MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Internet z Virgin a kilka niejasności.

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 3 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ninkaa

Post #1 Ocena: 0

2008-09-24 18:01:37 (17 lat temu)

ninkaa

Posty: 34

Kobieta

Z nami od: 10-09-2007

tylko ja wolałabym właściwie sobie założyć internet oddzielnie, i nie mam pojęcia jaki, nie mam specjalnych wymagań, potrzebuje po prostu internet do sprawdznia poczty i surfowania.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vitek

Post #2 Ocena: 0

2008-09-24 18:28:40 (17 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Jeżeli masz już dostęp do neta to nie ma sensu zakładać oddzielnie i płacić (abonament minimum Ł20/mies. oraz koszta instalacji) zwłaszcza że nie jesteś intensywnym użytkownikiem. Jak router się zawiesza to może wymienić na inny
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

ninkaa

Post #3 Ocena: 0

2008-09-24 19:15:37 (17 lat temu)

ninkaa

Posty: 34

Kobieta

Z nami od: 10-09-2007

a tzw wireless? koszty też są takie? ja wiem, że moje pytania są na poziomie amatorskim, ale bardzo proszę o poradę :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2008-09-24 19:35:21 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #5 Ocena: 0

2008-09-25 07:04:33 (17 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Cytat:

2008-09-24 18:01:37, ninkaa napisał(a):
tylko ja wolałabym właściwie sobie założyć internet oddzielnie, i nie mam pojęcia jaki, nie mam specjalnych wymagań, potrzebuje po prostu internet do sprawdznia poczty i surfowania.

po mojemu, masz 3 mozliwosci:
1. dogadac sie z wlascicielem routera - albo sie zawiesza, albo cos jest zle ustawione (moze oszczedzanie baterii i komp wylacza karte?)
2. jesli jest juz BT line, to nie powinno byc problemow z zalozeniem drugiej lini - dla ciebie, dalej j/w pisalem,
3. mozesz wziasc 'mobile', czyli u swojego operatora komorki - o ile predkosci sa znosne, o tyle limity danych sa niewielkie (3-5gb/mc), co ogranicza nieco swobode surfowania - wystarczy na poczte i strony, gorzej z serwisami video i audio (youtube, radio internetowe)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mako123

Post #6 Ocena: 0

2008-09-28 14:13:29 (17 lat temu)

mako123

Posty: 3932

Kobieta

Z nami od: 23-02-2008

Skąd: Preston

Mianowicie mam internet z Virgin. właściwie codziennie sygnał zanika, trzeba niby tylko wyłączyc i włączyć router (Belkin)

Też mam internet z Vigrin i router BELKIN i ta kombinacja nie jest zbyt dobra.U mnie cały czas jest jakiś problem.Nie mam internetu, kiedy dzwonię do Virgin mówią ciągle to samo, wyłączyć- włączyc.Ostatnio wogołe mielismy awarię na całe PR...(post code) masakra.I ktoś pytał czy ponosi koszty z związku ze zmianą mieszkania.Otóż wiem na swoim przykładzie nie miałam na nowym mieszkaniu ani gniazdka ani lini.Przyjechali, przeciągneli powiercili założyli podziękowali i poszli wszystko za free :)
pozdrawiam

[ Ostatnio edytowany przez: mako123 28-09-2008 14:48 ]

Rodzisz się oryginalny nie umieraj jako czyjaś kopia, bądz sobą.... "Temple of Love"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vitek

Post #7 Ocena: 0

2008-09-28 19:10:48 (17 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Cytat:

2008-09-28 14:13:29, mako123 napisał(a):
Też mam internet z Vigrin i router BELKIN i ta kombinacja nie jest zbyt dobra.

Router nie ma nic do rzeczy z tym że dostawcą netu jest virgin. Do sieci virgina jest podpięty modem kablowy który od nich dostajesz, on odbiera sygnał i wyprowadza go na standardowe wyjście sieciowe, do którego można podłączyć bezpośredno komputer kablem sieciowym, albo router czy co tam. Jeżeli notorycznie zawiesza się modem (lampka z prawej nie świeci albo mruga) należy reklamować u virgina, a jeżeli to wina routera to skorzystać z gwarancji albo kupić nowy
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #8 Ocena: 0

2008-09-28 19:15:18 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2008-09-28 19:27:30 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mako123

Post #10 Ocena: 0

2008-09-28 19:38:08 (17 lat temu)

mako123

Posty: 3932

Kobieta

Z nami od: 23-02-2008

Skąd: Preston

Cytat:

2008-09-28 19:27:30, Andziula napisał(a):
Ja mam internet z Virgin i router Netgear i nie mam żadnych problemów;-)

No właśnie też miałam przez dłuższy czas takie połączenie Virgin i Netgear i dlugo długo działał bez zarzutów ale kiedyś z przyczyn Virgin nie było internetu i szukając przyczyny pojechałam i zamieniłam router na Belkin (koszt 89 funtów) na początku działał idealnie....ale po tygdoniu....bez komentarza.....
Co do Virgin to miałam troche kłopotów z nimi.Przez jakiś czas mała awaria no i dzwoniłam tam do nich myślałam że to wina modemu- przysłali nowy dopiero po interwencji znajomej angielki nagle wszelkie usterki znikły pfffff.........
Rodzisz się oryginalny nie umieraj jako czyjaś kopia, bądz sobą.... "Temple of Love"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,