Tylko MAC musisz chyba samodzielnie uzyskać od starego dostawcy
Str 3 z 4 |
|
---|---|
vitek | Post #1 Ocena: 0 2009-01-24 10:54:38 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Nie musisz rezygnować. Wystarczy że wyrazisz chęć zawarcia kontraktu u nowego providera i oni wszystko załatwią.
Tylko MAC musisz chyba samodzielnie uzyskać od starego dostawcy The Mythbuster
|
anmi | Post #2 Ocena: 0 2009-01-24 11:09:39 (16 lat temu) |
Z nami od: 26-03-2007 Skąd: Newark |
Tylko żeby od BT uzyskać ten MAC to trzeba mieć anielską cierpliwość, ja już kilka razy dzwoniłem, a MAC codu jak nie miałem tak nie mam
![]() |
Post #3 Ocena: 0 2009-01-24 23:10:16 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
vitek | Post #4 Ocena: 0 2009-01-24 23:22:53 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc i nie musi pokrywać się z okresem rozliczeniowym.
Kwestia w tym kiedy możesz poprosić o rozwiązanie umowy, bo instalując telefon zgadzasz się na 12 miesięczny minimalny okres umowy, albo nawet dłuższy, np. ja mam 18 mies. za to dostałem zniżkę £100 na opłacie za intalację. Jeżeli w tym czasie wymówisz oczywiście każą ci zapłacić abonament do końca tego okresu. BT to monopolista w instalowaniu linii tel. i mogą się szarogęsić The Mythbuster
|
Post #5 Ocena: 0 2009-01-24 23:24:42 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2009-01-24 23:38:44 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
vitek | Post #7 Ocena: 0 2009-01-24 23:46:18 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Nie musisz niczego wymawiać, zadzwoń powiedz że się przeprowadzasz, nawet dzwonić nie trzeba bo na stronie można to zrobić i dalej będzie korzystał z usług pod nowym adresem jaki problem
The Mythbuster
|
Post #8 Ocena: 0 2009-01-25 00:02:45 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2009-01-25 08:44:22 (16 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Na stronie BT jest napisane, ze odlaczaja linie po 14 dniach od zgloszenia. Ja nie mialam zadnej umowy okresowej i umowilam sie na odlaczenie dokladnie po 2 tygodniach do tego jak zadzwonilam. Powiedzieli, ze przysla mi jeszcze koncoy rachunek i potem anuluja direct debit.
"Under our contract with you we require at least 14 days notice to stop your line at your current address." Carpe diem.
|
Korba102 | Post #10 Ocena: 0 2009-01-25 09:13:36 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 16-02-2008 Skąd: London |
Ja tyle lat używam BT i nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów, dotyczy to szczególnie rachunków. W przypadku zmiany adresu i przerzucenia linii również nigdy nie zawiedli mnie a do tego są punktualni.
![]() A odnośnie wcześniejszego rozwiązania umowy z BT to jak wcześniej udzielił ktoś informacji, dzwonisz do BT oni obciążą właściciela linii rachunkiem i po zapłaceniu ostatniego rachunku 2 tygodnie po wyłączyć Direct Debit. Każda zmiana adresu z przerzuceniem linii to podpisanie umowy i wydłużenie o następne 12 miesięcy. [ Ostatnio edytowany przez: Korba102 25-01-2009 09:57 ] Nigdy nie byłem wazeliniarzem, wolę nagą prawdę od szydzącego pochlebstwa. Nikt nie jest doskonały ale trzeba być zawodowcem w tym co się robi. Nie oceniam za wygląd tylko za przekaz
|