MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Virgin media problem

 

Postów: 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

screny12

Post #1 Ocena: 0

2015-04-10 12:56:33 (10 lat temu)

screny12

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2015

Skąd: Doncaster

Siemanko mam problemik z internetem , gdy polacze wi-fi nie moge korzystac z zadnej str. napisane mam "Nie udalo sie nawiazac polaczenia " Internet niby polaczony . Wiec ide do routera i strzalka tzw "traffic" mruga mi na zolto (powinien na niebiesko). Resetuje router i nadal mam to samo . Mialem juz podobny problem ale po restarcie dzialal internet dobrze chociaz ze kilka razy trzeba bylo chodzic i ponownie go restartowac

Obrazek

Tak wyglada tzw traffic . W telefonie po polaczeniu do sieci napisane mam "Szybkosc Polaczenia :1868522Mbps"
Kontaktowalem sie z VM lecz dostalem tylko sms zwrotny w którym napisane bylo ze skontaktuja sie w ciagu 24h , i cisza.
Jbc mam znienawidzony router Super Hub.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dwunasty

Post #2 Ocena: 0

2015-04-10 13:03:09 (10 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Pierwsze co to odłącz na minute router z prądu (całkowicie) i włącz na nowo.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

screny12

Post #3 Ocena: 0

2015-04-10 13:03:51 (10 lat temu)

screny12

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2015

Skąd: Doncaster

Cytat:

2015-04-10 13:03:09, Dwunasty napisał(a):
Pierwsze co to odłącz na minute router z prądu (całkowicie) i włącz na nowo.


Odlaczalem juz nawet na 15 minut xD

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

wielbicielka

Post #4 Ocena: 0

2015-04-10 13:24:06 (10 lat temu)

wielbicielka

Posty: 12625

Kobieta

Z nami od: 29-04-2011

Skąd: Londyn

Dzwon do Virgin, pomoga rozwiazac problem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #5 Ocena: 0

2015-04-10 22:45:30 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Może po prostu padł, przerabiałem to kilka miesięcy temu. Szybko przychodzą, mogłem mieć technika na 2 dzień.
Dał nowy ruter i sobie poszedł
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

jolanta12

Post #6 Ocena: 0

2015-04-10 22:57:22 (10 lat temu)

jolanta12

Posty: 934

Kobieta

Z nami od: 28-11-2007

Skąd: Londyn

Cytat:

2015-04-10 12:56:33, screny12 napisał(a):
Siemanko mam problemik z internetem , gdy polacze wi-fi nie moge korzystac z zadnej str. napisane mam "Nie udalo sie nawiazac polaczenia " Internet niby polaczony . Wiec ide do routera i strzalka tzw "traffic" mruga mi na zolto (powinien na niebiesko). Resetuje router i nadal mam to samo . Mialem juz podobny problem ale po restarcie dzialal internet dobrze chociaz ze kilka razy trzeba bylo chodzic i ponownie go restartowac

Obrazek

Tak wyglada tzw traffic . W telefonie po polaczeniu do sieci napisane mam "Szybkosc Polaczenia :1868522Mbps"
Kontaktowalem sie z VM lecz dostalem tylko sms zwrotny w którym napisane bylo ze skontaktuja sie w ciagu 24h , i cisza.
Jbc mam znienawidzony router Super Hub.


Pare miesiecy temu mialam podobny problem.Super Hub 2 ciagle przerywal mi polaczenie WI-Fi. Po dlugich walkach, ciaglych wizytach inzynierow wymienili mi router na nowsza wersje SuperHub i problem znikł.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Marcelo87

Post #7 Ocena: 0

2015-04-16 22:44:33 (10 lat temu)

Marcelo87

Posty: 68

Mężczyzna

Z nami od: 04-11-2011

Skąd: Leeds

Mógł skończyć się jego żywot spróbuj jeszcze raz się z nimi skontaktować.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,