupiłes i nie dostales. [ Ostatnio edytowany przez: tomaszzet 27-06-2015 20:09 ] Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.
|
|
|
karjo1 | Post #6 Ocena: 0 2021-03-20 14:55:56 (4 lata temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Odswieze temat.
Nieczesto korzystam z ebay, do tej pory nie mialam zadnych problemow. Ostatnio sprzedawca wyslal towar niezgodny z opisem. Z racji niewielkiej ceny zrezygnowal z opcji zwrotu, zaproponowal przekazanie do sklepow charytatywnych i zwrot pieniedzy na konto. Po kilku tygodniach nadal nie ma wplaty. Sprzedawca obudzil sie po wystawieniu negatywnej opinii i warunkuje zwrot kosztow po zmianie opinii. Co w takiej sytuacji? Nawet juz nie chodzi o pieniadze, ale o zasade. |
Blamestorm | Post #7 Ocena: 0 2021-03-20 15:04:13 (4 lata temu) |
Konto usunięte |
Zalezy jak sie z tym czujesz Karjo, jesli myslisz ze stalo sie to ze zlej woli sprzedajacego, I chcesz ostrzec innych to zostaw tak jak jest, jesli to nie jest jakas regula I sprzedajacy ma dobre opinie, I byc moze sie po prostu zdarzylo to mozesz zaakceptowac rozwiazanie.
If you’re reading this, you’ve been in a coma for 10 years
We’re trying a new technique.
We don’t know where this message will end up in your dream, but we hope it works.
PLEASE WAKE UP,
We miss you.
|
PannaZMokraGlow | Post #8 Ocena: 0 2021-03-20 15:08:17 (4 lata temu) |
Konto usunięte |
Po zmianie opinii pewnie tez nie wysle kasy.
|
karjo1 | Post #9 Ocena: 0 2021-03-20 15:09:00 (4 lata temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
To ja sie mam czuc?
No nie wierze ![]() Ktos zawalil, w ostatnim miesiacu (po moim zakupie) pojawilo sie wiecej negatywow. Dostalam towar brudny, klejacy, wlasciwie bardziej do smieci niz do charity by sie nadawal. Dlatego wspomnialam o zasadzie, by komus nie wydawalo sie, ze tak mozna. |
violettaphotogr | Post #10 Ocena: 0 2021-03-20 15:14:37 (4 lata temu) |
Z nami od: 21-01-2014 Skąd: ... |
Otwieralas return request?
#Violujemy
|