MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

BT - aktywacja telefonu ?

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 3 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kati-kat

Post #1 Ocena: 0

2008-01-07 15:02 (17 lat temu)

kati-kat

Posty: 1207

Kobieta

Z nami od: 19-09-2007

Skąd: northampton

w takim razie jak to jest ze zekomoz zerwalam z nimi umowe a nadal kozystam z internetu i telefonu? i rachunki mam z TT.
always look forward.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2008-01-07 15:42 (17 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2008-01-07 14:12, kati-kat napisał(a):
po ok 4 dniach przyszedl rachunek do zaplaty, ktory mimo ze nie powinnismy bo nie kozystalismy z ich uslug zaplacilam.

Korzystaliscie, bo mieliscie podlaczona linie, czyli korzystacie z uslugi line rental i placicie za to.
Jak sama mowilas groza Ci, ze odlacza Ci linie, ale nie wiem czy to jest mozliwe jak na lini jest podlaczony internet i uslugi innego operatora. Wynika z tego, ze jesli dalej chcesz korzystac z uslug Talk Talk musisz placic line rental do BT.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2008-01-07 16:07 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kati-kat

Post #4 Ocena: 0

2008-01-07 16:13 (17 lat temu)

kati-kat

Posty: 1207

Kobieta

Z nami od: 19-09-2007

Skąd: northampton

no i tu jest pies pogrzebany...w TT powiedzieli nam opcja1 bo ta zwalnia nas z jakichs odpowiedzialnosci w stosunku do bt...po 3 godzinach czekania jakis idiota wladowal nas na opcje2..z tym ze na tym pismie ktore przyszlo po tych 4 dniach ..znaczy na tym rachunku oni napisali ze do 7 dni ten plan taryfowy mozna zmienic bez zadnych oplat...co tez zrobilismy...po kolejnych 3 godzinach na telefonie...to znaczy ze oni chca zebysmy zaplacili za ich blad. wyzaznie proslismy opcje1. problem w tym,ze tego nie da sie udowodnic no bo jak?
always look forward.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #5 Ocena: 0

2008-01-07 16:19 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2008-01-07 16:23 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #7 Ocena: 0

2008-01-07 16:56 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stokesay

Post #8 Ocena: 0

2008-01-07 18:23 (17 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Przy pierwszym moim podejsciu z podlaczeniem TT powiedziano mi w Carephone Warehouse ze musze miec aktywna linie z BTprzez co najmniej 3 miesiace, bym mogl sie swobodnie do nich przelaczyc. Aktywacja linii w domu moze nastapic tylko przez BT bo to oni sa wlascicielami linii. Wtedy zrezygnowalem bo uznalem ze lepiej wziasc najpierw BT i placic im na spokojnie przez 12 miesiecy niz placic horendalne oplaty by miec tanszy internet.Po 9 miesiacach postanowilem jeszcze raz sprobowac i tym razem obeszlo sie bez problemow, przelaczylem i linie i internet na TT, dostalem jeszcze od BT zwrot nadplaconych rachunkow. Obecnie juz dostaje rachunki za abonament tel i internet tylko z TT (20.50). Z BT dostaje listy blagajace o powrot ;-)
Wracajac do Twojego problemu wydaje mi sie ze TT podpisujac z wami umowe aktywowalo linie w BT za was, przelaczajac ja pozniej na siebie.Linie i internet. Natomiast BT policzylo was za aktywacje linii , a pozniej za rozwiazanie umowy.Dalej rachunki powinny byc juz z TT
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

Rrrr

Post #9 Ocena: 0

2008-01-11 00:15 (17 lat temu)

Rrrr

Posty: 1192

Kobieta

Z nami od: 04-07-2005

Skąd: UK

Cytat:

ja z BT tez nie podpisywalam zadnej umowy, aktywowali mi linie przeszlam na talk talk a po miesiacu dostalam pismo z bt o zaplate 209 funtow za zerwanie kontraktu ktory nigdy nie istnial? jakies podpowiedzi?


aktywacja linii = 12 miesieczny kontrakt z BT, werbalna umowa wystarczy (jesli zazyczylas sobie aktywacji lini to znaczy ze sie na to zgodzilas, BT nie rozdaje linii za darmo)
a TT nie posiada wlasnej linii wiec uzywa BT (z tego samego powodu wiekszosc dostawcow netu wymaga posiadania linii BT...)

jesli ktos chce internet, ale nie telefon to powinien skorzystac z kablowki (np virgin)

a linie moga w kazdej chwili odlaczyc (niezaleznie od tego czy jest na niej internet i komu obecnie placisz rachunki) bo jest ich wlasnoscia.

[ Ostatnio edytowany przez: Rrrr 11-01-2008 00:18 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vitek

Post #10 Ocena: 0

2008-01-11 10:47 (17 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Cytat:

2008-01-11 00:15, Rrrr napisał(a):
aktywacja linii = 12 miesieczny kontrakt z BT, werbalna umowa wystarczy (jesli zazyczylas sobie aktywacji lini to znaczy ze sie na to zgodzilas, BT nie rozdaje linii za darmo)

Nonsens. Dzwoniąc z prośba o aktywację linii nie muszę wiedziać że oznacza to 12 czy iluśtammiesięczny kontrakt. Tak poważna (bo długa w czasie) umowa musi dla swojej ważności być zawarta na piśmie.

Cytat:
a linie moga w kazdej chwili odlaczyc (niezaleznie od tego czy jest na niej internet i komu obecnie placisz rachunki) bo jest ich wlasnoscia

Podobnie jak sprzedawca może odmówić ci sprzedaży chleba który przecież jest jego właśnością, tylko po co miałby to robić? BT nie rozdaje linii za darmo, niezależny operator płaci za jej wykorzystywanie.
Pozycja BT jako dominującego operatora jest szczegółowo regulowana przepisami (które np. zmuszają go do dzierżawienia linii niezależnym dostawcom) i na pewno nie ma tam nic o możliwości odłączenia abonenta 'bo tak nam się podoba'
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,