Str 3 z 3 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
no_wayy |
Post #1 Ocena: 0 2008-10-10 16:24:31 (17 lat temu) |
 Posty: 2064
Z nami od: 28-01-2007 Skąd: Sheffield |
Cytat:
2008-10-10 15:26:17, Webmaster napisał(a):
Cytat:
2008-10-10 15:23:27, no_wayy napisał(a):
Fakt, że BT limituje prędkość nawet w najdroższej opcji.
W dzień (poza nielicznymi wyjątkami) ściągam z 12 Kb/s, w nocy jest lepiej
12 kB/s? To skąd Ty ściągasz, z Marsa? ![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif ) Niemożliwe, żeby aż tak się wlokło, chyba że na modemie tel...
12 kB/s ??? ![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif ) kiepski jestem z tych literek
|
 
|
  
|
|
|
korkowiec |
Post #2 Ocena: 0 2008-10-10 17:08:52 (17 lat temu) |
 Posty: 7
Z nami od: 10-10-2008 |
Wszystkie duze firmy dostarczajace internet uzywaja"fair policy",czyli przykrecaja lacze jak sie sciagnie za duzo(na mysli mam nie jak ktos napisal dwa filmy tylko naprawde duzo okolo 60gig albo i wiecej).Problemem z BT jest to,ze oni redukuja predkosc w programach "peer to peer",takze mamy slabe sciaganie np.od godz.16 do 23(zaznaczam ze teraz juz jest tak samo u wiekszasci dostawcow).Poza tym BT ma chyba najlepszy service jezeli chodzi o pomoc w problemach z netem(zadko sa jakies problemy).KOOOZZZZAAAAK!!!POLECAM!!
|
 
|
 |
|
korkowiec |
Post #3 Ocena: 0 2008-10-10 17:12:22 (17 lat temu) |
 Posty: 7
Z nami od: 10-10-2008 |
|
 
|
 |
|
|
Post #4 Ocena: 0 2008-10-10 21:35:36 (17 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|
anetek2 |
Post #5 Ocena: 0 2008-10-10 21:48:44 (17 lat temu) |
 Posty: 168
Z nami od: 13-09-2008 Skąd: southampton |
to mi obcieli predkosc z 8 Mb do 2 Mb .Problem polega na tym ze ,jak wszyscy wiemy ,przesyl danych to jest wszystko razem do kupy .Jak ja mam 2 kompy w domu i xbox i to wszystko podlaczone jest online to o przekroczenie limitu (chociaz ja ma bez limitu  )jest bardzo latwo.I jezeli zauwazysz na liczniku co zrobili zTwoja predkoscia to nie wystarczy jeden tel do BT zeby klarownie Ci odpowiedzieli.Podobno najlepsze obecnie jest O2 .predkosc zawrotna i nie obcinaja predkosci.
|
 
|
 |
|
|
meggi1 |
Post #6 Ocena: 0 2008-10-10 21:58:15 (17 lat temu) |
 Posty: 471
Z nami od: 29-09-2008 Skąd: birmingham |
no tak wszystko spoko wiem wszystko tylko jednej sprawy o ktora pytalam zaczynajac temat  jak dlugo bede czekac na przyslanie mi routera do domu przez bt?dzieki jeszcze raz za wazne wskazówki?
|
 
|
 |
|
butterfly42 |
Post #7 Ocena: 0 2008-10-10 22:04:13 (17 lat temu) |
 Posty: 842
Z nami od: 27-02-2008 Skąd: 52°40′36″N 2°26′49″W TELFORD |
Tak jak napisałam na pierwszej stronie,dostalismy sms-a ze nasz broadband jest juz aktywny i w sms-ie podali date oraz przyblizona godzine kiedy do domu zostanie dostarczony sprzet,trwało to chyba trzy dni od momentu aktywacji.
|
 
|
 |
|
Korba102 |
Post #8 Ocena: 0 2008-10-10 22:50:01 (17 lat temu) |
 Posty: 1331
Konto zablokowane Z nami od: 16-02-2008 Skąd: London |
Odnośnie dostawcy internetowego pragnę coś dać od siebie, otóż każdy jest dobry który jest wstanie sprostać Twoje oczekiwania. Ja byłem w posiadaniu i BT i Orange oraz wielu innych też nie sposób reklamować i dawać za wzór. Teraz ja np.: mam O2 i można powiedzieć że dość dobrze spełnia swoje walory jako dostawca gdyż mam średnio około 15MB a nieraz i wyższą i bez dziwnych sytuacji brak dostępu do operatora itp dodam również że obsługa klienta jest na dobrym poziomie, czego nie mogłem odczuć w innych wymmienionych.
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif ) Nigdy nie byłem wazeliniarzem, wolę nagą prawdę od szydzącego pochlebstwa. Nikt nie jest doskonały ale trzeba być zawodowcem w tym co się robi. Nie oceniam za wygląd tylko za przekaz
|
 
|
  
|
|
|
Post #9 Ocena: 0 2008-10-10 23:42:17 (17 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|