MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Wszyscy ktorzy maja/mieli problemy z Virgin Media...

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

Str 4 z 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2009-04-09 14:09:16 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2009-04-09 14:22:03 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29557

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2009-04-09 13:52:54, xFish napisał(a):
Nie no widze, ze jestem w mniejszosci. Nic na to nie poradze, w koncu jestem na forum Polakow.

Jakos nie jestem w stanie wyobrazic sobie zadnego z moich znajomych Anglikow, piszacych listy do instytucji o zwrot 23 funtow (czy to dla kasy czy dla zasady) ale jak to mowia jak nie szanujesz zlotowki nigdy nie zdobedziesz miliona wiec pewnie wy macie racje a nie ja.


Polecam http://forums.moneysavingexpert.com/ tam zobaczysz mnostwo tubylcow, ktorzy podziela nasze zdanie :-)

Jak ja bym byla winna instytucji kilka funtow to ona nie wahalaby sie wyslac za mna firmy sciagajacej dlugi i wpisac mi default do historii kredytowej. Virgin nie nalezy do wyjatkow i scigal swoich klientow za takie drobne kwoty.

Takze nie widze powodu dlaczego nie mialoby to dzialac w druga strone. Jak nie jest to sensem czyjegos zycia, a kwestia wyslania kilku maili, a potem listu to w czym problem? Znaczek 2nd class to tylko 30p.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2009-04-09 14:31:18 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2009-04-09 14:48:54 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29557

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Ale do regulatora wystarczy wyslac jeden list i sprawa bedzie toczyc sie sama. Tez nie jest to jakis wysilek.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #5 Ocena: 0

2009-04-09 15:12:51 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2009-04-09 15:22:20 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Superlover

Post #7 Ocena: 0

2009-04-09 15:44:05 (16 lat temu)

Superlover

Posty: 3034

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 21-03-2009

Oczywiście Ofcom nie pracuje za guziki, utrzymuje ich rząd (wiem, wiem - z naszych podatków). Więc skoro i tak im płacimy to może ich wykorzystać niech się do czegoś przydadzą? Może po ich interwencji taki Virgin zacznie poważniej traktować klientów? Jeżeli nikt się nie skarży to skąd w Ofcom mają wiedzieć że coś jest nie tak?
Prawidłowo powinno być tak że końcowej fakturze in credit powinien towarzyszyć czek. I może Ofcom to wymusi na operatorze.
Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #8 Ocena: 0

2009-04-09 15:57:47 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2009-04-09 16:04:54 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29557

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nie rozumiem dlaczego tak Cie bulwersuje fakt, ze komus nie podoba sie okreslone traktowanie klienta przez firme telekomunikacyjna.

Im wiecej skarg od klientow, a nie watpie, ze dostaja ich duzo od klientow Virgin, tym wieksza szansa na dzialanie Ofcomu i zmian w tychze firmach. Moze dzieki temu inny klient nie bedzie musial w ogole pisac i prosic sie o zwrot naleznej nadplaty tylko dostanie ja od reki z automatu, tak jak powinno byc.

Doszukiwanie sie w tym wszystkim konkretnych cech narodowosciowych i pogardliwy ton wypowiedzi jest absolutnie nie na miejscu. Napisales juz raz, ze dla Ciebie to bylaby strata czasu i ok. Ale to nie znaczy, ze ktos inni nie moze pisac reklamacji, jesli ma taka wole.

[ Ostatnio edytowany przez: Richmond 09-04-2009 16:10 ]

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #10 Ocena: 0

2009-04-09 16:18:11 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 4 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,