Postów: 14 |
|
---|---|
Messinho | Post #1 Ocena: 0 2012-09-26 16:29:53 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-09-2012 Skąd: Southend |
witam
chciałbym sie dowiedziec dlaczego niemam internetu od paru godzin...posiadam virgin 50mb od dwóch lat ,wszystko chodziło kapitalnie,zadnch probemów.az do dzis kiedy na moim modemie z 5 niebieskich swiatełek zawsze swiecących ...teraz swiecą tylko 2 no i jedna cay czas mruga (taka strzałka skierowana w dół).probowałem go resetowac tak jak pisze na odwrocie...i nic . W opcjach wyglada to tak jakby caly czas cos pobierał....interentu niema a odbiera duzo i wysyla tez.....nigdy takiego czegos niemialem wiecniewiem co robic:/ bede wdzieczny za jaka kolwiek podpowiedz lub wyjasnienie co robic.... |
clockwork_orang | Post #2 Ocena: 0 2012-09-26 16:33:26 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
rozumiem, ze dwa kola ratunkowe juz wykorzystales:
1. pol na pol, 2. telefon do przyjaciela... moze czas na telefon do dostawcy? ![]() |
Messinho | Post #3 Ocena: 0 2012-09-26 16:40:02 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-09-2012 Skąd: Southend |
pytam ogarniętych ludzi dlatego pisze tutaj.
dzwoniłem probowali mi wmówic ze to u mnie problem jest bo sygnal leci od nich normalnie.myslałem ze moze jaka aktualke robi sobie no ale to tyle godzin przy takim transferze... |
OKidoki444 | Post #4 Ocena: 0 2012-09-26 16:42:33 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 10-06-2012 Skąd: kettering |
a probowales resetowac?jak to nic nie da to dzwon do nich zeby ci technika przyslali i juz
[url=][img][/img][/url]
|
clockwork_orang | Post #5 Ocena: 0 2012-09-26 16:45:03 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
Cytat: 2012-09-26 16:40:02, Messinho napisał(a): pytam ogarniętych ludzi dlatego pisze tutaj. dzwoniłem probowali mi wmówic ze to u mnie problem jest bo sygnal leci od nich normalnie.myslałem ze moze jaka aktualke robi sobie no ale to tyle godzin przy takim transferze... a jaki problem zobaczyc co sie dzieje w routerze? |
|
|
Messinho | Post #6 Ocena: 0 2012-09-26 16:46:41 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-09-2012 Skąd: Southend |
tak na wszelkie sposoby go resetowałem i nic.....dalej wraca do tej samej postaci mrugania.
|
Messinho | Post #7 Ocena: 0 2012-09-26 16:54:14 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-09-2012 Skąd: Southend |
Cytat: 2012-09-26 16:45:03, clockwork_orange napisał(a): Cytat: 2012-09-26 16:40:02, Messinho napisał(a): pytam ogarniętych ludzi dlatego pisze tutaj. dzwoniłem probowali mi wmówic ze to u mnie problem jest bo sygnal leci od nich normalnie.myslałem ze moze jaka aktualke robi sobie no ale to tyle godzin przy takim transferze... a jaki problem zobaczyc co sie dzieje w routerze? no tak jak pisałem wczesniej wyglada to tak jakbym pobierał jakies pakiety caly czas od paru godzin....wysyla tez cos....polonczenie routera z kompem jest wporzadku ale brak polonczenia z internetem...dodam ze kabel wporzadku jest sprawdzalem no i na routerze wyswietla ze jest podlonczenie |
Capricorn | Post #8 Ocena: 0 2012-09-26 16:56:51 (13 lat temu) |
Z nami od: 05-02-2012 Skąd: South East |
Mieliśmy podobny problem z Virgin - wg nich wszystko było w porządku, ale u nas internetu nie było. Po kolejnym telefonie do nich trafiliśmy na kompetentną osobę, która nam pomogła. A sprawa okazała się banalna. Po prostu router się wysłużył i przysłali nam nowy. Kilka dni nie mieliśmy internetu, ale jak w końcu dostaliśmy nowy router, to wszystko wróciło do normy.
|
krakn | Post #9 Ocena: 0 2012-09-26 17:08:02 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
zaloguj się na swoje konto tam odszukaj status
jak są prowadzone prace to jest notka. a co widzisz gdy wpiszesz 192.168.0.1? Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Messinho | Post #10 Ocena: 0 2012-09-26 18:05:52 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-09-2012 Skąd: Southend |
zalogowalem sie i pisze ze statusy sa wporzadku na zielono.zrobilem test i wywalilo ze jest problem z polonczeniem...i zeby dzwonic.
192.168.0.1 wpisalem i nic pusto. P.S dostane nowy router super hub tylko ze za 2 tygodnie bo taka oferte dostalem za free ![]() |