MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

BT - aktywacja telefonu ?

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 4 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2008-01-11 11:56 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kati-kat

Post #2 Ocena: 0

2008-01-11 20:35 (17 lat temu)

kati-kat

Posty: 1207

Kobieta

Z nami od: 19-09-2007

Skąd: northampton

teraz juz pamietam, juz wiem jak to bylo...w TT powiedzieli nam ( linia byla w mieszkaniu chodzilo a aktywacje) zebysmy wzieli opcje.1 bo ta jest bez kontraktu...czy cos takiego...BT mimo ze proslismy o opcje.1 podlaczylo nas do opcji.2 i podali w tym rachunku co przyszedl po 3-4 dniach,ze jak sie nam nie podoba to BEZPLATNIE mozemy zmienic na cos innego w ciagu 7 dni...no to zmienilismy...tylko ze nie calkiem bezplatnie ...
always look forward.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #3 Ocena: 0

2008-01-11 20:48 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2008-01-11 20:56 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kati-kat

Post #5 Ocena: 0

2008-01-11 21:54 (17 lat temu)

kati-kat

Posty: 1207

Kobieta

Z nami od: 19-09-2007

Skąd: northampton

no nic list napisalam..tzn moj luby napisal i posle...niech to chociaz na raty rozloza ;)
always look forward.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Rrrr

Post #6 Ocena: 0

2008-01-12 02:00 (17 lat temu)

Rrrr

Posty: 1192

Kobieta

Z nami od: 04-07-2005

Skąd: UK

Cytat:


Nonsens. Dzwoniąc z prośba o aktywację linii nie muszę wiedziać że oznacza to 12 czy iluśtammiesięczny kontrakt. Tak poważna (bo długa w czasie) umowa musi dla swojej ważności być zawarta na piśmie.


Podobnie jak sprzedawca może odmówić ci sprzedaży chleba który przecież jest jego właśnością, tylko po co miałby to robić? BT nie rozdaje linii za darmo, niezależny operator płaci za jej wykorzystywanie.
Pozycja BT jako dominującego operatora jest szczegółowo regulowana przepisami (które np. zmuszają go do dzierżawienia linii niezależnym dostawcom) i na pewno nie ma tam nic o możliwości odłączenia abonenta 'bo tak nam się podoba'


1. wg prawa w UK, umowa z BT (i prawie kazda inna) moze byc werbalna, i kazdy normalny czlowiek (czytaj: znajacy realia angielskie) ma swiadomosc tego, ze tego typu kontrakt najczesciej = 12 miesiecy. dopiero po uplywie tego terminu mozesz zmienic operatora na takiego jaki Ci pasuje. ale oczywiscie mozna udawac glupiego i twierdzic ze a skad ja mialem wiedziec, ja nie jestem stad (I no nothing I'm from Barcelona...)

2. BT nie odlaczy linii bo tak im sie podoba, ale odlaczy jesli ktos nie placi rachunkow, albo zalega kase za np... zerwanie kontraktu.

a tak przy okazji, to z takiej umowy mozna sie w pewnych sytuacjach wykrecic, ale wymaga to troche wiekszej znajomosci przepisow i praw konsumenta...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Rrrr

Post #7 Ocena: 0

2008-01-12 02:12 (17 lat temu)

Rrrr

Posty: 1192

Kobieta

Z nami od: 04-07-2005

Skąd: UK

Cytat:

2008-01-11 11:56, monikaspodymek napisał(a):
podlaczenie do linii a aktywacja linii to dwie rozne sprawy...
jesli nie mamy w domu linii to bt ja podlaczy i podliczy sobie za te przyjemnosc 150 funtow... co nie oznacza ze mozemy od razu dzwonic lub placic cokolwiek za abonament...


taaa, bo przecietny czlowiek to tak sobie tylko zazyczy podlaczenia linii zeby miec swiadomosc ze cos takiego ma w domu i nie bedzie jej aktywowal, zeby nie placic abonamentu...



Cytat:
koniecznosc posiadania linii bt nie oznacza ze trzeba miec z nimi kontrakt na uslugi telefoniczne - tu chodzi o "gniazdko" tylko. inni dostawcy tez maja uslugi telefoniczne... jesli w domu juz jest aktywna linia bt, to mozna podpisac umowe z kim sie chce.


oczywiscie, pod warunkiem ze wstepny kontrakt z BT juz sie przeterminowal.


Cytat:
stalo sie tak w moim domu, gdzie poprzednia wlascicielka miala kontrakt z TT ktory zapomniala rozwiazac przed przeprowadzka.... my mamy kontrakt z BT i zadzwonilismy do nich o przejecie linii - nie mogli tego zrobic... mimo ze linia jest ich - mieli zwiazane rece.


BT nie moze przejac linii bo inny kontrakt jest aktywny i jego zerwanie spowodowaloby reakcje TT w postaci kary... to samo w druga strone. jesli TT przejmie linie, ktora jest na kontrakcie z BT - BT wystosuje rachunek za zerwany kontrakt.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

iona33

Post #8 Ocena: 0

2008-01-31 15:46:40 (17 lat temu)

iona33

Posty: 5

Konto zablokowane

Z nami od: 31-01-2008

Mamy trochę podobny problem z BT. W domu, który wynajęliśmy nie było gniazdka BT (tylko Virgin). Dodzwoniliśmy się do BT i powiedzieli, że serwis pojawi dopiero za 2 tygodnie żeby coś przełączyć w gniazdku. W międzyczasie dodzwoniliśmy się do Virgin i zamówliśmy internet od nich. Potem zadzwoniliśmy do BT (jeszcze przed terminem wyznaczonej instalacji) i odwołaliśmy usługę. Nikt się nie pojawił i nie dostaliśmy żadnego pisma. Po jakimś czasie zadzwoniono do nas z BT żeby się upewnić, że na pewno rezygnujemy. Tak, rezygnujemy. I od tej pory przysyłają na ciągle rachunki telefoniczne i upomnienia, które odsyłamy z informacją o zgłoszonej wcześniej rezygnacji z usług. Sami ściągnęli nam z konta 15F. Teraz, po 3 miesiącach, ponownie dostaliśmy fakturę na kolejne 3 miesiące czyli razem ponad 100F. Na fakturze mamy podany nawet nasz numer telefonu. Jak z tego wybrnąć?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2008-01-31 16:00:38 (17 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

A ten internet z Virgin to jest kablowka czy przez telefon? Jesli przez telefon to moze BT Wam jednak podlaczylo linie i dalo numer, a Virgin podlaczyl internet na tej lini.
A jakie rachunki dostajecie z Virgin? Tylko za internet czy za telefon tez?
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

iona33

Post #10 Ocena: 0

2008-01-31 16:23:42 (17 lat temu)

iona33

Posty: 5

Konto zablokowane

Z nami od: 31-01-2008

Raczej przez kablówkę, bo instalator podłączył się do zupełnie innego gniazdka. Rachunki z Virgin ściągane są automatycznie z konta, na razie 10F po 3 miesiącach korzystania. A zrezygnowaliśmy z instalacji BT jeszcze przed terminem wyznaczonej usługi. Jeżeli nawet umowa słowna jest wiążąca to po telefonie z naszą rezygnacją, ich telefonie do nas czy jesteśmy pewni, że rezygnujemy, wszystko czego od nas mogliby (choć nie powinni) chcieć to kara za rezygnację. BT samo ściągnęło z naszego konta 15F (nie wiemy za co), a teraz wysyłają faktury (tych, rozumiem, że nie mogą sami ściągnąć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 4 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,