MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Koniec umowy z Virginem? A moze jednak nie?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 11

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

PanRemigiusz

Post #1 Ocena: 0

2009-01-30 22:06:06 (16 lat temu)

PanRemigiusz

Posty: 10

Mężczyzna

Z nami od: 30-01-2009

Obecnie posiadan broadband z Virgina a chcialbym sie przeniesc do O2. A ze jakos powinna mi sie w grudniu czy teraz w styczniu skonczyc umowa wiec zadzwonilem do Virgina z pytaniem kiedy kontrakt sie konczy i z prosba o numer MAC.
Jakie bylo moje zdziwienie kiedy pan konsultant poinformowal mnie ze w zwiazku z tym iz w listopadzie zeszlego roku przenosilem sie do nowego domu i przenioslem ze soba broadband kontrakt mam do listopada tego roku. Czyli jak mnie poinformowal tzw "moving home" w oznacza nowy kontrakt. Jak to mozliwe - pytam.
Przejrzalem na stronie virgina na temat przenoszenia uslug i nic tam nie ma na temat nowego 12 miesiecznego kontraktu. Wie ktos cos wiecej i co z tym zrobic?

Uwaga moderatora: Proszę nie używać niecenzuralnego słownictwa.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

michal1985

Post #2 Ocena: 0

2009-01-30 22:13:16 (16 lat temu)

michal1985

Posty: 263

Mężczyzna

Z nami od: 16-08-2008

Skąd: Nottingham

Cytat:

2009-01-30 22:06:06, PanRemigiusz napisał(a):
Obecnie posiadan broadband z Virgina a chcialbym sie przeniesc do O2. A ze jakos powinna mi sie w grudniu czy teraz w styczniu skonczyc umowa wiec zadzwonilem do Virgina z pytaniem kiedy kontrakt sie konczy i z prosba o numer MAC.
Jakie bylo moje zdziwienie kiedy pan konsultant poinformowal mnie ze w zwiazku z tym iz w listopadzie zeszlego roku przenosilem sie do nowego domu i przenioslem ze soba broadband kontrakt mam do listopada tego roku. Czyli jak mnie poinformowal tzw "moving home" w oznacza nowy kontrakt. No qrwa myslalem ze mnie c...j strzeli. Jak to mozliwe - pytam.
Przejrzalem na stronie virgina na temat przenoszenia uslug i nic tam nie ma na temat nowego 12 miesiecznego kontraktu. Wie ktos cos wiecej i co z tym zrobic?


pytanie mam do Ciebie,dlaczego zmieniasz Virgin na O2?Znajomy ma O2 i wyzywa ze wpier... bo bardzo czesto ma problm z sygnalem.Osobiscie posiadam teraz Virgin Small i wystarcza do wszystkiego zadnych przerw w sygnale itp.Wczesniej mialem mobilnego neta z T-Mobile i nie polecam nikomu tego szajsu:-Yzreszta zadnego mobilnego bo kto z moich znajomych nie mial tego niezaleznie od sieci to wyzywal:-[

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

Post #3 Ocena: 0

2009-01-30 22:14:04 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

PanRemigiusz

Post #4 Ocena: 0

2009-01-30 22:20:51 (16 lat temu)

PanRemigiusz

Posty: 10

Mężczyzna

Z nami od: 30-01-2009

Cytat:

2009-01-30 22:13:16, michal1985 napisał(a):
pytanie mam do Ciebie,dlaczego zmieniasz Virgin na O2?

Virgin dziala mi 24h/7 zawsze z pelna szybkoscia lacza, ale jako uzyszkodnik komorki z O2 dostane 3 miesiace internetu gratis i do tego funt taniej miesiecznie, stale IP i upload Up to 2.5 meg a ze jestem starym torrenciarzem wiec ten up to marzenie ;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stokesay

Post #5 Ocena: 0

2009-01-30 22:21:55 (16 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Cytat:
K Moving home

1. If you move to another address within our service area, you may ask us to provide the services to your new address. You must give us at least one month's written notice to do this, but we cannot guarantee to provide you with the services at your new address.
2. If you move to another address during any minimum period paragraph J2 will apply, unless you continue to receive our services at your new address (in which case paragraph K3 will apply).
3. If we agree to provide the services to your new address, you will have to pay a service transfer charge (to be paid to Virgin Media Payments). Details of our service transfer charge are set out in our price guides. We will also send you a new contract for the services at your new address and you will have to keep the services for the minimum period. The service start date will be the date that we install the services at your new address. You may not be able to keep your phone number if you move house.

[źródło]

Static IP w O2 jest opcjonalne za 4.89/miesiac
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

PanRemigiusz

Post #6 Ocena: 0

2009-01-30 22:22:43 (16 lat temu)

PanRemigiusz

Posty: 10

Mężczyzna

Z nami od: 30-01-2009

no widze, widze:-Y

[ Ostatnio edytowany przez: PanRemigiusz 30-01-2009 22:24 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #7 Ocena: 0

2009-01-30 22:25:16 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2009-01-30 22:25:39 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

PanRemigiusz

Post #9 Ocena: 0

2009-01-30 22:30:15 (16 lat temu)

PanRemigiusz

Posty: 10

Mężczyzna

Z nami od: 30-01-2009

Cytat:

2009-01-30 22:21:55, stokesay napisał(a):
Static IP w O2 jest opcjonalne za 4.89/miesiac

Przy O2 Home Broadband Pro jest free.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stokesay

Post #10 Ocena: 0

2009-01-30 22:32:32 (16 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Aaaa to ten o ten Ci chodzilo... sorki:-]
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,