MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Punkty karne - pilne - prośba o radę

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

daavid

Post #1 Ocena: 0

2020-09-20 22:33:49 (4 lata temu)

daavid

Posty: 5732

Mężczyzna

Z nami od: 12-03-2007

Skąd: Birmingham

Cytat:

2020-09-20 22:24:25, Wielim napisał(a):


Tak sie pytam bo dla mnie to dziwne by ktos dla kogo samochód jest sposobem na zycie byl lepiej traktowany. Sam jestem kierowcą. Nie o to chodzi by kogos umoralniac, tylko z czystej ciekawosci dlaczego kierowcy zawodowi maja miec mniejsza kare? Chyba powinni dawac przyklad ?


Pewnie chodzi o to, że karę odczuje też rodzina. Tak teoretycznie.
No ale masz rację. Ja na razie jestem amatorem, ale jak zdam c+e to przede mną kariera kierowcy.;)
Wiem, że dość często wśród kierowców zdarza się, że ktoś traci pracę bo nałapał punktów. Z 6 punktami ciężko o pracę. Z drugiej strony wiem, że są kierowcy którzy nigdy punktów nie mieli. Także da się ich nie złapać. Zresztą sam nie rozumiem kierowców zawodowych którzy pod kamerą wyraźnie przekraczają to co wskazuje licznik bo niby można jeszcze +10% i + 2. Przecież nikt nie ma prawa na kimś wywierać takiej presji.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andypolo

Post #2 Ocena: 0

2020-09-20 22:38:49 (4 lata temu)

andypolo

Posty: 2980

Mężczyzna

Z nami od: 27-03-2010

Skąd: C-L-S

Pracowałem z Anglikiem, który miał 17pkt i nie zabrali mu prawka. W sądzie udowodnił, że potrzebuje prawko do pracy (kierowca autobusów) i ma rodzinę na utrzymaniu. Na własne oczy widziałem te punkty jak były jeszcze te papierowe dodatki do prawa jazdy. To było ponad 10 lat temu. Może teraz jest inaczej.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Adacymru

Post #3 Ocena: 0

2020-09-20 22:48:53 (4 lata temu)

Adacymru