MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

BT - zmiana mieszkania i przeniesienie internetu

« poprzednia strona

Strona 3 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 3 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

krakn

Post #1 Ocena: 0

2009-03-02 20:20:35 (6 lat temu)

krakn

Posty: 32408

Mężczyzna

Moderator

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

no i mamy problem z BT

jak kiedyś pisałem mieliśmy linie podwójną, tzn na dole było BT, na górze Virgin, i kolidowały ze sobą.
przyszedł meches, pospinał kable tak jak trzeba i interent z O2 zaczoł bujać.

miało być tak, przez 3 miesiace abonament 20 funtów, po trzech miesiacach gdy nie bedziemy dzwonić to mieli nam zwrócić i dalej miał być abonament 10 funtów.

Dziś koleżanka, bo na nia jest linia, dzwoni by sprawdzić czy o tym pamietają i okazuje się że panienka z okuienka jej obwieszcza że nie zwrucą bo nie jest zapłącony rachunek na ponad 200FUNTÓW!

gdy zapytała gdzie wy wysyłaliście rachunek (bo abo9nament leci z DD) okazało się że wysłali na adres którego nigdy nie podała, owszem kiedyś tam mieszkała ale nie podawała, mało tego jakim cudem wysyłają na jakiś stary bardzo stary adres?

Dobra nie będę marudził, jak się nazywa instytucja gdzie możemy się odwołać bo oni mają w D, bo co dzwonisz to kto inny odbiera, a jak mu się znudzi to cie "przełącza" do innego działu i rozłącza SQxx syny, gdy usłyszałem pierwsze słowa o rachunku pomyślałem o 120 funtach, a tu nagle 200 coś... dla zasady... bez przesady
Mañana el sol. W dorastaniu najtrudniejsze jest pierwsze 50 lat.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

krakn

Post #2 Ocena: 0

2009-03-07 11:11:13 (6 lat temu)

krakn

Posty: 32408

Mężczyzna

Moderator

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

No i po kilkunastu telefonach, wydarciu się, nieustępliwym itd udało się

1.dzis przyszły na prawidłowy adres rachunki, czyli tam gdzie jest linia
2. dokonano zwrotu dokładnie 215 funtów pobranych niesłusznie za przyjazd i naprawę lini.

policzyli nam dwa razy przyjazd
a to dlatego ze w dniu kiedy miał przyjechać BT wysłano sms ze oni to naprawia z zewnątrz, wiec nikogo nie było w domu, potem okazuje się ze dzwoni facet ze on jednak musi wejść do domu, a nie mogl czekać.
po wielu bojach ze miało byc to free i ze to ich wina w końcu jest OK
Mañana el sol. W dorastaniu najtrudniejsze jest pierwsze 50 lat.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

smialo

Post #3 Ocena: 0

2009-08-27 00:32:45 (5 lat temu)

smialo

Posty: 420

Mężczyzna

Z nami od: 14-09-2008

Skąd: BB

jak to wygląda:
telefon mam z BT, internet z Tiscali.
W niedługim czasie zmieniam miasto zamieszkania.
Jak to wygląda z przeniesieniem do nowego lokum telefonu i internetu?
zadzwonić do BT i poinfrmować o zmianie adresu, również to samo o Tiscali?
dobrze myślę.
pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

konto usunięte

Post #4 Ocena: 0

2009-08-27 09:49:32 (5 lat temu)

konto usunięte

Posty: n/a

Konto usunięte

Hej,hej.A ja jeszcze inną przygodę z BT miałam.Przeprowadziliśmy się do nowiutkiego flatu,jako pierwsi jego użytkownicy w ogóle.A że wejścia tel. w ścianach opatrzone były sygnaturą BT,postanowiliśmy dalej nie szukac i właśnie z ich usług skorzystać.Po tygodniu od aktywacji naszego numeru,telefon nadal był 'głuchy'.Każda konsultacja z BT kończyła się 'dobrą radą wymiany telefonu',bo pewnie jakiś trefny,ich zdaniem,kupiliśmy.
Skończyło się na tym,że wręcz zarządałam,aby przysłano do nas jednego z ich inżynierów.Dostałam jednocześnie ostrzeżenie,że jeśli będzie on wysłany,a nie znajdzie żadnej usterki,będziemy musieli pokryć koszty jego wizyty w wysokości 160 funtów(czyżby dano mi do zrozumienia,że jesteśmy super-fajtłapami,które nie potrafią podłączyć telefonu?).Koniec końców,inżynier przyszedł.I co? Kable owszem, były połączone, jak najbardziej poprawnie zresztą,podręcznikowo wręcz.Jedyny szkopuł w tym,że do mieszkania obok:-]Ale to nie koniec jeszcze:-Y.Pan inżynier z wielką wprawą i zaangażowaniem przyłączył jedno z gniazdek do swojej sieci.Główne,tzw 'matkę',jak się okazało.Na pozostałe dwa gniazdka wręczył mi książeczkę typu 'zrób to sam' tłumacząc,że tylko główne wejście należy do BT.Reszta jest moja i musiałby pobrać dodatkowe opłaty za zrobienie czegoś,co nie należy do niego.Eh,dobrze przynajmniej,że nie policzył mi za 'podręcznik młodego skauta':-]:-]:-]
Jestem sobie prawdą, kłamstwem i zagadką też... Jestem,jestem wszystkim,nawet bogiem, tylko sobą być, sobą być nie mogę...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Superlover

Post #5 Ocena: 0

2009-08-27 10:24:07 (5 lat temu)

Superlover

Posty: 3034

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 21-03-2009

W sumie dobrze się zachował bo gdyby podłączył wam drugie i każde kolejne gniazdko musiałby was skasować bo to jest oddzielna usługa. To nie jego wina tylko kretynów z BT ustalających regulamin którzy z kolei mogą być kim są bo BT to monopolista i może dyktować warunki :-?
Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

konto usunięte

Post #6 Ocena: 0

2009-08-27 10:52:36 (5 lat temu)

konto usunięte

Posty: n/a

Konto usunięte

I tak i nie,Superlover.Zgadzam się,że przepisy.Ale to nie ja błędnie podpięłam kable,a skoro tak,to w ich gestii powinno leżeć naprawienie własnych błędów.Zresztą,najczęściej jest tu tak,że absurd goni absurd i w żaden sposób się tego nie przeskoczy niestety:-[
Jestem sobie prawdą, kłamstwem i zagadką też... Jestem,jestem wszystkim,nawet bogiem, tylko sobą być, sobą być nie mogę...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #7 Ocena: 0

2009-08-27 11:12:21 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 14374

Kobieta

Moderator

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Mi tez podpieli telefon do mieszkania sasiadow. Musialam czekac tydzien, az przyjdzie pan inzynier i zmieni. Tyle, ze ja od razu wiedzialam, ze tam podpieli, bo u mnie nie bylo sygnalu, a slyszalam, ze telefon dzwoni u sasiada.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Tocusiek

Post #8 Ocena: 0

2009-11-01 13:35:14 (5 lat temu)

Tocusiek

Posty: 6

Mężczyzna

Z nami od: 01-11-2009

Skąd: Glasgow

Witam.
Mam problem z bt rowniez , napisalem posta juz w tym temacie prosze o pomoc,
http://www.mojawyspa.co.uk/forum/53/13832/wybrac-broadbandale-jaki,80

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Teerly

Post #9 Ocena: 0

2009-12-10 21:03:47 (5 lat temu)

Teerly

Posty: 93

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 08-12-2009

Skąd: Bolton

W BT masz 14 dni na oddanie im tego diabelstwa i zerwanie umowy za DARMO. Przeprowadzka jest super mometem do zmiany serwisu np na talk talk :)

Ja tak zrobilem i mam lepiej. Za wszystko place 27 fuli miesiecznie i mam darmo telefony na terenie uk jak i calej europy. Net o 5 razy szybszy niz bt.

Zamow tel i neta z bt bo trzeba. poczekaj 3 dni i oddzwon ze nie chcesz ich i juz i dzown do talk talk ze chcesz net i telefon i juz :)

W razie klopotow bo bedziesz mial z BT klopoty na 100 % zadzwon do otelo. I oni Ci powiedza co i jak.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

Teerly

Post #10 Ocena: 0

2009-12-10 21:13:14 (5 lat temu)

Teerly

Posty: 93

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 08-12-2009

Skąd: Bolton

Cytat:

2009-03-02 20:20:35, krakn napisał(a):
no i mamy problem z BT

jak kiedyś pisałem mieliśmy linie podwójną, tzn na dole było BT, na górze Virgin, i kolidowały ze sobą.
przyszedł meches, pospinał kable tak jak trzeba i interent z O2 zaczoł bujać.

miało być tak, przez 3 miesiace abonament 20 funtów, po trzech miesiacach gdy nie bedziemy dzwonić to mieli nam zwrócić i dalej miał być abonament 10 funtów.

Dziś koleżanka, bo na nia jest linia, dzwoni by sprawdzić czy o tym pamietają i okazuje się że panienka z okuienka jej obwieszcza że nie zwrucą bo nie jest zapłącony rachunek na ponad 200FUNTÓW!

gdy zapytała gdzie wy wysyłaliście rachunek (bo abo9nament leci z DD) okazało się że wysłali na adres którego nigdy nie podała, owszem kiedyś tam mieszkała ale nie podawała, mało tego jakim cudem wysyłają na jakiś stary bardzo stary adres?

Dobra nie będę marudził, jak się nazywa instytucja gdzie możemy się odwołać bo oni mają w D, bo co dzwonisz to kto inny odbiera, a jak mu się znudzi to cie "przełącza" do innego działu i rozłącza SQxx syny, gdy usłyszałem pierwsze słowa o rachunku pomyślałem o 120 funtach, a tu nagle 200 coś... dla zasady... bez przesady


Otelo

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

Strona 3 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

£15.95 za 31.5 kg Anglia-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 12 350 25 40 Polska,
  • Fax: +44 (0)845 331 3041