MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Virgin-pytanie

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Messinho

Post #1 Ocena: 0

2012-09-26 16:29:53 (13 lat temu)

Messinho

Posty: 5

Mężczyzna

Z nami od: 26-09-2012

Skąd: Southend

witam

chciałbym sie dowiedziec dlaczego niemam internetu od paru godzin...posiadam virgin 50mb od dwóch lat ,wszystko chodziło kapitalnie,zadnch probemów.az do dzis kiedy na moim modemie z 5 niebieskich swiatełek zawsze swiecących ...teraz swiecą tylko 2 no i jedna cay czas mruga (taka strzałka skierowana w dół).probowałem go resetowac tak jak pisze na odwrocie...i nic .
W opcjach wyglada to tak jakby caly czas cos pobierał....interentu niema a odbiera duzo i wysyla tez.....nigdy takiego czegos niemialem wiecniewiem co robic:/ bede wdzieczny za jaka kolwiek podpowiedz lub wyjasnienie co robic....

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #2 Ocena: 0

2012-09-26 16:33:26 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

rozumiem, ze dwa kola ratunkowe juz wykorzystales:
1. pol na pol,
2. telefon do przyjaciela...

moze czas na telefon do dostawcy? :-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Messinho

Post #3 Ocena: 0

2012-09-26 16:40:02 (13 lat temu)

Messinho

Posty: 5

Mężczyzna

Z nami od: 26-09-2012

Skąd: Southend

pytam ogarniętych ludzi dlatego pisze tutaj.

dzwoniłem probowali mi wmówic ze to u mnie problem jest bo sygnal leci od nich normalnie.myslałem ze moze jaka aktualke robi sobie no ale to tyle godzin przy takim transferze...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

OKidoki444

Post #4 Ocena: 0

2012-09-26 16:42:33 (13 lat temu)

OKidoki444

Posty: 1237

Kobieta

Konto zablokowane

Z nami od: 10-06-2012

Skąd: kettering

a probowales resetowac?jak to nic nie da to dzwon do nich zeby ci technika przyslali i juz
[url=][img][/img][/url]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #5 Ocena: 0

2012-09-26 16:45:03 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Cytat:

2012-09-26 16:40:02, Messinho napisał(a):
pytam ogarniętych ludzi dlatego pisze tutaj.

dzwoniłem probowali mi wmówic ze to u mnie problem jest bo sygnal leci od nich normalnie.myslałem ze moze jaka aktualke robi sobie no ale to tyle godzin przy takim transferze...

a jaki problem zobaczyc co sie dzieje w routerze?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Messinho

Post #6 Ocena: 0

2012-09-26 16:46:41 (13 lat temu)

Messinho

Posty: 5

Mężczyzna

Z nami od: 26-09-2012

Skąd: Southend

tak na wszelkie sposoby go resetowałem i nic.....dalej wraca do tej samej postaci mrugania.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Messinho

Post #7 Ocena: 0

2012-09-26 16:54:14 (13 lat temu)

Messinho

Posty: 5

Mężczyzna

Z nami od: 26-09-2012

Skąd: Southend

Cytat:

2012-09-26 16:45:03, clockwork_orange napisał(a):
Cytat:

2012-09-26 16:40:02, Messinho napisał(a):
pytam ogarniętych ludzi dlatego pisze tutaj.

dzwoniłem probowali mi wmówic ze to u mnie problem jest bo sygnal leci od nich normalnie.myslałem ze moze jaka aktualke robi sobie no ale to tyle godzin przy takim transferze...

a jaki problem zobaczyc co sie dzieje w routerze?



no tak jak pisałem wczesniej wyglada to tak jakbym pobierał jakies pakiety caly czas od paru godzin....wysyla tez cos....polonczenie routera z kompem jest wporzadku ale brak polonczenia z internetem...dodam ze kabel wporzadku jest sprawdzalem no i na routerze wyswietla ze jest podlonczenie

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Capricorn

Post #8 Ocena: 0

2012-09-26 16:56:51 (13 lat temu)

Capricorn

Posty: 1203

Kobieta

Z nami od: 05-02-2012

Skąd: South East

Mieliśmy podobny problem z Virgin - wg nich wszystko było w porządku, ale u nas internetu nie było. Po kolejnym telefonie do nich trafiliśmy na kompetentną osobę, która nam pomogła. A sprawa okazała się banalna. Po prostu router się wysłużył i przysłali nam nowy. Kilka dni nie mieliśmy internetu, ale jak w końcu dostaliśmy nowy router, to wszystko wróciło do normy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #9 Ocena: 0

2012-09-26 17:08:02 (13 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

zaloguj się na swoje konto tam odszukaj status

jak są prowadzone prace to jest notka.


a co widzisz gdy wpiszesz

192.168.0.1?
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Messinho

Post #10 Ocena: 0

2012-09-26 18:05:52 (13 lat temu)

Messinho

Posty: 5

Mężczyzna

Z nami od: 26-09-2012

Skąd: Southend

zalogowalem sie i pisze ze statusy sa wporzadku na zielono.zrobilem test i wywalilo ze jest problem z polonczeniem...i zeby dzwonic.

192.168.0.1 wpisalem i nic pusto.

P.S dostane nowy router super hub tylko ze za 2 tygodnie bo taka oferte dostalem za free :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,