Cytat:
2009-05-20 12:49:59, grazia1102 napisał(a):
A nie mozesz po kilku miesiacach po prostu zmniejszyc pakiet, bo nie jestes w stanie wykorzystac tego co masz i nie ma sensu za to placic? Ja tak zrobilam z Virgin, placilam za jakies 500 kanalow telewizyjnych z czego moze 20 bylo godnych zainteresowania....no i obylo sie bez problemow! To samo z telefonem, na poczatek wybralam evenings & international cheap calls, a jako ze z tego nie korzystalam to zrezygnowalam. I to chyba bylo po 6 miesiacach z tym ze umowa byla na 12....
Moja kolezanka ma telefon z Talk Talk ale linie z BT....przez dwa tygodnie byla bez netu i tel....bo tak po prostu ja rozlaczyli, mowiac ze ONA tak chciala, kiedy nikt w takowej sprawie nigdy nie dzwonil! To sie nazywa security...

A pozniej jeden na drugiego zganial, nie mogac dojsc do porozumnienia....
Dluga i skomplikowana historia, ale z tego co slyszalam BT wykreca wiele numerow klientom.... :-Y
Powodzenia zycze!
Masz pewnie ustawiony z nimi Direct debit, chyba inaczej z reszta sie nie da. BT pobiera oplaty tak jakbys mial z nimi kredyt, policz sobie ile Ci wychodzi oplat kwartalnie, podziel to na miesieczne raty. Do tego szacuja ile srednio wykonujesz rozmow i doliczaja odpowiednio. Caly problem polega na tym ze rozliczaja Cie nie za rozmowy, ktore wykonales tylko te ktore wykonasz. Ja mialem z nimi najdrozszy pakiet (notabene zupelnie nie wart tych pieniedzy) do tego linia no i jak oszacowali sobie ile miesiecznie rozmawiam to zaczeli mnie kasowac prawie £60 miesiecznie!!!
Niby sie zgadzalo ale rachunki rzeczywiscie malo przejrzyste. Dodam jeszcze ze po rozwiazaniu kontraktu BT nadal sobie przez 2 miesiace pociagnelo oplaty (nie przyuwazylem), zwrocili bez szemrania + mala nadplate ktora sie uzbierala.
Jeśli pracujesz z oddaniem przez osiem godzin, możesz w końcu zostać szefem, by pracować przez dwanaście. Robert Frost