Str 4 z 7 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2009-04-09 14:09:16 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2009-04-09 14:22:03 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Cytat: 2009-04-09 13:52:54, xFish napisał(a): Nie no widze, ze jestem w mniejszosci. Nic na to nie poradze, w koncu jestem na forum Polakow. Jakos nie jestem w stanie wyobrazic sobie zadnego z moich znajomych Anglikow, piszacych listy do instytucji o zwrot 23 funtow (czy to dla kasy czy dla zasady) ale jak to mowia jak nie szanujesz zlotowki nigdy nie zdobedziesz miliona wiec pewnie wy macie racje a nie ja. Polecam http://forums.moneysavingexpert.com/ tam zobaczysz mnostwo tubylcow, ktorzy podziela nasze zdanie ![]() Jak ja bym byla winna instytucji kilka funtow to ona nie wahalaby sie wyslac za mna firmy sciagajacej dlugi i wpisac mi default do historii kredytowej. Virgin nie nalezy do wyjatkow i scigal swoich klientow za takie drobne kwoty. Takze nie widze powodu dlaczego nie mialoby to dzialac w druga strone. Jak nie jest to sensem czyjegos zycia, a kwestia wyslania kilku maili, a potem listu to w czym problem? Znaczek 2nd class to tylko 30p. Carpe diem.
|
Post #3 Ocena: 0 2009-04-09 14:31:18 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2009-04-09 14:48:54 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Ale do regulatora wystarczy wyslac jeden list i sprawa bedzie toczyc sie sama. Tez nie jest to jakis wysilek.
Carpe diem.
|
Post #5 Ocena: 0 2009-04-09 15:12:51 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2009-04-09 15:22:20 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Superlover | Post #7 Ocena: 0 2009-04-09 15:44:05 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 21-03-2009 |
Oczywiście Ofcom nie pracuje za guziki, utrzymuje ich rząd (wiem, wiem - z naszych podatków). Więc skoro i tak im płacimy to może ich wykorzystać niech się do czegoś przydadzą? Może po ich interwencji taki Virgin zacznie poważniej traktować klientów? Jeżeli nikt się nie skarży to skąd w Ofcom mają wiedzieć że coś jest nie tak?
Prawidłowo powinno być tak że końcowej fakturze in credit powinien towarzyszyć czek. I może Ofcom to wymusi na operatorze. Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią
![]() |
Post #8 Ocena: 0 2009-04-09 15:57:47 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2009-04-09 16:04:54 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Nie rozumiem dlaczego tak Cie bulwersuje fakt, ze komus nie podoba sie okreslone traktowanie klienta przez firme telekomunikacyjna.
Im wiecej skarg od klientow, a nie watpie, ze dostaja ich duzo od klientow Virgin, tym wieksza szansa na dzialanie Ofcomu i zmian w tychze firmach. Moze dzieki temu inny klient nie bedzie musial w ogole pisac i prosic sie o zwrot naleznej nadplaty tylko dostanie ja od reki z automatu, tak jak powinno byc. Doszukiwanie sie w tym wszystkim konkretnych cech narodowosciowych i pogardliwy ton wypowiedzi jest absolutnie nie na miejscu. Napisales juz raz, ze dla Ciebie to bylaby strata czasu i ok. Ale to nie znaczy, ze ktos inni nie moze pisac reklamacji, jesli ma taka wole. [ Ostatnio edytowany przez: Richmond 09-04-2009 16:10 ] Carpe diem.
|
Post #10 Ocena: 0 2009-04-09 16:18:11 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|