MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Virgin Media nie łączy mi przez wi-fi

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

Str 4 z 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

krakn

Post #1 Ocena: 0

2013-06-11 18:08:49 (12 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

powoli, co dostałaś od sąsiadów?
Modem? Jeżeli tak to ich modem nie odpalisz u siebie, taka zmiana musi być uzgodniona z centralą Virgin.
Po prostu te modemy są zestawaiane na podstawie nr seryjnych, a nie jak dawniej na hasło.


A jeżeli masz internet tylko podłączasz do tego kolejne wifi to inna bajka.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

clockwork_orang

Post #2 Ocena: 0

2013-06-11 18:10:51 (12 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Cytat:

2013-06-11 17:19:35, Dangerous__girl napisał(a):
Hej, dostalam od sasiadow ktorzy sie wyprowadzic ich router wireless, wlasnie tego huba, i nie moge za chinskiego Boga polaczyc, laczy mi sie czasami przez kabel, a czasami pokazuje sie limited i wtedy du**. nic nie dziala. kazalo mi wpisywac password wpisalam, ten co tam jest na routerze passphrase, i polaczylo sie wifii ale oczywiscie limited. i dalej nic nie dziala. a malo tego teraz juz nie moge na nowo hasla wpisac, bo tak jakby automatycznie po probie polaczenia wiffi łączy sie limited i nic. znalazlam u siebie w papierach od virigin inthernet password i zastanwiam sie czy to moze o to haslo chodzilo??? jakie mialam wpisac? no wlasnie przechodzac do meritum mojej wypowiedzi:)) jak pyta mnie o password, nie wazne juz czy od mojego huba czy jakiegos innego wireless zrodla, wpisuje sie zawsze haslo z routera czy moje jakies haslo od virgin??? bo czytajac tutaj opinie na temat tego routera chyba bede sklonna kupic nowego routera, jednak chcialabym aby juz dzialal. Dzwonilam do virgin, oczywiscie odebral jakis indianiec, ktory wogole mnie nie zrozumial o co chodzi, i powiedzial, ze teraz jest na naszym post code jakis problem z interentem i moze go nie byc przez 3 dni, i daje mi discount na 10f na nastepny rachunek, wiec juz skonczylam z nim rozmowe, niec chcac sie tlumaczyc ze ja jednak mam internet, ale tylko przez kabel:))

myslisz hasla... 8-)
jedno masz do internetu z loginem wlasnym, by router w ogole mial polaczenie z siecia, drugie haslo jest do wi-fi, to mozesz sama zmienic w ustawieniach huba
jest jeszcze trzecie haslo, by dostac sie do urzadzenia i jesli nikt go nie zmienij, to powinno byc zapisane na odwrocie modemu (wraz z loginem, typowo 'admin')

i tak, wlaczasz nadajnik w gniazdko przy routerze, podlaczasz kabel LAN (z routera) i wciskasz przycisk synchronizacji; odbiornik/ki wsadzasz przy komputerach i laczysz kabelkiem... voila!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

autor65

Post #3 Ocena: +1

2013-06-11 21:33:56 (12 lat temu)

autor65

Posty: 3853

Mężczyzna

Z nami od: 02-08-2010

Skąd: Portsmouth

podepnę się
moja historia jest taka:
Zacznę od końca. Dostałem bana od zony na przyjmowanie pod naszym dachem wszelkiej maści salesmanow, domokrążców, komiwojażerów i ostrzycieli noży i nożyczek!
13 maja wpuściłem takiego do domu. Tak mnie zagadał, ze kupiłem!
Sky TV, Brodband and Talk - propozycja byla nie do odrzucenia a warunki powaliły mnie z nóg!
Żałuje tylko teraz ze nie użyłem tej nogi i nie wykopałem go wtedy za drzwi. Moja strata.
W zamian miałem otrzymać wszystko za pól ceny na pól roku a potem sie zobaczy.
Trzy razy magicznie zapytałem czy na pewno nic nie muszę robić jeżeli chodzi o moj kontrakt z Virgin. Nie nie musi pan - my wszystko załatwimy - odpowiedział - po trzykroć zarzekając sie.
Pierwszym niepokojącym znakiem były cztery identyczne listy - przesylki z czteroma kartami do dekodera!
Po kilku dniach pojawil sie "inzynier" od dekodera. Pociął kable i dosztukowal do jakiejs starej anteny na dachu. Trzy karty wyrzucil a jedna wetknal do skrzynki dekodera.
Gotowe - oznajmil i zniknal szybciej niz sie pojawil.
Ja wrocilem wieczorem. Rozsiadlem sie w fotelu i wzialem Sky remota w prawa dlon. Jakiez bylo moje zaskoczenie gdy....okazalo sie ze oprocz kilku programow nie ma nic - wszystko dokladnie zablokowane.
Slow zachwytu nie bede tu powtarzal - gdyz nawet moje dzieci sie pytaly - co tata mowi?
Po kilku mailach i szesciu telefonach a trwalo to tydzien - odblokowali.
Odetchnalem i jak idiota przewijam 600 programow w te i nazad.
Co za duzo to....
W tym czasie zalozylem konto MY SKY - na ktorym to codziennie trackowalem moje dostawy. Rzeczywiscie w ciagu nastepnego tygodnia otrzymalem Sky hub-a i radosne wiadomosci ze wlasnie moge sie cieszyc pelnym serwisem Ska-ja - internetem i telefonem - dzwoniac w soboty i niedziele po calym swiecie do woli i za darmo - szkoda tylko, ze takiej uslugi nie zamawialem.
Podpinam huby - a tu dupa ta huba nie dziala!
Wiec dzwonie i opisuje co i jak. Zapewniaja mnie, ze wszystko dziala - tak przynajmniej wyglada to u nich.
Niestety nie jest to prawda.
Wyslalem kilka maili i skarg. NIC. Dzwonie ponownie, szosty raz a tam gosc kaze mi sprawdzic linie telefoniczna bo pewnie jest zle podlaczona i nie dziala - mowie debilowi, ze dziala bo wlasnie z tej lini dzwonie do niego!
Dalej nic.
Jedyne co Sky zrobil perfekcyjnie to moj pierwszy bill!
Oczywiscie zablokowalem - bo nie bede placil za cos czego nie mam.
Natychmiast otrzymalem ostrzezenie, ze zablokuja mi serwis!
Tu nie wytrzymalem- a blokujcie sobie - przeciez nigdy go nie mialem.
Dzis napisalem grzecznego maila gdzie i kiedy moge dostarczyc sprzet Sky-ja gdyz jest mi zupelnie do niczego niepotrzebny.
Na szcescie nie wywiazali sie tez z obietnicy, ze rozwiaza za mnie kontrakt z Virgin - bo nie mialbym jak napisac do nich ani jak zadzwonic!
Jaki moral z tej opowiesci - nie wpuszczajcie zadnych domokrazcow do domu.


człowiek się zmienia za ...granicą

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

rodzys1987

Post #4 Ocena: 0

2013-10-02 20:36:06 (12 lat temu)

rodzys1987

Posty: 1

Kobieta

Z nami od: 02-10-2013

Skąd: Liverpool

mam prblem z virgin media zaczen od poczatku kiedy 2 lata temu zaczelismy z nimi wspolpracowac to wszytsko nam podlaczyli i bylo pieknie z tym ze dostalismy niby umowe ale w liscie umowy nie bylo zadnej na nic bylo dzwonienie do nich ze umowy nie ma i nie mamy jak podpisac jej i odeslac.... ale juz pominmy ten temat w ubieglym tygodniu skonczyla nam sie stara umowa za ktora placilismy 48 funtow miesiecznie z czego w trakcie trwania umowy podniesli nam kwote z 32 funtow na 48 bez zadnego uzasadnienia , wiec jesli nam sie skonczyla umowa zadzwonilismy do nich zeby stara umowe zerwac i podpisac nowa z tymi samymi pakietami ale na nowych zasadach czyli z promocja na 6 miesiecy za 13 funtow a pozniej za 26 funtow miesiecznie ale co uslyszelismy ? ze oni nie moga tego zrobic bo maja zabronione bo ludzie naduzywali tego... za to zaproponowali nam 2 funty obnizki za rachunek miesieczny oraz nowy router SUPER HUB zebysmy mieli szybszy internet w dniu dzisiejszym mial byc dostarczony router czyli 2.10.2013 ale jakos nie dotarl zamiast tego dostalismy papierek z virgin ze od jutra obowiazuje nas nowa umowa i za super router zaplacimy 20 funtow o ktorych nie bylo mowy przez telefon zostalismy oszukani co mozemy zrobic w tym momencie ?
prosze pomozcie :-U

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

tomaszzet

Post #5 Ocena: 0

2013-10-02 20:46:05 (12 lat temu)

tomaszzet

Posty: 7976

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Skąd: South Yorkshire

Zmienić dostawcę usług internetowych /trzeba to było zrobić jak był temat umowy/

Nie macie umowy? To jest argument za zerwaniem.
Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #6 Ocena: 0

2013-10-02 20:48:35 (12 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

umowa zawarta przez telefon?
mozesz wiec z niej zrezygnowac w ciagu 7 dni roboczych (10-12 dni)


ps. u mnie zawsze dziala haslo 'promocja u konkurencji'

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Piotrek_feric30

Post #7 Ocena: 0

2013-10-02 20:50:43 (12 lat temu)

Piotrek_feric303_

Posty: 419

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 24-09-2013

Skąd: Bedford

Cytat:

2013-10-02 20:48:35, clockwork_orange napisał(a):



ps. u mnie zawsze dziala haslo 'promocja u konkurencji'


To zawsze działa*THUMBS UP*
Never was so much owed by so many to so few...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

marchewa1983

Post #8 Ocena: 0

2014-01-29 14:46:26 (11 lat temu)

marchewa1983

Posty: 3

Kobieta

Z nami od: 29-01-2014

Skąd: huddersfield

mam problem z super hub. Czasem wywala mi internet na laptopie a np na tablecie śmiga normalnie. Czy ktoś miał taki problem i czy ktoś umiał by mi pomóc rozwiązać mój problem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #9 Ocena: 0

2014-01-29 15:00:01 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Ustawienia standardowe czy coś było ustawiane?

Jednym z wyjść jest zmiana kanału na jakiś wysoki, mało używany przez sąsiadów.

Zazwyczaj z automatu używane są częstotliwości niskie 1 do 7 a dostępnych jest 14.

Dobrze jest gdy hub jest na gorze domu, nie gdzieś za meblami itd.
Bo wysokie częstotliwości są podatne na zakłócenia
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

defcon1

Post #10 Ocena: 0

2014-01-29 16:54:21 (11 lat temu)

defcon1

Posty: 761

Mężczyzna

Z nami od: 19-06-2010

Skąd: 

Cytat:

2014-01-29 15:00:01, krakn napisał(a):

Zazwyczaj z automatu używane są częstotliwości niskie 1 do 7 a dostępnych jest 14.


AFAIK 1-13 jest legalne w Europie (z wyjatkami kilku krajow), 14 mozna uzywac w Japonii.
"These days a paranoid may be defined as someone who has some idea of what's really going on"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Strona 4 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,