|
Postów: 7 |
|
---|---|
silverwind | Post #1 Ocena: 0 2011-03-20 20:00:43 (14 lat temu) |
Z nami od: 20-03-2011 Skąd: Maidstone |
Chece zakonczyc umowe z virgin, mam internet przez telefon. Dzwonilem
do nich, a tam powiedziano mi ze musze placic 24 funty za odlacznie (koszt inzynierow bt). Czy ktos mial podobny przypadek? Czy tak jest u kazdego dostawcy? Moja kontrak juz sie dawno skonczyl |
zlociutka2010 | Post #2 Ocena: 0 2011-03-20 21:16:12 (14 lat temu) |
Z nami od: 14-09-2010 Skąd: Manchester |
Ja mam z nimi problem od grudnia.Moja sytuacja wyglada tak:
Przed swietami Bozego Narodzenia zamówlismy z mezem pełny pakiet-internet,tel.stacjonarny i telewizje,montaz był gratis,przyjezdzali do nas ze 4 czy nawet 5 razy i do dnia dzisiejszego nie mam zadnej z tych rzeczy.Przyszedł mi wyciag z konta gdzie Virgin zabrało mi z konta juz ponad 100f ostatnio oprózniłam konto i zablokowałam direct debit to przyslali mi rachunek na 60f do domu.Dzwonilismy do nich z mezem co wogóle jest grane skoro nawet nie doszlo do podpisania umowy-to głupie tłumaczenie ze jakis problem w serwisie maja itp.Wogóle czujemy sie oszukani przez nich i nie polecam nikomu... |
Aquarius | Post #3 Ocena: 0 2011-03-20 22:44:49 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 12-05-2009 Skąd: Wolverhampton |
Jak czytam Wasze "przygody" z Virgin to odnoszę wrażenie że w Anglii są dwie firmy o tej samej nazwie, korzystam z ich usług już 3 lata i nigdy nie miałem żadnego problemu ani z podłączeniem, ani z łączem a zmianę na nowym adresie po przeprowadzce załatwiłem telefonicznie w 5min (poprzedni lokator korzystał również z Virgin więc całe okablowanie już było) czasem spada prędkość łącza no ale wiemy wszyscy dlaczego. Odpukuję aby nie zapeszyć ale ja mogę ich polecić z czystym sumieniem a tak w ogóle to sorry że nie na temat ale nie mogłem się już powstrzymać...
![]() |
Post #4 Ocena: 0 2011-03-20 22:57:23 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Aquarius | Post #5 Ocena: 0 2011-03-20 23:15:16 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 12-05-2009 Skąd: Wolverhampton |
Cytat: No i nie jestem pewny na 100%, ale virgin chyba nie korzysta z lacz BT Korzysta gdy w okolicy nie mają własnych łączy ale to już inksza inkszość |
|
|
krakn | Post #6 Ocena: 0 2011-03-21 03:24:36 (14 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
ja tez mam już 2 kontrakt z nimi po przeprowadzce.
Zamówiłem przez net, przeniesienie tez złożyłem przez internet. Fakt ze punktualni to nie byli, bo nawet nie w ten dzień przysłali modem, a za drugim razem 2 razy przekładali inżyniera. Wszystko pięknie buja. Po prostu macie pecha, gdzieś się wasz rekord w bazach danych popierniczył. Piszcie do nich emaile, a nie dzwońcie, bo ten co odbiera gdzieś tam w Indiach pieron wie czy notuje, czy tylko pogada, bo mu się nie chce. Virgin jak nie ma swoich kabli to leci po BT, i wtedy jakosc transferu jest taka sama jak u innych. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
silverwind | Post #7 Ocena: 0 2011-03-21 19:03:54 (14 lat temu) |
Z nami od: 20-03-2011 Skąd: Maidstone |
Mnie tylko interesuje czy tak naprawde jest i sie placi za odlacznei
|
Aquarius | Post #8 Ocena: 0 2011-03-22 23:27:36 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 12-05-2009 Skąd: Wolverhampton |
Cytat: 2011-03-21 19:03:54, silverwind napisał(a): Mnie tylko interesuje czy tak naprawde jest i sie placi za odlacznei Sorry Kolego... a mnie interesuje czy czytałeś swoją umowę? tam jest a raczej powinno być wszystko napisane, gdy ja dostałem pakiet powitalny była w nim nawet kilkunastostronicowa książeczka ze wszystkimi pytaniami, ba... nawet obrazki były ![]() A jeśli by nawet skasowali sobie te 24funty to przecież chyba nie majątek, skoro chcesz zrezygnować to zapłać i pozbądź się strupa z głowy, poza tym jeżeli kontrakt dobiegł końca możesz go rozwiązać w każdej chwili z odpowiednim czasem wypowiedzenia, cholera... po co ci goście z BT, przecież zamkną Ci kurek na odległość wyłączając guzik i dezaktywując MAC rutera (tak na mój rozum-nie jestem biegły z tej dziedziny) |
|