MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Koniec umowy z Virginem? A moze jednak nie?

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

moricone

Post #1 Ocena: 0

2009-01-30 23:17:00 (16 lat temu)

moricone

Posty: 104

Kobieta

Z nami od: 14-08-2007

Skąd: Torquay

Cytat:

2009-01-30 22:06:06, PanRemigiusz napisał(a):
Obecnie posiadan broadband z Virgina a chcialbym sie przeniesc do O2. A ze jakos powinna mi sie w grudniu czy teraz w styczniu skonczyc umowa wiec zadzwonilem do Virgina z pytaniem kiedy kontrakt sie konczy i z prosba o numer MAC.
Jakie bylo moje zdziwienie kiedy pan konsultant poinformowal mnie ze w zwiazku z tym iz w listopadzie zeszlego roku przenosilem sie do nowego domu i przenioslem ze soba broadband kontrakt mam do listopada tego roku. Czyli jak mnie poinformowal tzw "moving home" w oznacza nowy kontrakt. Jak to mozliwe - pytam.
Przejrzalem na stronie virgina na temat przenoszenia uslug i nic tam nie ma na temat nowego 12 miesiecznego kontraktu. Wie ktos cos wiecej i co z tym zrobic?


Miałam podobną sytułację z Talk-Talk, przy przeprowadzce jeszcze miałam dwa miesiące do końca umowy, powiedzieli mi, że nie ma problemu... i dostałam nową umowę na 18 miesięcy :-o i jeszcze mi kazali koło Ł 100 zapłacić za aktywowanie lini :-o ale i tak ich wolę od Virgin, z którą mnie łączą złe wspomnienia... :-?:-o;-)
Z pamiętnika Syzyzfa: "o,teraz powinno pójść z górki..."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer SkypeNumer gadu-gadu

Kasia_

Post #2 Ocena: 0

2009-01-31 00:27:13 (16 lat temu)

Kasia_

Posty: 217

Kobieta

Z nami od: 22-06-2008

Cytat:

2009-01-30 22:06:06, PanRemigiusz napisał(a):
Obecnie posiadan broadband z Virgina a chcialbym sie przeniesc do O2. A ze jakos powinna mi sie w grudniu czy teraz w styczniu skonczyc umowa wiec zadzwonilem do Virgina z pytaniem kiedy kontrakt sie konczy i z prosba o numer MAC.
Jakie bylo moje zdziwienie kiedy pan konsultant poinformowal mnie ze w zwiazku z tym iz w listopadzie zeszlego roku przenosilem sie do nowego domu i przenioslem ze soba broadband kontrakt mam do listopada tego roku. Czyli jak mnie poinformowal tzw "moving home" w oznacza nowy kontrakt. Jak to mozliwe - pytam.
Przejrzalem na stronie virgina na temat przenoszenia uslug i nic tam nie ma na temat nowego 12 miesiecznego kontraktu. Wie ktos cos wiecej i co z tym zrobic?

mialam identyczna sytuacje, kotrakt pdpisalam w pazdzierniku 2006, w czerwcu 2007 zmieilam adres zamieszkania, w pazdzierniku 2007 chcialam sie z Virgin wypisac... bo mnie wkurzali jak tylko mogli...
pan z Pakistanu na info lini mnie poinformowal, ze moj kontrakt 12to miesieczny jest do czerwca 2008, po mojej odpowiedzi, ze nic takiego nie podpisalam, a tak naprawde podpisalam kontrakt z telewest w pazdzierniku 2006 na 12 miesiecy, odpowiedzial mi, ze jak chce to sobie moge isc do prawnika, a i tak nic nie zrobie bo to "Company policy" i jak mi sie nie podoba to moge sbie kontrakt przerwac ale musze zaplacic abonament do konca czerwca 2008... za sam internet placilam £18 gdzie nowa oferta byla na £4,50... "nie dalo" sie jej zmienic bo juz jestem uzytkownikiem, a to tylko dla nowych... wiec po ilus utarczkach, przekierowaniu rozmow do nastepnego departamentu itd,konczyl sie srednio na 8 osobach i przerwaniu polaczenia... poszlam za ich rada i skorzystalam z prawnika... skonczylo sie na tym, ze wystawili mi w histori kredytowej minusa za zalegla wplate... a moj prwnik im wystawil rachunek za naciaganie konsumenta... jak by nie patrzyl, oni oddali pieniadze mi, nie ja im!!! ale potrzeba cierpliwosci i dobrego prawnika, bo robia co chca... uwazam, ze virgn jest najgorsza firma z jaka mialam stycznosc!!!

pozdrawiam i zycze wytrwalosci...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,